Egyenletmegoldás Tony Starkkal

64 9 64
                                    

Miután hazavittem Nicket, vissza kellett mennem a suliba, mert hatodik óra után már mentünk is Mr. Starkhoz, hogy ledolgozzuk azt a kemény kétezer dollárt, amit a milliárdos pénzéből el mertünk költeni a vacsoránkra. Micsoda veszteség ez neki. Na, mindegy, a jó oldala a dolognak az, hogy találkozhatok Vasemberrel, és szerintem hajlandó lesz fotót is csinálni velem, amit kitehetek majd Instára, és mindenki olyan irigy lesz. Jaj, de jó is lesz. >:)

Mr. Stark küldött egy kocsit értünk, amit egy ideges ember vezetett. Ms. Potts is jött velünk, mert ő a kísérőnk.

- Szia, Happy - köszönt Peter a stresszes sofőrnek, aki elmosolyodott, és intett egyet a nerdnek. - Mitől vagy ennyire ideges?

- Tony már megint rumlit csinált a laborban, pedig tudja, hogy diákok jönnek hozzá ma, és rendnek kéne lennie. Ezt persze nekem kellett összerámolnom, mert őt nem érdekli, de ide is jönnöm kell időben, mert a ti szabadidőtökkel sem szórakozhatok - darálta le Peternek és Ms. Pottsnak ezt a pár mondatot majdnem fél perc alatt a Happy nevű csávó, aztán intett, hogy szálljunk be a hétszemélyes kocsiba.

Ms. Potts ült előre, az anyósülésre, hátul Mr. Urie, és és Melanie foglaltunk helyet, leghátul pedig Peter és Shuri voltak. Az utóbbi pedig éppen a TikTok követőinek mesélt élő adásban, hogy mennyire izgatott, amiért Tony Starknak dolgozhat egy rövid ideig.

Egy elég hosszú út állt előttünk, mert Queensből kellett Manhattanbe utaznunk, mivel a Stark tornyot oda építették. Hatvan perc múlva, már ki is szálltunk a kocsiból, és bementünk a hatalmas épületbe.

Ott rögtön egy recepció fogadott minket, de meg sem álltunk ott, hanem azonnal a liftbe szálltunk be, és felmentünk a huszonegyedik emeletre, ahol segíteni fogunk Mr. Starknak. A laborban már ott várt minket a fehér köpenyt viselő Vasember. A helyiségben mindenféle alkatrészek és csavarok voltak. Happy nem hazudott. Tényleg rendetlenség van itt.

- Jó napot, Mr. Stark - köszönt kórusban az összes diák és Mr. Urie is, amikor mind bent voltunk a laborban és farkasszemet néztünk Tony Starkkal.

- Ezt el sem hiszem! Nézzétek, egy levegőt szívok Vasemberrel! - videózta izgatottan Shuri Mr. Starkot, aki belemosolygott a kamerába és intett egyet a Shuri liveját néző embereknek.

- Peter, te mit keresel itt? Nem ilyenkor vagy itt gyakornok - ráncolta homlokát Mr. Stark, amikor meglátta Petert.

- Ja, én csak jöttem ledolgozni azt a kétezer dollárt, ami ránk kellett költenie az éttermi incidens miatt - válaszolt a fiú.

- Az a te osztályod volt? - nézett furán Mr. Stark. - Nem néztem volna ki belőletek.

- Igazából egy tanulmányi versenyen voltunk, és több évfolyamból voltak ott diákok - magyarázta Peter. - De főként Mr. Urie hibája - mutatott az eddig nyugodtan ácsorgó tanárra, aki ennek hallatán elhúzta a száját. Mr. Stark szemei felcsillantak.

- Ó, szóval maga a híres Mr. Urie! Ms. Potts már nagyon sokat mesélt magáról. És ezekben a történetekben valahogy mindig szerepeltek a "múlt", a "hippi", a "kolléga" és egy bizonyos Ryan Ross. - Erre Mr. Urie lesápadt. - Tudja, tapasztalatból mondom, hogy nem jó kollégákkal járni, mert utána elég kellemetlen tud lenni a helyzet - húzta el a száját Mr. Stark, az ofőnk pedig kínosan nézett maga elé.

- De mi nem járunk - motyogta, próbálva menteni a menthetőt.

- Ugyan, Mr. Urie, ne hazudjon! Mindenki látja a maguk közötti kémiát, csak pont azok nem, akiket érint a dolog - vigyorgott gonoszul a még mindig liveoló Shuri.

- Shuri, ne feszítsd túl a húrt! - nézett rá Mr. Urie szigorúan.

- Na, kezdhetjük a munkát? - tapsolt Mr. Stark, és jókedvűen tette fel a kérdést.

𝖍𝖆𝖟𝖚𝖌𝖘á𝖌𝖔𝖐 𝖍á𝖑ó𝖏á𝖇𝖆𝖓 || Multifandom ff. "18+"Donde viven las historias. Descúbrelo ahora