Szaké és jakcsu - valami japán cucc

50 9 25
                                    

Allison szemszöge:

A ceremónia meglehetősen érdekes volt, főleg úgy, hogy az, aki tartotta egy idióta volt. Ráadásul az is rátett egy lapáttal, hogy a két vadbarom az egész ceremóniát végigmagyarázta. Végig "arról a baromi jó csajról" beszéltek, "abban a baromi jó filmben". Szerintem mindketten egy másik filmre gondoltak, mert én határozottan úgy értelmeztem, hogy Dominic a Lara Croftról dumált, míg Oliver a Bosszúállókról.

Amikor a szertartás véget ért, Dominic és Oliver megkérdezték, hogy nem megyek-e velük bandázni. Gondoltam miért is ne, hiszen úgyis egyedül jöttem, és Billiék elfoglaltak. Harry meg pillanatnyilag gyűlöl és úgy láttam van valami új pasija is, szóval inkább nem zavarok.

Mint kiderült a srácoknál a bandázás azt jelenti, hogy a bárban ülnek és sorra isszák meg az ingyenes koktélokat, amiket azért kapnak, mert azt hazudják, hogy szülinapjuk van. Igen, mindkettőjüknek. Azt állították, hogy ikrek.

Elvileg két tagnak is jönnie kellett volna, de ők még gratuláltak az eljegyzéshez, ezért késtek. Oliver és Dominic leültek egy hatszemélyes asztalhoz, a kezükben egyensúlyozva az ingyen koktélokat. Miután letelepedtünk Oliver odatolt az orrom alá egy pohár alkoholt.

- Kérsz? - vonta fel a szemöldökét kérdőn.

- Egy koktéltól nem lesz bajom - vontam meg a vállamat, majd megfogtam a poharat.

- Ez az, csajszi! - csapott a hátamra Dominic, mire az üvegem fele kilöttyent, egyenesen a Scooby Doos terítőre. Szegény Vilma. Teljesen elázott mindene. :(

- És... Mióta vagytok barátok? - kérdeztem kínosan, hogy ne csendben üljünk.

- Mivel Oli sokat költözött, csak tizedik óta vagyunk osztálytársak, de már akkor jóban lettünk és azóta piócaként tapad rám. Hihetetlen. Nem tudom levakarni magamról - ingatta a fejét Dominic, mire Oliver megforgatta a szemét.

- Hé, Dom! Tudod, hogy én kit nem tudok levakarni magamról az ittlétem óta? - húzta egy gúnyos mosolyra a száját. - Anyádat.

- Ó, szállj be a klubba, mert rám meg a te anyád mászik folyamatosan - próbált meg visszavágni Dominic, nem túl sikeresen.

Már lassan negyed órája hallgattam a folyamatos anyázást és beszólogatást, amikor egy lány és egy fiú jöttek oda az asztalhoz. A lány elegáns kisestélyit viselt és hidrogén szőke haját egy szép kontyba fogta. Persze a konty nem nézett ki olyan jól, mint az én begöndörített hajam.

Mellette egy fekete öltönyt viselő, fekete hajú vele egykorú srác jött és meglepően jól nézett ki. Lazán beletúrt a hajába, majd leült velem szemben az asztalhoz, mellette pedig a lány foglalt helyet.

- Na, odaadtátok a fancy ajándékot Grandééknak? - kérdezte Oliver, és megitta az utolsó kortyot az első koktéljából. A francba! Nem adtam oda az ajándékomat!

- Aha, de Ariana beszólt, amiért nem illik a nappalijukhoz az illatgyertya - forgatta a szemét a lány.

- És téged hogy hívnak? - nézett a szemembe a fiú,amikor meglátta, hogy itt vagyok, én pedig egy pillanatra megbámultam az óceán kék íriszeit.

- Allison Dallas vagyok - mutatkoztam be illedelmesen. - És te?

- Én Andy vagyok, ő pedig Hayley - mutatott a mellette ülő szőkére, aki éppen tarkón csapta Olivert. - Honnan ismered őket? - célzott ezzel Oliverre és Dominicra, akik éppen összeröhögtek valamin.

- Sehonnan. A ceremónián mögöttem ültek, és elhívtak magukkal bandázni - vontam vállat. - Aztán adtak egy koktélt, ami végül kiömlött, mert Dominic rácsapott a hátamra, miközben épp ittam volna. - Harry ennek nem örülne. Nagyon alkoholellenes.

𝖍𝖆𝖟𝖚𝖌𝖘á𝖌𝖔𝖐 𝖍á𝖑ó𝖏á𝖇𝖆𝖓 || Multifandom ff. "18+"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin