- Hidd el, elérhetem, hogy viszontszeressen. És csak egy apró szívességet kérek érte cserébe... - hajolt közelebb hozzám.
- És mégis mi lenne az?
- Capri sun. Epres kiwis, XL-es. Csak ennyi az ára a szerelemnek, kislány. Nos? Áll az alku? - nyújtotta felém csontos kezét, amit elvileg meg se tudtam volna fogni, mert ő elvileg egy szellem. Na mindegy!
Még mielőtt kezet rázhattunk volna egy puska dördülését hallottam és felsikítottam. A következő pillanatban a lövedék eltalálta a szellemet. Hátrakaptam a fejemet és dühösen néztem a fegyver tulajdonosaira, akik nem voltak mások, mint jávorszarvasék.
- TI TELJESEN MEGŐRÜLTETEK? AZZAL EL IS TALÁLHATTATOK VOLNA, TI BUTÁK!!! - mutogattam dühösen a lövedékre. - Plusz épp egy üzletet készültem volna megkötni!
- Üzlet? Mégis miféle üzletet? Allison, alap, hogy szellemekkel és gonosz entitásokkal nem kötünk üzletet! - jött oda hozzám Tyler.
- Ja - bólintott Gerard, aki még mindig Candy Crush-ozott.
- Semmi közöd nincs ahhoz, hogy én milyen üzletek kötök természetfeletti lényekkel, Tyler! - nyújtottam meg az utolsó szót.
- Ami azt illeti jó lenne, ha elmondanád. Mi éppen le akarjuk vadászni ezt a ribancot - biccentett az alacsonyabbik abba az irányba, ahol nemrég még a szellem volt.
- Nektek aztán főleg semmi közötök ahhoz, hogy mit csinálok szellemekkel. Még a neveteket sem tudom!
- Én Dean Winchester vagyok, ő az öcsém Sam - magyarázta az alacsonyabbik. - Na most kezdj el beszélni. Mondd el, hogy mi történt. Légyszi.
- Hát, izé... Éppen a szép képeket nézegettem, amikor az egyik kép Freddie Mercuryből átalakult valami ronda nővé.
- Kim Kardashianná? - vágott a szavamba Gee.
- Ja, azzá - legyintettem. - Aztán elkezdett zagyválni a férjéről meg a szánalmas életéről. Azt követően rátértünk az én csodálatos életemre és a szerelmi problémáimra.
- Neked vannak olyanjaid? - értetlenkedett Tyler, majd pár másodperc múlva leesett neki. - Ja, hogy én vagyok a nagy szerelmi problémád! - Tyler közbeszólását figyelmen kívül hagyva folytattam.
- Aztán alkut akart kötni velem. Felajánlotta, hogy megoldja a problémáimat egy epres kiwis XL-es Capri Sun-ért cserébe.
- Ennyi? Ez a nagy sztori? - vonta fel a szemöldökét Sam.
- Hát ja.
- Te sem vagy egy érdekes ember, azt meg kell mondani. Mások olyan egyességeket kötnek szellemekkel, hogy fel kell áldozniuk egy szerettüket valamiért cserébe, erre neked csak egy hülye gyerekitalt kell adnod egy szellemnek - rázta meg a fejét Sam.
- Nem akármilyen szellemnek. Kim Kardashiannak! - javítottam ki.
- De Kim Kardashian még él - vonta össze a szemöldökét Dean. - Sam, valami itt nincs rendben.
- Nekem mondod? Allison ezzel a Tyler gyerekkel akar összejönni, miközben egyértelmű, hogy nem passzolnak egymáshoz. - Chhh, nem elég nekem ez a szellem, még egy jávorszarvas is kioktat.
- Nem, Sam. Én nem ezeknek a nyomi tiniknek a szerelmi életére gondoltam, hanem a szellemünkre, ami valószínűleg nem is szellem. Nagyobb rá az esély, hogy egy átokkal van dolgunk - kezdett el teorizálni Dean. - Hé, kislány! - fordult felém. - Nincs nálad valami, ami lehet, hogy elátkozott?
- Nem, nincs. Mégis mit gondolsz, hol vásárolok? H&M? Mert ott aztán biztos sok az elátkozott cucc.
- Mi a bajod a H&M-el? Tök jó flanelingeket lehet vásárolni ott! - mutatott a ruházatára Tyler.
- Ja, én ott szoktam vásárolni! Tök kényelmes és nem is olyan drága, mint a hülye Bershka - kezdett el panaszkodni Dean.
- Dean, hagyd már abba a ruhamárkák szidását. Inkább koncentrálj az ügyre - szidta le a másik, majd hozzám intézte a szavait. - Na, de biztos vagy benne, hogy nincs nálad semmi elátkozott? Mondjuk egy műhajtincs vagy a drága körmeid?
- Mint ahogy már mondtam, nem, nincs nálam semmi. Itt van rajtam a Vans cipőm, a New Yorker-es zoknim, a Levi's nacim, a Calvin Klein pulcsim és a szupi kabátom a Bershkából. Meg a fehérneműm a Victoria's Secretből, illetve a Kanken tatyóm, amiben benne van a James Charles sminkem és az IPhone XR-em, meg a Michael Kors pénztárcám. Na meg ott van az a rejtélyes gyűrű, amit abban az elhagyatott MOL kutas bódénál vettem... - soroltam fel a nálam található cuccokat.
- Nem tudom, hogy ti hogyan vagytok vele, de nekem a gyűrű elég elátkozottnak hangzik - mondta Gerard, aki továbbra is a telefonját nyomta.
- ADD ODA A GYŰRŰT! - húzta le erőszakosan az idősebbik Winchester a gyűrűt az ujjamról. Amikor sikeresen leszedte ledobta a gyűrűt a földre és elkezdett rajta ugrándozni.- Eközben Sam meggyújtott egy szál gyufát és rádobta a gyűrűre, ami ennek hatására teljesen megolvadt. Mert a gyűrűk ennyire könnyen olvadnak.
- WUHÚÚÚÚÚÚÚÚ, szuperek vagyunk! Legyőztük a szellemet! - tapsikoltam örömömben. - Vagy az átkot vagy mit.
- Allison, ne használd a többesszámot. Te nem csináltál semmit - szólt le megint az a bunkó Tyler.
- Ahogy te sem! - vágtam vissza tök okosan.
- Na jó, kukázzátok a civakodást, inkább húzzunk ki ebből a szellemkastélyból - indult meg Gerard a vészkijárat felé, amit egészen eddig nem vettünk észre.
'SUP FUCKERS?!
Ma lehet kicsit későn tettük ki a részt, de média klubos megbeszélésen voltunk, ami btw. amazing volt. Alig várom, hogy elkezdődjön!Hogy tetszenek a kamu cliffhangereink? Szerintem már elegetek van belőlük. De nem baj, mert most tényleg izgalmasabb részeknek nézünk elébe. A jövő heti részeknek szerintem nagyon örülni fogtok. Vagy nem. Attól függ, hogy Tyllison shipperek vagytok-e vagy sem... 😏 És hogy mennyire fontos nektek Josh és Tyler barátsága, illetve, hogy Larry shipperek vagytok-e. Vagy, hogy szeretitek-e, ha Rose nagyi szerepel.
Remélem ezzel felkeltettem az érdeklődéseteket. Addig is bye bitches!
ESTÁS LEYENDO
𝖍𝖆𝖟𝖚𝖌𝖘á𝖌𝖔𝖐 𝖍á𝖑ó𝖏á𝖇𝖆𝖓 || Multifandom ff. "18+"
Fanfictwenty one pilots, Panic! At The Disco, My Chemical Romance, Billie Eilish, One Direction, Melanie Martinez, Fall Out Boy, 5 Seconds Of Summer, Marvel, Supernatural, Halsey, Ariana Grande, Taylor Swift, Riverdale, Árnyvadászok, Szent Johanna Gimi fa...