Ma reggel nem kellett korán kelnem a verseny miatt, mert minden nap kettő ember megy, és én csak a harmadik napon megyek, de valamiért már reggel nyolckor felöltözve barangoltam az óriási hotelban felfedezve annak rejtelmeit.
Az első napon Debby és Shuri mennek matekból és kémiából, és mivel a verseny helyszínéül szolgáló Pasadena High School messze van, így már fél nyolckor el kellett indulniuk a luxusbusszal. A kísérő tanárok Mr. Urie és Ms. Swift voltak a mai napon, így már ők sem tartózkodtak a hotelben.
Ez azt jelentette, hogy a füves Mr. Rossra és a nemtörődöm, diákokkal viszonyt folytató etikatanárra, azaz Mr. Mendesre voltunk bízva. De őket nem nagyon érdekelte, hogy ki mit csinál, csak annyit kértek, hogy az épületen belül maradjunk.
Éppen ezért volt furcsa az, hogy Peter Parkert láttam kiosonni a személyzeti hátsó bejáraton. Ezt nem hagyhattam szó nélkül. Kíváncsi voltam arra, mi oka van ennek a jól viselkedő, szabályokat betartó fiúnak tilosban járni.
- Peter! - kiáltottam utána, mire ő rájött, hogy lebukott, és lehajtott fejjel felém fordult.
- Á, szia, Allison! Te... Mi járatban errefelé? - érdeklődött lazán a falnak dőlve.
- Csak felfedezem a hotelt - vontam vállat. - Te merre indultál? - néztem rá kérdőn.
- Ja, én is felfedezem a hotelt. - Egyértelműen hazudik.
- Odakint?
- Igen, mert tegnap este, amikor jöttünk, láttam... Láttam, hogy milyen szépek a... A kőből faragott minták a falon. Gondoltam... Jobban megnézem őket - dadogta. Újabb jele a hazugságnak.
- Tudom, hogy hazudsz, Peter. Hová akartál menni? - kérdeztem tőle, miközben közelebb sétáltam hozzá.
- Mondtam, hogy megnézem a mintákat. Csak oda akartam menni - bizonygatta, de én nem hittem el.
- Egy teli táskával akartál kimenni a hotel elé? - húztam össze a szememet. Ez már több, mint gyanús. Tudta, hogy ezt nem magyarázhatja ki, úgyhogy elmondta az igazat.
- Elmondanám az igazat, de az hosszú, és nekem sietnem kell - mutatott a személyzeti ajtó felé.
- Akkor veled jövök - indultam el az ajtó felé, kinyitottam, és kiléptem az utcára. Peter követett.
- Ne, Allison, vissza kell menned! Nem jöhetsz velem! Veszélyes - magyarázta, de én kíváncsi voltam, és nem nagyon érdekelt a veszély.
- Nem baj. Én jönni akarok.
- Ezt nem hiszem el! - suttogta Peter, de meghallottam. - Jó, de én szóltam, és így nem tehetsz felelőssé esetleges sérülés esetén.
- Oké - egyeztem bele. - Csak menjünk már! Most már nagyon érdekel a dolog.
- Erre gyere! - intett Peter, és sétálni kezdtünk valamerre L.A.-ben.
- Hová is megyünk? - kérdeztem nézelődve.
- Kezdem a sztori legelején. Szóval, én Mr. Stark cégénél voltam gyakornok, és az egyik haverommal, Neddel egyszer elloptunk egy mappát, amiben volt egy pendrive, amiben pedig egy fájl. Erről egy darabig teljesen elfeledkeztem, de kicsit később feltörtük Neddel a fájlt, amiben szó volt egy Hydrás elhagyatott laborról, ahol emberkísérleteket végeztek. A dokumentum szerint egyetlen sikeres kísérlet volt, és ez az ember még él, nekünk pedig meg kell találnunk, mert hatalmas ereje van, és ha a Hydrával, és nem a S.H.I.E.L.D.-del van, akkor akár a világot is elpusztíthatja - magyarázta, én pedig alig tudtam követni. Egyáltalán mi az a Hydra meg S.H.I.E.L.D.? - Csak az a baj, hogy a fájlban nem volt név szerint említve az alany, ezért itt vagyok Mr. Stark megbízásából és abban reménykedek, hogy a laborban többet megtudok róla, és meglesz az alany.
