Ross a Rossmannban

119 18 35
                                    

Tsssz. Mr. Charles már megint 10000 szavas esszét akart íratni velünk németül. Ennek bunkónak nincs más dolga, mint a diákokat szívatni? Például... Átverni embereket és flörtölni heteró srácokkal? NA MINDEGY. D:<

Amúgy a mai nap viszonylag nagy békében telt. Mr. Urie nem tartott újabb előadást a színjátszókör hátrányairól. Senki nem dobálta meg Mr. Rosst. Tyler nem engedte, hogy megerőszakoljon egy koreai srác. Melanie nem üvöltözött spanyolul. Ariana szemfestéke nem volt elkenődve. ( Legalábbis nem olyan látványosan. ) És ami a legfontosabb: Josh nem cserélt le engem, hiszen éppen a plázába tartok, hogy segítsek szülinapi ajándékot vásárolni a nővérének.

A plázához közeledve megláttam a parkolóban Josh citromsárga 67-es Chevy Impaláját. Ebből tudtam, hogy Josh már a megszokott helyen, a Rossmann előtt vár és szednem kéne a lábaimat, nehogy még jobban elkéssek.

- Szia Jishwa - üdvözöltem lelkesen.

- Helló Alli-gator! - köszöntött.

- 💁‍♀️🚶‍♀️🏪❓

- Pardon?- nézett értetlenül.

- Azt kérdeztem, hogy bemegyünk-e a boltba - néztem értetlenül. Ez a butus fiú tényleg egy fikarcnyit sem tud az emberekkel való kommunikációról.

Egy hosszú és elég kínos csöndet követően Josh megszólalt.

- És mizu? - kérdezte a szemkontaktust kerülve, miközben egy tipikus "Josh vagyok és nem tudok mást csinálni, mint mosolyogni, mert beszélni az emberekkel, túl megerőltető" vigyor volt az arcán.

- Nem aludtam túl jól. Anya egész este üvöltözött az új Macbookjával. Valami Clyffordthevultur420420 nevű felhasználó ellen játszott. Aztán meg reggel elkéstem a suliból - vontam meg a vállamat.

- Az jó - mondta, majd ismételten némaságba burkolózva baktattunk a Rossmann felé.

- Amúgy képzeld el Harry meleg - jelentettem ki random.

- Oh. Oké - látszik, hogy Josht nagyon érdekli az, amit mondok. Ezért is működik ilyen jól a barátságunk. Ő a legjobb barátom.

Időközben betáncoltunk a boltba, ahol rengeteg kozmetikum várt minket. Gyorsan megindultam a sminkek felé és elgondolkodva megálltam James Charles palettája előtt. Vajon mit válasszak? Highlightert? Szemhéjpúdert? Alapozót??? Végül megakadt a szemem az egyik James Charles óriás sminkpalettán. Tökéletes.

- Nézd, ez szerintem tök jó ajándék lenne a tesód szülinapjára! - nyomtam a képébe a James Charles óriás sminkpalettát.

- Nem hinném, hogy az öcsém értékelné az óriáspalettát, Allison. - ráncolta a szemöldökét Mr. Ross. De hol van Josh???? Körülnéztem, ő pedig a parfümöknél álldogált és sorra tesztelte a női illatokat.

- Szerintem pedig meg kellene vennie neki. Viszlát! - adtam a kezébe a töritanár termékét, majd vöröslő fejjel elhúztam onnan. Ez olyan kínos volt!!! D:<

Odaléptem Josh mellé, aki most a Chanel egyik illatát szagolgatta.

- Jishwa, miért nem szóltál, hogy nem sminkpalettát akarsz?! - kértem számon hisztérikus hangnemben. Ha időben szól, elkerülhettem volna életem egyik legkínosabb szituját. ARGH. De nem tudok haragudni az én BFF-emre.

- Ja. Bocs.

- Mindegy. Ennek milyen illata van? - kaptam ki a kezéből a méregdrága illatszert, és kettőt fújtam a levegőbe. - Na, ez tök jó. Szerintem ezt kellene megvenned, mert tudom, hogy a nővéred, Ashley szereti a vaníliaillatot és a parfümöket. Ennél jobbat ki sem találhattam volna! EZ KELL NEKÜNK! MUHAHHAHAHA - kiáltottam el magam, mire minden ember úgy nézett rám, mintha hülye lennék. Ez olyan kínos!!! D:<

- Jó.

- Menjünk a kasszához! - megragadtam a karját és vonszolni kezdtem, de vigyázva, nehogy leejtse a drága parfümöt. Fizetés után kirongyoltunk a drogériából mínusz 150 dollárral és plusz egy Chanel termékkel. - Akarsz Starbucksba menni?

- Aha.

𝖍𝖆𝖟𝖚𝖌𝖘á𝖌𝖔𝖐 𝖍á𝖑ó𝖏á𝖇𝖆𝖓 || Multifandom ff. &quot;18+&quot;Donde viven las historias. Descúbrelo ahora