Allison szemszöge
- Melanie?! Tényleg te vagy az??? - ragadtam meg a furcsa hajú lány vállát.
- Nem, Allison hallucinálsz - forgatta a szemét unottan Tyler. Mivel mostanában utálom Tylert, nem reagáltam a bunkó megjegyzésére. Hülye.
- Jaj, szióka - erőltetett magára egy mosolyt Melanie, de ez a mosoly inkább egy vicsorgásra hasonlított. Biztos nem örül, hogy összefutott velem. A spanyol eset óta nem nagyon beszéltünk. Hiányzik a legjobb barátnőm. Azt hiszem itt az ideje, hogy bocsánatot kérjek tőle.
- Melanie, figyu... Én... Izé... Őőő... Szóval, én bocsánatot szeretnék kérni, mert olyan érzéketlen voltam. Nem kellett volna így bánnom veled, hiszen te vagy a legjobb barátnőm - néztem rá szomorúan, a bocsánatáért esedezve.
- Semmi baj, Allison. Megbocsátok - ölelt meg Melanie. Hirtelen egy lassú, szarkasztikus taps ütötte meg a fülemet.
- Köszönjük a közjátékot - mondta Tyler, de láttam, hogy a szája sarkában megbújik egy apró mosoly. Azért neki sincs kőből a szíve. Még őt is meghatotta a kibékülésünk. A megható pillanatot egy a hangszóróból jövő hangos üvöltés szakította félbe.
- Kussolj már be, Louis, ez nem tartozik rád! - hallottam az MCR srácok hangját. Kíváncsi vagyok vajon mi történhet éppen a backstageben. A késés miatt kissé türelmetlen tömeg visszaordított a hangfalnak. Mintha a MCR-ék megijedtek volna a hangzavartól, mert hirtelen mind felmasíroztak a színpadra. Kezdődik a műsor.
***
A koncert után a színpad mellett vártunk a srácokra. Szinte mindannyian ott voltunk: Én, Josh, Tyler, Melanie, Pete, Patrick, Billie és Harry. Amíg az MCR tagjai meg nem érkeztek rengeteget beszélgettünk. Kiderült, hogy Melanie és Pete újabban együtt vannak és, hogy komppal utaztak ide. Megtudtuk, hogy Billie milyen kalandosan lógott be a backstagebe, hogy fotót készíthessen az MCR-ral.
- Jól van Mikey, akkor inkább húzz haza New Yorkba! Senkit nem érdekel a véleményed! - viharzott ki Gerard az ajtón. Őt követte a kissé zavarodott képet vágó Fred és a fejét értetlenül kapkodó Rob.
- Mégis mi folyik itt? - aggódott Billie. Nem akarta, hogy a kedvenc bandája egyből az első koncert után felbomoljon.
- Semmi, semmi - legyintett Gerard.
- Gerard, szerintem mára elég volt a hazudozásból - bökte oldalba Rob.
- Na milyenek voltunk? - terelte a témát a kis sunyi Gerard.
- Eszméletlenül jók! - ujjongott Billie. - Mikey olyan jól játszott a gitáron és Ray és Frank is annyira ügyesek voltak, hogy majdnem elájultam.
- Milyen Ray és Frank? Ők Rob és Fred! - javítottam ki a szuperfant. Hihetetlen, hogy ennyire szereti őket és még a nevüket sem tudja!
A kijelentésemre a társaság nagy része röhögésben tört ki. Nem értettem mi olyan vicces.
- Na, ne nevessétek már ki Billiet! Nem tehet róla, hogy rossz a névmemóriája - szidtam le a többieket, mire még hangosabban nevettek.
- Allison, hogy lehetsz ekkora egy szerencsétlen? - tette fel a költői kérdést Tyler, miközben a hasát fogta a röhögéstől.
- Allison? Ő nem Agatha? - értetlenkedett Fred vagy ki. - Gerard, megmagyaráznád?
- Ja, igen, tök jó poénnak tűnt, hogy rosszul mutatlak be titeket egymásnak, ezért nem tudjátok egymás rendes nevét és gáz neveket használtok lol - büszkélkedett a vicces kis ötletével Gee. - Miért néztek így rám? Ti is beszálltatok az átverésbe! Nem az én hibám az egész!
- Borzalmas humorod van, ugye tudod? - nézett rá unottan Rob vagy Ray vagy mittomén. - Öntsünk tiszta vizet a pohárba. Én Ray vagyok, ő pedig Frank - mutatott a fekete hajúra.
- Én Allison vagyok - mutatkoztam be.
- Amúgy egész nagy lett ez a társaság. Szerintem jól jönne, ha mindenki bemutatkozna - ajánlotta az eddig néma Pete.
ESTÁS LEYENDO
𝖍𝖆𝖟𝖚𝖌𝖘á𝖌𝖔𝖐 𝖍á𝖑ó𝖏á𝖇𝖆𝖓 || Multifandom ff. "18+"
Fanfictwenty one pilots, Panic! At The Disco, My Chemical Romance, Billie Eilish, One Direction, Melanie Martinez, Fall Out Boy, 5 Seconds Of Summer, Marvel, Supernatural, Halsey, Ariana Grande, Taylor Swift, Riverdale, Árnyvadászok, Szent Johanna Gimi fa...