1000 megtekintéses buli 🎉

83 10 130
                                    

Elértük az ezer megtekintést, úgyhogy hoztunk nektek újabb 30 fölösleges tényt. Vágjunk is bele!

1. Mi is benne leszünk a sztoriban, de csak ilyen Stan Lee cameo-szinten.

2. Allisont eredetileg újra össze akartuk hozni Harryvel, de véletlenül barátnő helyett pasit mondtam és így meleg karakter lett Harryből.

3. Direkt olyan címet adtunk a sztorinak, aminek semmi köze a cselekményhez.

4. Sosem mondjuk ki, hogy Hazugságok Hálójában. Csak HH-t mondunk mindig.

5. Allison az első fejezetben Guns 'n Roses pólót visel, amivel azt akartuk jelezni, hogy ő egy not-like-the-other-girls lány, de mégis egy tömeg ribinek terveztük.

6. A HH egyébként az életünkben néha fel-fel bukkan. Például egyszer egy játékban Guns 'n Roses volt a feladvány és Allison pólója alapján sikerült kitalálnunk a bandát.

7. Allison karaktere egy hét alatt nagyon sokat fejlődik. A Cherry Pop-fejezetben még egy nagy partiarc, Detroitban pedig gumicsizmában jár és Kubut vesz a boltban.

SPOILER ALERT!!!!!!!!!!!












8. Allison apja régebben a Hydra-val dolgozott.

9. Nemsokára Ashley Frangipane is bekerül a képbe, és fontos szerepe lesz a történet szempontjából.

10. A Fall Out Boy MÉG NEM alakult meg ebben az univerzumban (2019 van).

11. Mr. Urie és Sarah nem házasok a sztori szerint (RIP).

12. Ha valaki beszól Allisonnak, vagy gonosz vele, az azért van, mert igazából mi, írók akarjuk inzultálni a "lányunkat".

13. Ryden nem real, csak real volt, így még több oka van Brendonnak, hogy utálja Ryant.

14. De lesz egy másik, nagyon közkedvelt gay ship, akiket reméljük, hogy imádni fogtok.

15. Josh eredetileg nem két szavas mondatokat mondott, de nem volt személyisége ezért egy csendes fiút csináltunk belőle.

16. Ha azt írjuk, hogy valaki megérdemelne egy jó gonosz tweetet, akkor az olyan, mintha más azt mondaná, hogy "remélem elcsapja egy busz".

17. Melanie Martinez igazából imádja a Narutót. A Lókeksz Hajnalban című fejezetben ezt a tényt alátámasztja a narutós táskája is.

18. A sztoriban rengeteg ellentmondás van. Például Tyler egyszer egy BTS dalt dúdol, de a BTS itt nem létezik.

19. Melanie mesélési stílusát A Hangya egyik szereplőjétől, Luistól loptuk.

20. Ha egy veszekedést akarunk szítani a szereplők között, akkor a legnevetségesebb dolgok miatt is képesek vagyunk összeugrasztani őket. Ezeken utólag mindig jókat röhögünk (lásd: vita a Némó nyomábanról és Hős6osról).

21. Allisonnak brit akcentusa van.

22. Frank nem érti a brit akcentust.

23. Amikor valamilyen közlekedési eszköz fontos a sztori szempontjából (autó és bicikli, ami majdnem elcsapta Allisont, Allison rollerja), akkor keresünk egy nevetséges nevű, konkrét biciklit vagy rollert (pl. Capriolo Mustang gyerek bicikli).

24. Az original csapatnak Josht, Tylert, Gerardot és Allisont tekintjük, akik ott voltak a Cherry Pop-ban.

25. A HH-nak lesz angol verziója (Lovely Lies), a fordítás éppen folyamatban van.

26. A címbe azért írtuk bele, hogy "18+", mert ezzel vonzani akartuk a közönséget, de igazából nincs benne ilyen jelenet és azt jelenti, hogy 18 éven felülieknek nem ajánlott.

27. Allison anyja egyébként ügyvéd és csak szabadidejében Fortniteozik.

28. Mr. Charles dolgozatos módszereit az egyik létező tanárunktól loptuk, aki szeret minimum három oldalas dolgozatokat összeállítani és még egy esszét is belepakolni. Mindezt persze németül.

29. Igyekszünk, hogy a fejezetek coverjei minél rosszabbak és cringebbek legyenek.

30. A könyvünk nem hivatalos himnusza a Sucker, mert annyiszor szerepel benne a dal.


Köszönjük, hogy ennyien (max. 4 ember) itt vagytok nekünk és szeretnénk megköszönni nektek a sok vote-ot. Nélkületek soha nem sikerült volna és hálásak vagyunk, amiért ennyire imádjátok ezt a cringe történetet az összes jó és gáz karakterrel együtt. Sokat jelent nekünk, hogy támogattok és elárasztjátok a komment szekciónkat. Az is hatalmas mosolyt csal az arcunkra, hogy ennyire lelkesek vagytok a versennyel kapcsolatban és komolyan veszitek.

 Az is hatalmas mosolyt csal az arcunkra, hogy ennyire lelkesek vagytok a versennyel kapcsolatban és komolyan veszitek

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
𝖍𝖆𝖟𝖚𝖌𝖘á𝖌𝖔𝖐 𝖍á𝖑ó𝖏á𝖇𝖆𝖓 || Multifandom ff. "18+"Donde viven las historias. Descúbrelo ahora