Wow, ez aztán a bonyolult történet! A felét sem értettem, de szívesen nyomozgatok, úgyhogy biztosan jó buli lesz.
Az út fél órás volt, szóval elég hamar odaértünk. A labor kívülről egy elhagyatott épület volt, ahová Peter gondolkodás nélkül bement és körülnézett. Végül egy porlepte asztalhoz lépett oda, és elővett a táskájából egy alaprajzot.
- Nos, van egy titkos lejáró valahol a szőnyeg alatt ott, arra - mutatott Peter a jobb sarokba, miután áttanulmányozta az épület alaprajzát. A papír sarkára egyébként a Stark Industries feliratot nyomtatták.
Peterrel felszedtük a piszkos szőnyeget a padlóról, de közben majdnem megvakultam a szemembe kerülő pormennyiségtől. De nem baj, megérte, mert egy kis ajtó volt a földön.
Peter minden erejét összeszedte, hogy felnyissa az ajtót. Lehet, hogy kellett volna neki a segítségem, de én lány vagyok, ezért nem csinálok ilyeneket. A lényeg, hogy az ajtó kinyílt, és egy létra tetejét láttuk meg. Aztán meg csak a sötétség volt, úgyhogy Peter a kezembe nyomott egy zseblámpát, aztán elkezdett lemászni a létrán, én pedig utána mentem.
Amikor leértünk a létra aljához, egy kis folyosón találtuk magunkat, ahol volt egy villanykapcsoló. Peter felkapcsolta a lámpákat, és egy elég tiszta folyosót láttunk meg.
Négy ajtó volt, mi pedig az elsőn mentünk be. Ez egy robbanás maradéka volt, de maradtak ott viszonylag ép papírlapok, amikből talán kiderül valami.
Az összes lapon szerepelt a B Alany, aki a sikeres kísérlet az A Alannyal ellentétben. Béna A Alany. A B sokkal jobb nála.
A papír szerint a kísérlet 2011-ben történt, de a kísérletet megzavarta egy robbanás. Utólag kiderült, hogy a robbanás miatt lett igazán sikeres a kísérlet, mert ez plusz erőket adott az alanynak.
Egyszer csak a kezembe akadt egy lap, amin szinte alig volt kivehető bármi is, csak egy név. A név pedig nem más volt, mint Des Styles. Aki Harry apja. Ezt a lapot gyorsan eltettem a zsebembe. Ezt meg kell mutatnom Harrynek.
Peterrel átnéztük a többi labort is, de ott mindent elpusztított a robbanás, és csak hamu volt ott.
Ezután visszamentünk a hotelbe, mert még azelőtt vissza kellett érnünk, mielőtt a mai nap versenyzői visszatérnek.
Egyébként egyik tanárnak sem tűnt fel, hogy leléptünk vagy három órára, úgyhogy megúsztuk leszidás nélkül.
'SUP FUCKERS?!
Megjöttünk egy kicsit rejtélyesebb fejezettel, amelyben Peter összevissza hazudozik. Talán ezért is az a címe a könyvnek, hogy hazugságok hálójában? Értitek? Mert Peter Pókemb-
Befejeztem. Btw. most meg szeretném tudni, hogy vannak-e szellem olvasóink, szóval, ha eddig feltűnésmentesen olvastad a könyvet, most azonnal kommentelj ide valamit. >:(
A fejezet kérdése pedig: Szerintetek mik derülhetnek még ki ezekből a bizonyos lapokból?
Na mára ennyi volt, bye bitches!
YOU ARE READING
𝖍𝖆𝖟𝖚𝖌𝖘á𝖌𝖔𝖐 𝖍á𝖑ó𝖏á𝖇𝖆𝖓 || Multifandom ff. "18+"
Fanfictiontwenty one pilots, Panic! At The Disco, My Chemical Romance, Billie Eilish, One Direction, Melanie Martinez, Fall Out Boy, 5 Seconds Of Summer, Marvel, Supernatural, Halsey, Ariana Grande, Taylor Swift, Riverdale, Árnyvadászok, Szent Johanna Gimi fa...