Majdnem karambol xd

103 13 201
                                    

Allison szemszöge:

Az előbb még Michael házában voltam, de mágikus módon most valahol máshol. Szerintem elraboltak. Legalábbis ezt hittem addig, amíg meg nem hallottam Tyler ismerős ordibálását.

- ÁJV BÍN DENSZING ON TOP OF KÁRSZ END SZTÁMBLING ÁUT OF BÁRZ I FOLLO JÚ TRÚ DE DÁRK KENT GET ENOG JUR DE MEDISZIN END DE PÉLYN DE TETTÚ INSZÁJD MÁJ BRÉN END BÉBY JÚ NÓ ITSZ OBVIOSZ... ÁJM Á SZÁKÖR FOR JÚÚÚÚÚÚÚÚÚ - énekelte Tyler és Josh a rádióval, Gerard pedig az autó szélét verte. Úgy csinált, mintha dobolna, de elég bénán ment neki, de ez titok shhh...! - WAY, NE RONGÁLD A KOCSIMAT!!! - ordította Tyler és egy gyilkos pillantással is megajándékozta a vöröst.

- Srácok... hol vagyunk? - kérdeztem, és amint kinyitottam a számat fájni kezdett a fejem.

- PFF. Én nem vagyok a barátod, ne nevezz a srácodnak. A Gerard megteszi - durcázott az MCR frontembere. Ennek meg mi a baja???

- Valaki elmondaná, hogy miért ilyen? Rosszul sikerült a délelőtt randija azzal a csajjal vagy mi? - értetlenkedtem.

- Igazából te vagy a baja és nem csajjal volt randija, mint ez egy fél órája kiderült - szólalt meg Tyler ezúttal normál hangerőn.

- Most akkor nem is volt randija?

- De, csak nem csajjal... - helyesbített Josh. Óóóóó, szóval Gee meleg. De vajon ki a srác?

- És én mit tettem, amiért ilyen a hangulata? - értetlenkedtem tovább.

- Izé... az a helyzet, hogy... őőőő... szóval te... finoman mondva... - kereste a szavakat Jishwa. Mondja már ki!!!

- Bunkón lebuziztad - mondta ki Tyler lazán, szemrebbenés nélkül. - Amúgy azelőtt meg rám és Joshra is mondtál olyan dolgokat, amiket nem kellett volna, de azok még nem olyan sértőek, mint amit Gee-re mondtál. Amúgy megbocsátok és szívesen, hogy utazhatsz a kocsimban btw - fejezte be egy igazi tyleres mondattal a monológját Tyler.

- Őőőő... köszi? - reagáltam lassan. Gerardhoz fordultam, aki mellettem ült, de a lehető legtávolabb húzódott tőlem. Hú, tényleg haragszik. - Figyelj, Gerard, amit mondtam - bár nem egészen tudom, mi volt az - nem azért volt, hogy megsértselek és rossz dolgokat mondjak rólad a szexualitásod miatt. Hiszen eddig nem is tudtam, hogy meleg vagy... Én nem akartalak megbántani. Tudom, ez egy gagyi bocsánatkérés volt, de minden igaz, amit mondtam. Sajnálom :'(

Gerard erre nem szólt semmit, csak továbbra is kifelé bámult az ablakon. Erre Josh Tylerhez hajolt és a fülébe suttogott valamit, miközben Gee-re mutogatott.

- Jaj, Gee, mondj valamit! - kérlelte mézes-mázas hangon Tyler. Mi a franc történik itt?! - Látod, milyen kedves volt Allison és mennyire bánja a dolgot.

- Hát jó. Allison, megbocsátok - forgatta a szemét Gee. Ez nagyon nem volt őszinte. Jaj, most el fogom veszíteni a legjobb barátomat!!! Ennek a gondolatnak a hatására könnyek kezdtek csorogni az arcomon. Nem veszíthetem el Josh után őt is!

- Jaj, Allison, most mi történt? Gerard megbocsátott, mi a baj? - érdeklődött meglepetten Josh.

- Forgatta a szemét. Nem volt őszinte! - borultam ki és már szabályosan bőgtem.

- Ne, Allison, ne sírj! Inkább gyere és ölelj meg - húzott magához Gee, akit ezek szerint mégsem veszítettem el.

Miközben Gerardot öleltem észre sem vettem, hogy valaki gúnyosan tapsol.

- Nagyszerű voltál, Allison, megint sikerült magadat adnod - gúnyolódott Tyler. De ha ő tapsol, akkor ki fogja a kormányt???

Még mielőtt megszólalhattam volna, Josh is észrevette, hogy mi a baj, mert behajolt Tyler ölébe és megfogta a kormányt.

𝖍𝖆𝖟𝖚𝖌𝖘á𝖌𝖔𝖐 𝖍á𝖑ó𝖏á𝖇𝖆𝖓 || Multifandom ff. "18+"Where stories live. Discover now