Szép beagle hölgyek még szebb női részei

78 10 81
                                    

Reggel szörnyű állapotban ébredtem. Már eleve későn bújtam ágyba, de a folyamatosan marcangoló bűntudatom miatt vagy háromig nem tudtam elaludni. Végül kemény négy óra alvással, hétkor keltem ki az ágyból. Gyorsan elkészültem (ma a rózsaszín Berschka szettemet vettem fel ), majd leszaladtam a lépcsőn. A konyhában éppen Papus tejet ivott egyenesen a zacskóból. Véletlenül még a bőrdzsekijét is leitta.

- Jó reggelt apa! - szaladtam el mellette, majd felkaptam a Cookie Crispemet, azzal a céllal, hogy majd útközben eszek belőle.

- Reggelt! - motyogta, miközben egy húsvéti szalvétával törölgette a dzsekijét.

Felkaptam a rózsaszín rolleremet, majd kigurultam a rezidenciáról, miközben folyamatosan müzlit öntöttem a számba. A nagy müzli evés közben meg sem hallottam, hogy valaki fut utánam.

- Allison! - kiáltotta egy hang mögöttem. Egyből lefékeztem a rollerrel és hátrakaptam a fejemet. Jace futott utánam a már jól ismert Thrasher pulcsijában.

- Mrgua Dzsasze - mondtam, még Cookie Crisppel teli szájjal.

- Szia! - biccentett a szőke. - Reggel kerestelek Melanienál, de azt mondta hazamentél. Mondd csak, minden rendben? Csak mert eléggé kivoltál a családodra - mondta aggodalmasan.

- Már minden oké - mondtam. - Apa mindent megmagyarázott. És ami azt illeti, mondott pár dolgot, amit neked is tudnod kéne.

Még nem volt alkalmam elmesélni Jacenek azt, amit az apjáról megtudtam. Nem maradhat egy helyen azzal az emberrel. Lenny Herondale veszélyes, nem kockáztathatom meg, hogy Jace is bajba keveredjen miatta.

- Mégis hogyan érted? - nevette el magát kínosan.

- Papus mesélt pár dolgot azokból az időkből, amikor apáddal dolgozott - kezdtem bele.

- Amikor a halkonzerv bizniszükön ügyködtek? - értetlenkedett.

- Nem - ráztam meg a fejemet. - A másik.

- Amikor kecske-ember hibrideket alkottak, pont mint anno IV. Béla?

- Nem. És nem is arról a korszakról beszélt, amikor banán formájú padlizsánt termesztettek - emeltem fel az ujjamat, mert tudtam, hogy az lesz a következő tippje.

- Akkor miről beszéld az apád? - vonta fel a szemöldökén kérdőn.

- Arról, hogy az apáddal egy terrorszervezet tudósai voltak! - mondtam Jace arcát kémlelve, hogy mit szól hozzá, hogy a szüleink illegális ügyekben utaztak. Nem nagyon tűnt meglepettnek, ennél érzelem mentesebb arcot már nem is vághatott volna.

- Ja, hogy az - világosodott meg.

- Várj, várj... Te ezt tudtad? - torpantam meg hirtelen. Apukám mondta, hogy az esélyek arra, hogy Lenny beavatta Jace-t nagyok, de nem hittem volna, hogy ténylegesen... - És pontosan mennyit árult el apukád?

- Az egészet - nyögte be kínosan.

- És nem gondoltad, hogy talán tudni szeretnék róla?! - borultam ki teljesen. - Apának lehet tényleg igaza volt rólad - néztem rá dühösen.

- Ezt mégis hogyan érted? - pislogott nagyokat.

- Úgy, hogy apa azt mondta, hogy Lenny mindig is azt akarta, hogy te is a Hydrában dolgozz. Én persze nem hittem el, amit mondott, de így... Nem is tudom, Jace. Lehet így mindennek sokkal több értelme van - néztem mélyen a szemébe. Jace csak döbbenten nézett rám, majd egy nagyot sóhajtott.

- Allison, te ezt teljesen félreérted - rázta meg a fejét. - Lehet, hogy apa elmondta, és igen, néha én is segítek a hydrás ügyekben, de erről igazán nem tehetek. Apukám évek óta kényszerít arra, hogy ott dolgozzak, és valószínűleg a haláláig nem szabadulok a szervezettől - sóhajtott szomorúan. - És ha tehettem volna, én esküszöm, tényleg elmondtam volna. De úgy gondoltam ezzel megvédelek. Tényleg boldogabb lettél volna, ha hirtelen lerombolom azt a világot, amiben eddig éltél? - nézett mélyen a szemembe, én pedig elgondolkodtam a mondandóján.

- Nem - vallottam be végül. - Igazad van.

- Nekem? Mindig - vigyorgott Jace, mire én is elmosolyodtam. - Na, most irány a suli. El fogsz késni - borzolta meg a hajamat, én pedig egy nagy lendülettel meglöktem a rolleremet.

***

A Midtown Gimnázium előtt szokás szerint pörgött az élet. Éppen két hullahoppozó végzőst kerültem ki, amikor megláttam az iskola előtt ácsorgó Melanie-t. Abban a pillanatban, hogy a lány meglátott, odaszaladt hozzám, a nyomában egy kutyával. Nem is akármilyen kutyával, hanem az én óriási huskymmal.

- Allison, nálam felejtetted a beszélő kutyádat - lengette meg a pink színű pórázt kissé mérgesen.

- Ne rángass, te állatkínzó! - morgott Nick, mire Melanie egyből ijedten eldobta pórázt. - Jaj ne! Koszos lett a szép rózsaszín pórázom, amiben véletlenül se nézek ki úgy, mint egy buzi. Most vehetünk egy újat - tettetett szomorúságot a kutyám.

- Köszi, hogy elhoztad nekem Nicket - hálálkodtam Melanienak, ignorálva Nick panaszait a pórázáról.

- Nincs mit. Úgyse bírtam volna még tovább a nyafogását - legyintett Melanie. - Egész este azon pörgött, hogy nálam felejtetted.

- Most mit vártok el egy kutyától, akit a gazdája kegyetlenül hanyagol? Már nem is panaszkodhatok arról, hogy ez a hülye ribanc folyamatosan ignorál? - akadt ki teljesen Nick.

- Jól van, Nick. Majd vasárnap elmegyünk a szépségszalonba és tartunk egy közös lazulós napot - simogattam meg mosolyogva.

- Ne! - vágta rá gyorsan. - Menjünk inkább a kutyafodrászhoz!

- Miért? - vontam össze a szemöldökömet. - Múlt héten voltunk.

- Hát, ott kevesebb a kutyaszőr és jobban láthatóak a szép beagle hölgyek mellei - álmodozott mire én, egyből rászóltam.

- Nicholas Grant George Eagen a III.! Ne legyél neveletlen! Ha így viselkedsz, nem mutatkozok veled nyilvános helyeken - néztem rá szúrós szemmel.

- Oké, oké - forgatta a szemét. - Mehetünk szépségszalonba is. Amúgy nem kéne órára mennetek? Már csak az a két hullahoppozó kretén van itt kint - biccentett a veszekedő páros felé.

- Mondom, hogy ne dögösözd le a húgomat, Dominic! - kiáltotta a teletetovált srác, mire a kissé e-boynak kinéző arc csak felröhögött.

- Debby tegnap az ágyban sem ellenezte ezt az apró bókot, drága Ollie - vigyorgott önelégülten a Dominic nevű fiú.

- Na gyere csak ide, te kis seggfej - hagyta abba a csípőjével a körzést az ezek szerint Oliver nevű srác, így leesett a földre a hullahopp karikája.

- Há! Én nyertem a fogadást! Én tudtam több ideig egyhuzamban hullahoppozni! - nézett elégedetten Dominic, de amikor látta, hogy a másik mérges tekintettel közelít felé, lehervadt a mosoly az arcáról. - Ol, én nem úgy értettem. Haver... Kérlek - hátrált ijedten.

- Azt hiszem lépnünk kéne - sziszegte kínosan Melanie.

- Egyetértek - jelentettük ki egyszerre Nickkel, majd az ajtó felé indultunk.

- Hé! Ti! Ne hagyjatok itt vele! Ez őrült! - kiáltotta nekünk az immáron Oliver elől futó Dominic.

Mi persze nem akartunk belekeveredni az ügyükbe, így csak csendben elindultunk a már egy ideje tartó órára.

'SUP FUCKERS?!

Ennek a résznek ilyen második könyv beütése van, bár nem mondom meg, hogy miért. Mellesleg meg: Ayo új karakter check! Egyesek tudom, hogy élvezni fogják a részt hiszen tudom, hogy hallgatják ezen fantasztikus előadókat. Khm... terrified_teenager _drowning_diver floravocado gingergoodwine

Mellesleg ez a századik rész! Ünnepeljünk! *elkezd táncolni* 🥳

A fejezet kérdése: Szerintetek hogy fog boldogulni Allison Nickkel a suliban? Vajon letámadja a kutya a konyhás néniket? Vagy más galibát okoz? 🧐

Na, mára ennyi volt. Bye bitches!

𝖍𝖆𝖟𝖚𝖌𝖘á𝖌𝖔𝖐 𝖍á𝖑ó𝖏á𝖇𝖆𝖓 || Multifandom ff. "18+"Donde viven las historias. Descúbrelo ahora