Vérre menő küzdelem

80 14 15
                                    

Konyhakultúra után, Debby társaságában megindultam a lányöltözőbe. Mint máskor is, a jobb oldalon öltöztünk, míg Melanie és Shuri, a másik csapat tagjai a bal oldalon.

Jogosan kérdezhetné az ember, mégis mi az életem történik itt. Erre a válaszom csak az, hogy Mr. Urie és az osztály is mániákus. Az osztályfőnökünk nagy rajongója a labdajátékoknak, különösen a kidobósnak. Ebből következik, hogy véresen komolyan veszi a játékot. Minden csütörtökön úgynevezett "kidobós napot" tart. Azon a napon vérre menő játékot tart, ahol a tesiteremben különböző akadályokat kerülgetve kell lemészárolnunk az ellenséges csapatot. Az akadályok közé tartoznak a zsámoly oszlopok, amelyek egyben védelmet is nyújtanak a labda eső elől és a szivacs labirintus. Az osztály ezen a napon két táborba verődik: a Debilek, élükön Debbyvel és a Shuhancok, élükön Shurival. A Debilekhez tartozok én, Jacob Sartorius, Pete Wentz és Partick Stump. A Shuhancok csapatát erősíti még Justin Bieber, Drake, Cortez, Melanie és Josh. Az egész osztály komolyan veszi a dolgot, soha senki nem hiányzott még csütörtökön.

Jelmagyarázat:

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Jelmagyarázat:

Lila x: Shuhancok kezdőpontja

Pink x: Debilek kezdőpontja

Kék: szivacslabirintus

Sötétbarna: zsámolytornyok

Világosbarna: kötelek

Felvettem a csapatpólómat, amit Mr. Urie még kilencedikben csináltatott nekünk (igazán kedves tőle, mert rászánta a saját pénzét). Amikor megkaptuk a pólókat, minden csapattag aláírta a saját csapatpólóit.

Elhangzott a jelzőcsengő, és mind a négyen azonnal a terembe vonultunk, hogy felkészülhessünk a halálos kimenetelű meccsre. Debby és Shuri kezében is ott volt egy-egy darab papír, amire a csapataik stratégiáját írták fel.

A teremben a csapatok két kupacba gyűltek a kiindulópontokon és a kapitányok a stratégiát ecsetelték.

- Rendben, akkor most mindenki a szokásos párjával marad, és nem szakad el tőle! Szerezzetek meg minél többet az elrejtett labdákból, aztán mindenki a stratégia szerinti helyére vonul. Világos voltam??? - nézett ránt eszelős tekintettel Debby.

- Aha - válaszoltuk szinte egyszerre.

- Ne felejtsétek! Pink barát, lila ellenség! - magyarázott, a csapatpólók színére utalva.

Mr. Urie becsengetéskor átadott mindkét csapatnak egy-egy labdát, majd megfújta a neon sárga sípját, ami a játék kezdetét jelentette.

Én Stegosaurussal a labirintus felé indultam, és a sarokban lévő búvóhelyben azonnal meg is találtam egy gumilabdát. A labdával a kezemben megálltam, és hallgatózni kezdtem, hogy biztonságos-e kimenni a menedékből. Közeledő léptek zaját hallottam, és teljesen pánikba estem. Nem dobhatnak ki az első öt percen belül, mert akkor Mr. Urie egyest ad, Debby pedig leszedi a fejemet.

A pánik kezdett eluralkodni rajtam, de a következő pillanatban a bőrön csattanó labda összetéveszthetetlen hangját hallottam.

- HÁ, BÉNA! - üvöltötte Debby, méghozzá nem is olyan messziről. Az a valaki, aki kiesett mérgesen a földhöz vágta a labdát, és idegesen kitrappolt a labirintusból. A következő pillanatban felhangzott Mr. Urie sípja, ami azt jelezte, hogy egyel kevesebb ember van a pályán. A menedék ajtajának nyílásából láttam, hogy Drake az. Most a csapattagok száma öt-öt. - Ti miért vagytok még itt?! Mozgás a helyetekre! TARTSÁTOK BE A TERVET!!! - mutogatott Debby a három zsámolytorony irányába. - INDULÁS! - ordította el magát a csapatkapitányunk, mi pedig gondolkodás nélkül tettük, amit mond.

Kirohantunk az útvesztőből, egyenesen a csapatunk kiindulópontjára. Ez egy védett hely, de csak egy percig tartózkodhatunk itt. Nem vártuk meg, hogy leteljen az idő, hanem a fal mellett a helyünkre sprinteltünk. Útközben egy labda elzúgott a fejem felett, de még időben lehajoltam, úgyhogy nem talált el engem, sem Jacobot. A laszti visszapattant a falról a gazdája kezébe, aki nem más, mint Cortez volt. Vele vigyázni kell, mert nagyon ritkán téveszti el a célt, akárcsak Debby.

A terv szerinti helyünkre érve védettebb pozícióban voltunk, de még mindig nagy volt a veszély. Egyszer csak Josh és Melanie tűntek fel a láthatáron. Mindkettejük kezében ott volt egy labda és engem vettek célba velük. Lélekben felkészítettem magam a dupla támadásra, és akkor mindketten teljes erejüket beleadva eldobták a labdáikat.

𝖍𝖆𝖟𝖚𝖌𝖘á𝖌𝖔𝖐 𝖍á𝖑ó𝖏á𝖇𝖆𝖓 || Multifandom ff. "18+"Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang