Kínos videó Mr. Urieról és egy ötlábú elefánt

87 13 260
                                    

Mind unottan néztünk Mr. Uriera, miután elmondta, hogy hova megyünk ünnepelni.

- Komolyan? Állatkert? - vonta fel a szemöldökét Flash.

- Tanár úr, ha nem bánja én inkább itt maradok. De az öcsémet, Jayt nyugodtan viheti. Ő biztos örülne - röhögött fel Tyler.

- Ne engem csesztessetek! Ms. Swift ötlete volt, mondván a héten már úgyis eleget buliztatok - magyarázta ki magát Mr. Urie, abban reménykedve, hogy ezzel nem veszti el "Legjobb fej tanár" címet. - Különben is, szerintem nem olyan rossz ötlet. Elvileg nagyon szép állatkertek vannak itt, Los Angelesben - mosolygott ránk a tanár.

- Igen, a közelben van egy állatkert, ahol elvileg az állam legnagyobb elefántja van - szállt be a győzködésbe Mr. Ross.

- És ezt is csak Ryan tudja, mert nincs élete, és van ideje bemagolni ilyen tényeket - szólta le a másikat Mr. Urie. - Akkor nézzük csak, ki marad a szálláson, és ki jön az állatkertbe?

Én félénken feltettem a kezemet. Nem akartam, hogy a többiek kiröhögjenek, amiért állatkertbe szeretnék menni. amikor megláttam, hogy Jenna és Debby is jelentkezik megnyugodtam.

- Ha jöttök, megbeszélem Cabelloval és Clarerel, hogy kapjatok bioszból egy ötöst - próbálkozott be Mr. Urie azzal, hogy rávegyen minket arra, hogy elmenjünk az állatkertbe. Erre persze mindenkinek a magasba lendült a keze. - Akkor ezt megbeszéltük. Mindenki megy - vigyorgott elégedetten.

- És én ebből mit nyerek? - húzta a száját Mr. Mendes.

- Hát, mondjuk nem intézem el, hogy kirúgjanak - pillantott rá lenézően a tanár Mr. Shawnra, majd felénk fordult. - Hozzátok a telefonjaitokat, hogy tudjatok képeket csinálni az állatokról, aztán várjatok az ajtóban. Tíz perc múlva indulunk.

***

Az állatkert korántsem volt olyan fantasztikus, mint amilyennek elképzeltem. Először is nem volt éppen túl nagy, és a tisztaság terén sem volt a toppon. Arról meg már ne is beszéljünk, hogy konkrétan hatféle állatot lehetett megtalálni itt. A hatból négy állatot meg lehet kapni a világ legbénább állatkereskedéseiben és a legközelebbi farmokon. Csak úgy megjegyzem, hogy még azon a farmon is több állat van, mint ebben az "állatkertben".

Éppen a kecskesimogatóban hallgattuk Mr. Ross előadását arról, hogy a tizenharmadik században IV. Béla megpróbálkozott azzal, hogy félig kecske utódokat nemezzen, annak reményében, hogy az utódaik a kecske erejükkel meghódítják a déli féltekét. A szövegelését Peter kiáltása szakította félbe, akinek egy kecske elkezdte enni a pulcsiját.

- Valaki szedje le rólam! Légyszi! - kiáltotta, mire Flash szimplán kihúzta a zsebéből a telefonját és elkezdett liveolni Instán. - A francba is! Ne most legyetek azok az arrogáns arcok, akik szoktatok lenni!

A kijelentésére Jenna odaszaladt hozzá, és a szendvicsével elcsalogatta a kecskét, Peter pedig hálásan pillantott rá.

- Köszi - köszönte meg a segítséget Peter, majd dühösen ránk pillantott, akik csak tétlenül álldogáltunk és továbbra is a IV. Béla kecske gyermekeiről szóló meséket hallgattunk.

A kecskék után az állatkert szenzációja, az állam legnagyobb elefántja következett. Amikor a fedett részhez értünk, ahol a Maximus nevet viselő elefánt élte boldog mindennapjait, orrfacsaró bűz csapta meg az orrunkat. Az egész sátrat befedte az elefánt ürülék és vizelet szag. A sátor közepén ott ácsorgott egy dagadt, öreg elefánt, ami úgy nézett ki, mint ami mindjárt összeesik.

- Látszik, hogy ezt az állatot nem tartják jó körülmények között! Ezen változtatni kell! Már megyek is panaszkodni az állatkert igazgatójánál! - kezdte el egyből szervezni az állatmentő akciót Debby, miközben az elefánt éppen kiürítette magát.

Én csak értetlenül tanulmányoztam az állat testét. Bárhogy néztem úgy nézett ki, mintha öt lába lenne. Biztos valami optikai csalódás, vagy csak szimplán az elefántnak van valami születési rendellenessége. Végül úgy döntöttem megkérdezem Mr. Rosst, mert neki mindig mindenre van válasza.

