Az eseménydús villám-osztályfőnöki után nyugalomban telt a nap. Ma is elmaradt Cabelloval a kémia, mivel bevitték a kórházba, mert Justin kergetése közben megcsúszott egy banánhéjon.
A hatodik óra után bent maradtam a könyvtárban, hogy megírjam a házimat. Nem lett volna értelme haza menni. Csak az üres ház fogadott volna.
Miután végeztem minden teendőmmel megindultam hazafelé a rózsaszín rolleremmel. Amikor megérkeztem a Dallas rezidenciához, kihalásztam a kulcsot a szupertitkos lábtörlő alatti rejtekhelyéről és benyitottam. Mivel anyám még mindig nincs itthon, és Cameron még mindig egyetemre jár, a ház kongott az ürességtől. Hogy véget vessek a nagy csendnek elindítottam a Spotify lejátszási listámat. Jó hangosan elindult a Solo és én elkezdtem táncolni és énekelni.
- ÁLY VÁNNÁ ÚÚP ÚÚP ÚÚP BÁT ÁLYM BRÓKEN HÁRDIT!!!!!! - ordítottam metálosan.
Ledobtam a táskámat a hátamról és odatrappoltam a hűtőszekrényhez és feltéptem az ajtaját. Elkezdtem válogatni a sok tej közül és végül kivettem a hozzám legközelebb lévőt. Furcsa. Esküdni mertem volna, hogy reggel még csak egy tej volt, nem öt. Csak akkor tűnt fel, hogy nem vagyok egyedül a konyhában. Egy férfi ült az asztalnál Cookie Crispet kanalazgatva.
- Papus? - néztem rá a fekete bőrdzsekis alakra, aki szörnyen hasonlított az apámra. - Te vetted a tejet? - mutattam fel a zacskós tejet.
- Igen, én vettem. Mondtam, hogy elmegyek tejért.
- Az jó, de ha már ennyi ideig tartott a tejvásárlás igazán hozhattál volna jó tejet. Nem szeretem a zacskósat. Ezt persze tudnád, ha nem léptél volna le, amikor nyolc éves voltam - néztem rá megvetően.
- Allison, a kisboltban voltam. Nem léptem le, csak bevásároltam - magyarázta bénán.
- Ne próbáld meg kivágni magadat ebből! Elhagytál minket! Ezen nincs mit szépíteni! - kiáltottam. - Egyáltalán mit keresel itt???
- Des Styles temetésére jöttem - adott választ a kérdésemre.
- Szóval a halott legjobb barátod jobban érdekel, mint a családod?! Mégis hogy képzeled, te önző... Rossz apa! - vágtam a fejéhez a legnagyobb sértést, ami eszembe jutott.
- Allison, sajnálom, hogy elhagytalak titeket, de nem volt más választásom - tette a kezét a vállamra az apukám.
- Mégis miről beszélsz? - néztem rá tágra nyílt szemekkel.
- Ömm... - vakarta meg a tarkóját. - Ezt még nem értheted. Ehhez még túl kicsi vagy.
- Apa! Nem vagyok már egy kicseszett nyolcéves! Ezzel a szöveggel már nem rázhatsz le!
- Allison, esküszöm majd elmondom, de ennek a beszélgetésnek nem most van itt az ideje - simogatta meg a karomat, majd körülnézett a szobában. - Amúgy hol van édesanyád? Beszélnem kéne vele.
- Fortnite bajnokságon. - Apa meglepett képét látva magyarázni kezdtem. - Ja, amúgy miután leléptél elkezdett inni, cigizni és Fortniteozni - jegyeztem meg megvetően. - Fel sem kel a gép mellől, hacsak nem munkába megy. Általában a bejárónőnk, Zelda szokott bevásárolni. Kivéve ma, mert ugye te most hoztál tejet.
Hirtelen megszólalt a csengő. Biztosan anya jött haza. Gyorsan odafutottam az ajtóhoz és kinyitottam. Anya ott állt felszerelkezve egy halomnyi Fortnite logós táskával és jó sok Fortnite-os Funko Pop figurával. A haját a bajnokság tiszteletére a kedvenc skin-je színeire festette. Az ikonikus láma skin kék-lila színeit választotta.
- Kislányom! - kapott fel és pördült meg velem. Miután letett, vigyorogva nézett rám. - Találd ki, hogy ki nyerte meg a világ legjobb Fortniteozója címet és az ezzel járó óriás kupát!
ESTÁS LEYENDO
𝖍𝖆𝖟𝖚𝖌𝖘á𝖌𝖔𝖐 𝖍á𝖑ó𝖏á𝖇𝖆𝖓 || Multifandom ff. "18+"
Fanfictwenty one pilots, Panic! At The Disco, My Chemical Romance, Billie Eilish, One Direction, Melanie Martinez, Fall Out Boy, 5 Seconds Of Summer, Marvel, Supernatural, Halsey, Ariana Grande, Taylor Swift, Riverdale, Árnyvadászok, Szent Johanna Gimi fa...