Már harminc perce úton voltunk, amikor meguntam, hogy a srácok durcásan, karbatett kézzel ülnek elől.
- Srácok, nem akartok unozni?- szedtem elő a paklit a hátizsákomból, amiért a portás előli menekülés után ugrottunk be.
- Allison, nem tudom, hogy feltűnt-e neked, de VEZETEK! - üvöltötte az utolsó szót Tyler.
- Jézusom Tyler, nyugodj már le. Neked mégis mi bajod van?! - csattantam fel.
- Nem tudom, Allison. Talán az, hogy miattad nem ehetek Rose nagyi hírhedt marhasültjéből. Hála neked és a fél óráig tartó pakolásodnak, nem lesz időnk vacsorázni - morgolódott Tyler.
- Én szeretnék unozni - szólalt meg félénken Josh.
- Oksi-moksi! - tapsikoltam lelkesen és szétosztottam magam és Jish között a kártya lapokat.
Már a hatodik kör végénél voltunk. Az állás 5-0 volt, Josh javára, bennem pedig felment a pumpa. Nem bírtam volna ki, ha még egyszer veszítek, úgyhogy kitéptem Josh kezéből a lapjait és az egész paklit kihajítottam a félig lehúzott kocsi ablakon.
- De még nem fejeztük be ezt a kört - nézett csalódottan Josh a szélben szárnyaló Uno kártyák felé. - Allison, gonosz vagy - fordult letörten előre, mire Tyler felé nyújtott egy zacskó csokis mazsolát. Josh ezt nagyon értékelte és rögtön enni kezdett, mire egyből jobb kedve lett.
Ismételten beköszöntött a kínos csönd. Csak a mazsolás zacskó zörgése töltötte be az egész autót.
- Nem kapcsolunk egy kis zenét? Hoztam egy Demi Lovato CD-t - mutattam fel a Here We Go Again-t.
- Igen Allison, nyílván Demi Lovatot fogunk hallgatni - jegyezte meg gúnyosan Tyler.
- Rendben - nyújtottam előre a rózsaszín betűkkel dekorált CD-t. Tyler megfogta és egy laza mozdulattal kihajította az ablakon.
- Hé! Tudod milyen drága volt?!
- El tudom képzelni - forgatta a szemét Tyler.
- Olyan uncsik vagytok - fontam össze a karomat a mellkasam előtt és némán az ablaknak dőltem, azzal céllal, hogy az út hátralévő nyolc és fél órájában a tájat csodálom, de ez a tervem sem jött össze, mert öt perc múlva bealudtam.
Arra ébredtem, hogy az autó hirtelen lefékez. Ennek hatására az arcom belecsapódott Tyler ülésébe.
- Allison, légyszíves ne fejelgesd az ülésemet! - szólt rám idegesen Tyler.
- Amúgy miért álltunk le? Máris itt vagyunk Detroitban? - érdeklődtem, Tyler inzultálását figyelmen kívül hagyva.
- Allison, nyisd már ki a szemed! Itt nincs semmilyen város! Megálltunk ebédelni. Josh most ment be a Taco Bellbe, hogy hozzon kaját - mintha Josh csak erre a mondatra várt volna, kinyitotta a kocsi ajtaját és odanyújtotta nekünk a tacoinkat.
- Inni nem hoztál? - kérdeztem.
- A francba is Allison, nem várhatod el, hogy Josh intézzen helyetted mindent! - kiáltott rám Tyler.
- Most miért kell mindig belém kötnöd?! - dobtam meg Tylert a tacommal.
- Gratulálok, Allison. Máshol éheznek, te meg itt dobálod a kaját. Most azonnal vedd fel a földről az ételt és edd meg, hogy ne vesszen kárba! - parancsolt rám.
- Nem fogok a földről enni! - hisztiztem.
- De igen - mondta Tyler, ellentmondást nem tűrő hangon.
Mivel nem volt más választásom fogtam a különböző szöszökkel dekorált tacot és betömtem a számba.
- Boldog vagy?! - néztem rá utálkozó tekintettel.
- Boldog voltam, ameddig tele volt a szád és nem tudtál beszélni - mondta, majd mivel befejezte az ebédjét, beindította az autó motorját, hogy folytassuk a hosszas utat Detroitig.
'Sup fuckers?!
Emlékeztek, amikor azt mondtuk, hogy gyakrabban jönnek majd a részek?Amúgy most, hogy megindultunk Detroit felé, jönnek a lehető legretardáltabb részeink. Na meg jön nagyon sok romantika és egy pár titkos kapcsolatról és crushról is lehull a lepel. 😉 Nagyjából meg lehet tippelni, hogy ki kivel jön össze... Ja nem, csak vicceltem. Tudjátok milyen ez a sztori. Ha akarnánk írhatnánk egy részt, ahol Donald Trump megkéri Shawn Mendes kezét, de aztán Justin Biever félbeszakítja őket, mert úgy gondolja Trump nem méltó Shawn szerelmére.
Amúgy kérnék pár tippet, hogy ki kivel jön össze és hogy vajon ki Allison "titkos" crusha. Mindig vicces olvasni a teóriákat.
YOU ARE READING
𝖍𝖆𝖟𝖚𝖌𝖘á𝖌𝖔𝖐 𝖍á𝖑ó𝖏á𝖇𝖆𝖓 || Multifandom ff. "18+"
Fanfictiontwenty one pilots, Panic! At The Disco, My Chemical Romance, Billie Eilish, One Direction, Melanie Martinez, Fall Out Boy, 5 Seconds Of Summer, Marvel, Supernatural, Halsey, Ariana Grande, Taylor Swift, Riverdale, Árnyvadászok, Szent Johanna Gimi fa...