LGF - 1. What's New, Ally-Doo?

27 3 22
                                    


Azt a bizonyos december tizennyolcadikai napot átlagosnak is mondhattam volna, ha átlagos lett volna. De az a helyzet, hogy nem volt az. Sőt, épp ellenkezőleg. Nem csak azért, mert az utolsó nap volt a téliszünet előtt. Hanem mert egy nagyon őrült időszakot indított meg az életemben, olyan súlyos következményekkel, amelyekre, még ha akarnék is, nem tudnék szemet hunyni. Tudom, nagyon ködösen fogalmazok, de most éppen be próbálok vezetni egy történetet, csitt. Így kell ezt, nem? Próbálod megpiszkálgatni a közönséged kíváncsiságát. Remélem, hogy jól csinálom. Mondjuk én mindent kiváló minőséggel intézek el, szóval efelől nincsenek különösebb kétségeim.

Hol is kezdjem? Az életem gyökerestül megváltozott, amióta Tyler túladagolta magát. Az az este és az ahhoz csatlakozó hétvége mély nyomot hagyott bennem, valamit, amit sokáig nem tudtam elengedni. Komolyan mondom, huszonnégy teljes óráig emésztettem a történeteket! Pedig mozijegyem lett volna a Dűnére, de a traumám miatt lekéstem. Olyan kicseszett idegesítő tud lenni a tény, hogy körülöttem forog a világ. Nincs egy szabad percem sem. Pedig érdekelt volna a férges mese. Cukinak tűnt. :(

Lényeg, ami lényeg, azt a könnyekkel és izzadsággal teli éjszakát követően kellett valami, ami eltereli a gondolataimat. Kezdetben papusnak segítettem tejet szállítani meg beszálltam a jó öreg mamámhoz Fortnite körökre, de Clyffordthevultur420420, anyám ősi riválisa nélkül már az is fele olyan élvezhető volt. Az élet kezdett beszürkülni és minden elvesztette a hívogató természetét. Így éreztem egészen addig, amíg egy aranyos kis üzenetet nem kaptam attól a szexistentől, akit Billie anyjának esküvőjén ismertem meg, Andy Biersacktől. Olyan cuki volt rámpittyentett Instagramon, hogy „mizujs? hallottam mizujs. minden ok? ha akarsz beszelni én itt wok UwU". Nem is kell mondanom, a srác tudta hogyan kell levenni a csajszikat a lábukról. Annyira begerjedtem erre az üzenetre, hogy egyből küldeni akartam neki egy-két explicit képet a vádlimról, de aztán eszembe jutott mit is tanítottak az iskolában a piszkos képek küldözgetéséről, így visszafogtam magamat. Persze anélkül is előre ment a beszélgetés. Egyik dolog következett a másikból, és végül ott kötöttünk ki, hogy kézen fogva igyekszünk a Rangers meccsekre.

A depresszív epizódomból segített kilábalni Jace is, akivel talán több Rangers meccsre is mentem el, mint Andyvel. Ez furcsa volt, tekintve Andy volt a pasim és nem Jace, de mindig ő fizette a jegyeket és a corndogot, mint egy igazi úriember, szóval szerintem nem volt min panaszkodnom. Emellett voltunk túrázni, pecázni, tandem bicikliztünk (ennél a programnál néha Andy is beszállt) és pillangókat fogtunk a Central Parkban. Míg én az elejtett pillangókat végül elengedtem, Jace kilapította őket és kiaggatta őket a szobájában a késkészlete és a kitömött szarvas feje közé, pontosan a saját kézzel varrt Amerikai Egyesült Államok zászlója fölé. Jól esett, hogy legalább egy régi barátommal újra tisztességes kapcsolatom volt.

Mert ugye ami az eredeti baráti társaságomat illeti, eléggé eltávolodtunk. Gerardról nem hallottam egy mukkot sem az utolsó véletlenszerű interakciónk óta, ami totál bunkóság szerintem. Mármint oké, hogy meghalt a tesója meg minden, de azért igazán kihúzhatná a fejét a popójából és foglalkozhatna velem is. Tyler rehabon kuksolt, Josh a börtönben tengette napjait, Melanieval meg nem volt kedvem lógni. Harryvel meg ugye anno összevesztünk, mert nem bírta felfogni, hogy az apum nem egy kriminális előéletű szörnyeteg, hanem egy rendi mackófej. Billie meg ugye elsősorban Harry barátja, ezért őt is dobhattam vele együtt az újrahasznosítható szemetesbe. Van ennél több barátom? Nem tudom. Mondjuk mindenki a barátom, de van még valaki, akivel szoktam lógni? Eh, ha nem jut eszembe, úgysem lehet fontos.

Emiatt új barátok keresésének kellett indulnom. Vagyis csak kellett volna, ha nem lett volna ott az én Mókusbucukám, Andy, aki már egy komplett baráti társasággal rendelkezett, amelyhez hozzácsapódhattam. Bár kissé furesz haverokkal rendelkezett Haley Williams, Oliver Sykes és Dominic Harrison formájában, de nem bántam.

𝖍𝖆𝖟𝖚𝖌𝖘á𝖌𝖔𝖐 𝖍á𝖑ó𝖏á𝖇𝖆𝖓 || Multifandom ff. "18+"Donde viven las historias. Descúbrelo ahora