Günter a SASS TRIÓ ellen

80 15 149
                                    

Amint kiértünk a pálya végéhez mentünk, azzal a céllal, hogy ott bevárjuk a barátainkat. Nagy meglepetésünkre már mindenki ott várakozott, nagy valószínűséggel ránk. Luke és Michael ezt az időt azzal töltötték, hogy heves veszekedésbe kezdtek. Ismét.

- Luke Robert Hemmings, mégis hogy képzeled, hogy te, az ősellenségem a kis mocskos cowboy ujjaiddal belenyúlsz az én gyümölcssalimba?! - dobta meg Lukeot egy banán karikával Michael.

- De Michael! A jó cimborák mindig osztoznak! Nem így van az a Stranger Things idézet? -kérdezte Luke.

- Először is az idézet úgy van, hogy a barátok nem hazudnak. Másodszor meg, én nem vagyok a cimborád, szóval nem vagyok köteles adni neked a gyümölcssalimból. Az igazi barátaimnak szívesen adok. Tyler, kérsz egy szőlőt? - nyújtotta oda a mellettem ácsorgó fiúnak az eledelt. Erre a kijelentésre végre leesett a többieknek is, hogy kiértünk a szellemházból.

- De csak akkor, a nem ért hozzá a banánhoz. Annyira undorító az a gyümölcs. Ha visszamehetnék az időben, odamennék ahhoz az emberhez, akinek eszébe jutott, hogy együk meg ezt a förtelmes sárga micsodát, és a képébe üvölteném, hogy: NEM, SEM TE, SE SENKI MÁS NEM FOGJA MEGENNI EZT! - panaszkodott Tyler vagy három percig. Ezt csak kínos csönd követte, mert senki nem tudta mit mondjon erre.

- Én sem szeretem a banánt - nyögte be végül Josh.

- Amúgy ti ilyen gyorsan kijutottatok? - érdeklődött Calum.

- Ami azt illeti nem mentünk vé - kezdtem el magyarázni, hogy a pálya felénél kimentünk a vészkijáraton, de Tyler félbeszakított.

- Igen, máris végeztünk, mert mi ilyen okosak vagyunk. Ez a pálya nagyon könnyű volt. Ti mégis hogyan szerencsétlenkedtetek bent annyi ideig? - hazudott Tyler. Jaj, hogy túl cikinek tartják, hogy nem mentünk végig, ezért hazudnak. Óóóóóó!

- Ja, igen megbeszéltük Tylerrel, hogy bevárom őket és majd együtt oldjuk meg a feladványokat - tett rá az egészre egy lapáttal Gerard.

- Azt hittem ti utáljátok egymást Tylerrel - húzta össze a szemöldökét Josh, miközben a tekintetét Tyler és Gerard között kapkodta.

- Ugyan Joshie, ne ragadjunk le a múltban! - legyintett Tyler.

- Amúgy is kiderült, hogy hárman remek csapatot alkotunk! - szálltam be én is.

- És ők kik - mutatott a hátunk mögé Ashton, de véletlenül meglökte a kezével Michaelt. Ennek hatására a gyümölcssaláta úgy repült kezéből, mint egy madár.

- Ashton! Miért tetted ezt? Azt hittem barátok vagyunk! - térdelt le az étel mellé. - Ne aggódj picinyem. Megbosszulom a halálodat! - nézett le az ételre könnyes szemekkel.

- Jézusom! Dean, én nem bírok még egy percet ezekkel a mindent túldramatizáló, hazudozó tinédzserekkel - ragadta meg testvére karját Sam, azzal a céllal, hogy elrángatja a helyszínről. - Amúgy is, még meg kell keresnünk a helyet ahol a csaj az elátkozott gyűrűt vette, hogy elpusztíthassuk őket - tette hozzá már sokkal halkabban.

- Hazudozó? Miért, ki hazudik? - nézett Samre kíváncsian Patrick.

- Ezek hárman - biccentett felénk a magasabb Winchester. - A vészkijáraton mentek ki, körülbelül a pálya felénél.

- Ez remek, de még mindig nem tudjuk kik vagytok - mondta Ashton.

- Én Sam vagyok, ő pedig a bátyám Dean - mutatkozott be a szellemvadász. - Azokkal barmokkal voltunk a szellemházban. Elég kretén barátaitok vannak - címezte a mondandóját a többieknek.

𝖍𝖆𝖟𝖚𝖌𝖘á𝖌𝖔𝖐 𝖍á𝖑ó𝖏á𝖇𝖆𝖓 || Multifandom ff. "18+"Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