A csók után az út csendben telt a MOL-ig. Fogalmam sincs, hogy mit csináltam rosszul. Oké, talán kicsit túl hirtelen smároltam le Tylert, de... Nem volt barátnője, de így is visszautasított. Az én szerencsém már csak ilyen. Úgy néz ki, hogy az Úr nem akarja, hogy szeretetre leljek. Apa, anya, de még a bátyám is hanyagol. A barátaimról meg már ne is beszéljünk. Talán Harry és Billie az egyetlenek, akik törődnek velem. Harry apjának halála után mondjuk nem számíthatok túl sok figyelemre tőle sem. Ez önzőn hangzott, de ez az igazság.
A távolban megláttam a benzinkutat. Az átlagnál sokkal lepukkantabb volt, ez mutatta, hogy közel van Detroithoz. Annak a városnak a közelében minden lepukkant.
Beértünk a MOL kisboltjába, én pedig szó nélkül megcéloztam a wc-t. Eldöntöttem, hogy nem fogok Tylerrel beszélgetni. Jobb ez így mindkettőnknek. Ő nem fog beszólogatni, én pedig nem megyek a idegeire. A mosdó előtt egy hosszú, kék hajú lány álldogált egy csuromvizes spagettipántos felsőben. ( Ami Október lévén elég fura volt ) Az ujjatlan póló hagyta, hogy látszódjanak a lány tetoválásai. Az egyik asszem egy patkót ábrázolt vagy mit.
- Kérsz cigit? - nyújtotta felém a dobozt a lány.
- Miért ne - vontam meg a vállamat szomorúan, majd elvettem egy szálat. Az ismeretlen öngyújtóját használva meggyújtottam a cigarettát.
- Miért nézel ki ilyen depressziósnak, kislány?
- Semmi közöd hozzá. Ja és max. 3 évvel lehetsz idősebb nálam, szóval légyszíves ne kislányozz le - oktattam ki, miközben beleszívtam a rákkeltőbe. - Fúj, ez füves - néztem le a cigimre, majd eldobtam és már emeltem a lábamat, hogy rátapossak.
- Várj, várj, várj! Ne! Rohadt drága volt - guggolt le és kapta ki a lábam alól az utolsó pillanatban.
- Bocsi - szégyelltem el magam.
- Semmi gond, csak máskor ne csinálj ilyet - legyintett lazán.
- Jó a tetkód - biccentettem a lány karja felé.
- Kösz - nézett üresen maga elé. Mintha észrevett volna valamit, hirtelen észbe kapott. - Jó volt beszélgetni, de most mennem kell. Sietek - indult meg egy Joshéhoz hasonló autó felé.
- Hé! Allison Dallas vagyok - mutattam magamra.
- Én pedig Ashley. Ashley Frangipane - intett egy utolsót, majd elhajtott.
Miután elintéztem a dolgom, visszamentem Tylerhez, de továbbra is néma maradtam. Míg Tyler benzint vett, én unalmamban körülnéztem. A boltban a legtöbb áru legalább öt éves volt, szóval a legújabb dolgok is 2014-ben érkezhettek a MOL-ba. Remélem a benzin azért friss. Nem szeretnék autó balesetet szenvedni.
Nézelődés közben megakadt a szemem egy kis standon, amin a "Haláli Ékszerek" felirat volt. Tele volt különböző régies ékszerekkel. Az én ízlésemnek a legtöbb vagy túl giccses volt vagy úgy nézett ki, mint amit a nagyim hordana. Az egyik viszont olyan jól nézett ki, hogy nem hagyhattam ott. Egy szép arany gyűrű volt levelekkel és indákkal díszítve. Gyorsan felkaptam a gyűrűt és még három tini magazint és kifizettem mindent.
Kisétáltam a benzinkút elé, ahol Tyler egy kanna benzinnel a kezében várt rám.
- Fűszagod van - szólalt meg hirtelen Tyler, de engem nem érdekelt. Nem válaszoltam neki. Pár perc néma csönd után megszólalt. - El kéne indulnunk.
Csendben elindultam arra amerre jöttünk, de még mielőtt elhagyhattuk volna a benzinkút területét egy ismerős autó gördült elénk. Josh volt az, aki üdvözlésképpen kettőt ránk dudált. Tyler meglepetten pislogott a kocsijára. Erre Josh csak lehúzta az ablakot és nekikezdett magyarázni.
- Képzeljétek, pár perccel azután, hogy leléptetek egy kedves pár leállt segíteni és adott a benzinjükből. Az azt követő húsz percet azzal töltöttem, hogy megpróbáltam idetalálni. Sajnos nekem nincs mobilnetem, mert csóró vagyok és ezért nem tudtam használni a Mapset.
- De felhívhattál volna! Akkor nem jöttünk volna el teljesen fölöslegesen idáig és nem áztunk volna az esőben! - fakadt ki Tyler.
- És nem mentünk volna keresztül egy szerelmi drámán! - tettem hozzá.
- Mi? -kérdezte Josh.
- Mi? - mondta Tyler.
- Mi? Én nem mondtam semmit - nevettem idegesen.
'Sup fuckers?
Bocsi, hogy inaktívak voltunk az elmúlt kevés időben, de éppen nyaralunk (igen, mi ketten és egy barátnőnk) Pesten és a szálláson nincs wifi (most épp egy pizzázóból lopjuk a netet, hogy frissíthessük a sztorit).
Itt az új rész! Élvezzétek!
Bye fuckers!
KAMU SEDANG MEMBACA
𝖍𝖆𝖟𝖚𝖌𝖘á𝖌𝖔𝖐 𝖍á𝖑ó𝖏á𝖇𝖆𝖓 || Multifandom ff. "18+"
Fiksi Penggemartwenty one pilots, Panic! At The Disco, My Chemical Romance, Billie Eilish, One Direction, Melanie Martinez, Fall Out Boy, 5 Seconds Of Summer, Marvel, Supernatural, Halsey, Ariana Grande, Taylor Swift, Riverdale, Árnyvadászok, Szent Johanna Gimi fa...