- Mr. Ross... Annak az elefántnak miért van öt lába? - kérdeztem jó hangosan, hogy a tanár meghallja. Erre az egész csoport egy emberként fordult felém. Legalább fél percig csak némán néztek rám. A csendet Tyler röhögése törte meg.

- Allison... - mondta miután befejezte a nevetést. - Az nem a lába.

- Akkor mégis micsoda? - értetlenkedtem.

- Allison, az ott az állat pénisze - adott végre választ a kérdésemre Mr. Ross. - Ezt csak onnan tudom, hogy amikor még az egyetemre jártam, egyszer véletlenül az elefántológusok előadására ültem be, irodalom helyett, és az óra végéig nem tűnt fel. Az óráról mindent megjegyeztem, mert nekem fotografikus memóriám van, és mindent megjegyzek. Még arra is emlékszem, amikor anno 2005 Brendon beült a hullámvasútba egy csajjal, akivel járni akart, és útközben belehányt az ölébe.

- Ahhoz, hogy valaki erre emlékezzen, nem kell fotografikus memória - nevetett Ariana.

- Van róla videó? - érdeklődött Shuri.

- Ami azt illeti igen, van róla videó. Ahányszor új telefont veszek ezt az egy videót mindig átteszem. Meg szeretnétek nézni? - mutatta fel a telefonját Mr. Ross. Erre mindenki odaözönlött a tanárhoz. Ki ne hagyná ki az alkalmat arra, hogy valami ciki felvételt lásson az egyik tanáráról?

- Jaj, de gáz haja van! - szólta le egyből Mr. Urie 2005-ös frizuráját Cheryl.

- Milyen kis fiatalok voltatok itt! - nézte a képernyőt csillogó szemmel Ms. Swift. - Olyan aranyosak!

- Ryan, megtennéd, hogy nem égetsz le a diákjaim előtt? Tudom, hogy szánalmas az életed, és az én idegesítésemen kívül nem sok dolog dobja fel a szürke hétköznapjaidat, de azért mégis - kezdett bele Mr. Urie Mr. Ross oltogatásába, mire a tanár egyből elrakta a telefont. - Köszönöm szépen, Ryan. Hálás vagyok, amiért nem teszed tönkre a karrieremet. Ismét.

- Szívesen - mosolygott rá kedvesen. Sosem fogom megérteni ezeknek a kapcsolatát.

Ezek után Shuri le akart forgatni egy Tik Tokot az elefánt segítségével. Nem tudom, hogy milyen mém volt, pedig én a legtöbb Tik Tok trendet ismerem. Biztos még nem túl felkapott, mint anno a Hit or Miss volt.

A lényeg az, hogy tizenöt percig vártunk Shurira, aki mogyorót dobált a szegény állatra, míg a telefonjával filmezte valami koreai zenére. Kíváncsi vagyok a végeredményre, annyi szent.

Ezután már tényleg nem töltöttünk egy perccel sem többet az állatkertben. Egyből megindultunk hazafelé a leghamarabb induló busszal. Az úton Perrel, Jennával, Melanieval és Shurival jegyzőztünk. Jenna tanította nekünk. Sokadik alkalommal sikerült csak megértenem a lényegét, de megérte, mert nagyon szórakoztató játék volt. :)

Amikor leszálltunk, pont elértem az elnöki pozíciót, ami a játékban a legmagasabb, szóval technikailag én nyertem. Szuper vagyok!

Amikor a szálláson felmentünk a szobáinkhoz, és még mielőtt bemehettem volna, Cheryl utánam szólt.

- Allison! Ma este megint összeülünk Flashéknél. Jöttök? - vonta fel a szemöldökét a válaszra várva.

- Persze - biccentettem, majd bementem a szobámba.

'SUP FUCKERS?!

Érdekesség: Mindjárt megyünk haza New Yorkba. Ezt csak gondoltam csak úgy megemlítem. Meg azt is, hogy a következő részben lesz egy vendégünk, akit tényleg nagyon régóta nem láttunk. Sőt, amikor jelen volt a történet folyamán, akkor sem beszélt sokat. Szóval, hölgyeim, itt lesz egy kis kontent, ami után szerintem sokan epekedtetek.

Említettem, hogy mindjárt vége a los angelesi kiruccanásnak, ezzel Allisont visszafobjuk a kegyetlen valóságba. Vagyis újra a nyakába zúdítjuk a családját, a rejtélyeket és megtört baráti társaságát. Így a fejezet kérdése: Van valami teóriátok Des Styleszal, Richarddal, Joshsal vagy akár Jaceszel kapcsolatban?

Mára ennyi volt, bye bitches!

𝖍𝖆𝖟𝖚𝖌𝖘á𝖌𝖔𝖐 𝖍á𝖑ó𝖏á𝖇𝖆𝖓 || Multifandom ff. "18+"Onde histórias criam vida. Descubra agora