Nyílpuskával szumózás

87 16 70
                                    

'Sup fuckers?!
Ezzel a fejezettel megkezdődik Detroitba az út. Készüljetek fel a rengeteg drámára, poénra és a szokásos agyráka. Na meg Mr. Urie és Mr. Ross szörnyű hiányára.

A tegnapi események teljesen leszívták az energiámat, olyannyira, hogy majdnem elkéstem az első óráról. Szerencsére nem kaptam semmilyen beírást és most teljesen nyugodtan ülök Mr. Trump történelem óráján. Lelkesen hallgattam a Hitlerről szóló beszámolót, amikor megszólalt a Blue Da Ba Dee refrénje. Valaki hívott.

- Ki hagyta bekapcsolva az elektromos mütyűrjét az ÉN órámon?! O={

- Sajnálom, tanár úr - mondtam és anélkül, hogy odanéztem volna, kinyomtam a hívást. Fél másodperc sem telt el, de telefonom megint rázendített a dalolászásra.

- Ki az már megint??? - kérdezte dühösen, vöröslő fejjel Mr. Trump.

- Bocsánat tanár úr, de ezt fel kell vennem. Még soha senki nem hívott egymás után kétszer - dramatizáltam túl.

Ránéztem a telefonom képernyőjére, ahol Josh neve villogott.

- Szia Josh! Miért nem vagy suliban? - kezdtem csevegni.

- Al, te teljesen megfeletkeztél arról, hogy ma megyünk Detroitba, hogy megnézzük a srácok első koncertjét? Megbeszéltük, hogy fél kilenckor találkozunk Tylerék háza előtt. Te hol vagy? - Rég hallottam, hogy egymás után háromnál több szavas mondatot mondana.

- Hát ööö... Izé, a suliban - vallottam be.

- Allison, kilenckor indulnunk kell, különben nem lesz időnk a nagyimnál vacsizni a koncert előtt!

- Nyugi, Josh. Megoldom. Simán el tudok kéredszkedni.

- Nem Trumpal van óránk? Ő soha az életben nem fog téged kiengedni a tanteremből!

- MEGOLDOM. CHILL. Gyertek értem háromnegyedre, addig kijutok a suliból és utána gyorsan összeszedjük a cuccomat - mondtam és megszakítottam a hívást. Gyorsan felkaptam a táskámat és az ajtó felé rohantam. Tudtam, hogy Mr. Trump nem fog kiengedni csengetés előtt és hogy nem rá nem hatnak a kedves szavak, meg a logikus érvek. Az egyetlen esélyem a szabadulását a fizikai erőszak.

Már rántottam magam felé az ajtót, amikor Mr. Trump megragadta a csuklómat és becsapta az ajtót az orrom előtt.

- Nem mész sehova, kisasszony! A szabadságodat gátolják ezek a vastag falak! - kacagott ördögien. - Hahahaha xd

- Engem nem akadályozhat meg valaki, aki egy néven osztozik egy kacsával! Engedjen ki, Donald!

- NEM!!!!!!!!!! - üvöltötte szív emoji piros fejjel.

Gyorsan hátra fordultam és megfogtam a mögöttem lévő padon fetrengő vaskos Anno, német nyelvű történelemkönyvet és egy nagy lendülettel Mr. Trump fejére sóztam egyet. Az ütés hatására Mr. Trump parókája Drake padján landolt. A fiú és a tanár is sikoltozva kapkodtak a paróka után. Az egyik azért, hogy a földre söpörje, a másik azért, hogy ismételten a fején lehessen műhajkoronája.

A zavargást kihasználva feltéptem az ajtót és öles léptekkel a folyosóra rohantam. Az egész iskola üres volt, hiszen a tanóra más osztályokban még javában zajlott, de a tizenegyedik b ugyebár nem olyan, mint a többi osztály, hiszen én járok oda.

Már távolról láttam, ahogy a portás feláll a kis székéből, ahol mindig ücsörögni szokott. Harci pozíciót felvéve várt engem az ajtóban.

- SENKI NEM HAGYHATJA EL A GIMNÁZIUMOT FÉL HÁROM ELŐTT! WÁÁÁÁÁ - ugrott nekem, teljes erőből az idős bácsi, de nekem volt annyi lélekjelenlétem, hogy félreugorjak. Így a portás a földön landolt, én pedig fejvesztve rohantam a kijárat felé.

Amikor kiértem a suliból bepattantam Tyler piros kocsijába. Még be sem csuktam az ajtót, de Tyler a felénk rohanó, nyílpuskával felszerelt portás láttán gyorsan beletaposott a gázba. A férfi dühösen lövöldözni kezdett, de szerencsére egyszer sem talált célba.

- Írni fogok egy panaszos hangvételű elektronikus levelet édesanyádnak, te renitens kishölgy! - rázta az öklét szumó pozícióban állva.

- Őt úgyse érdekli, egész nap Fortniteozik - mutattam be a portásnak és végül becsuktam a kocsi ajtaját.

𝖍𝖆𝖟𝖚𝖌𝖘á𝖌𝖔𝖐 𝖍á𝖑ó𝖏á𝖇𝖆𝖓 || Multifandom ff. "18+"Where stories live. Discover now