Lelkesítőbeszéd Debbytől :)

100 17 35
                                    

Tegnap Gee-vel megbeszéltük a koncert napján történő dolgokat, ugyanis holnap indulunk Detroitba, és megnézzük az MCR első koncertjét, és utána maradunk még öt napot a városban egy Halloweeni eseménysorozat miatt. Olyan jó lesz! Jishwa nagyijánál fogunk lakni, aki megígérte, hogy süt nekünk fincsi palacsintákat!!!! <33333

Ma különösen odafigyeltem, hogy nehogy otthon hagyjam a tesicuccomat, mert különben Mr. Urie egyest ad. Hujujuj!!!

Tegnap egész délután ki volt kapcsolva a mobilom, mert kellett az egyedüllét, és folyton jönnek az üzeneteim Messengeren, annyira populáris vagyok. Ma reggel, amikor bekapcsoltam az iPhone XS-emet az első dolog, ami az arcomba ugrott, az Jishwa dühös SMS-e volt. Mindössze három szó volt, de elég sértő.

Josh: Cserben hagytál. Utállak.

Először nem értettem miért írja, de utána megkaptam a többi üzenetét is, és láttam, hogy kilenc nem fogadott hívásom van tőle. A többi SMS is hasonlóan rövid és tömör volt:

Josh: Ellopták a kocsimat.

Josh: Miért nem veszed fel?

Josh: Találkozzunk öt perc múlva a pláza bejáratánál.

Josh: Hol vagy???

Annyira bűntudatom volt, amiért ennyire magamra haragítottam a legjobb barátomat, de muszáj volt elindulnom, különben lekésem az első órámat, ami elég szerencsétlen dolog ma reggel, ugyanis Mr. Ramsay-vel van konyhakultúra, és elég szigorúan veszi a tantárgyát.

A fantasztikus utam az iskolába tíz percig tartott. Ma rollerrel mentem, mert ez a legideálisabb jármű egy tizenegyedikes diák számára. Lefékeztem a Midtown gimi előtt és a biciklitárolóhoz siettem, hogy biztonságban tudjam a háromkerekű Razor Junior T3 rózsaszín gyerekrolleremet. Éppen lelakatoltam a rolleremet, nehogy valaki ellopja ezt az értékes járművet, amikor megláttam a felém közeledő Josht, Tyler társaságában. Lelkesen köszöntöttem barátomat és Tylert, abban reménykedve, hogy Josh már elfelejtette a tegnap történteket. Sajnos nem így történt. Plusz a szokásos csütörtöki kidobónapi ellenségeskedés miatt még kevesebb esélyem volt arra, hogy bocsánatot kérjek tőle.

Magányosan csoszogva mentem be a terembe. Mintha az elmúlt napokban minden barátomat elveszítettem volna. Először Jace, majd Melanie, most meg Josh. Már csak Gerard maradt nekem, de már ő sem tekint rám olyan jó barátként, mint régen. Amióta megalakult az MCR, én már nem vagyok fontos neki. :'(

Szomorúan ültem le a helyemre, Debby mellé. Az volt a tervem, hogy becsöngetésig depizek, de Debby keresztbe húzta a számításaimat.

- Allison, ugye nem felejtetted el a mai meccset? - nézett rám szigorúan Debby.

- Nem - válaszoltam depresszív hangon.

- Allison, mégis mi a baj? - kérdezte aggodalmasan. Egy pillanatra már azt hittem, hogy tényleg érdekli a lelkivilágom, de aztán folytatta. - Tudod, hogy szomorú játékosokkal nem nyerem meg a kidobós meccset.

- Úgy érzem teljesen egyedül maradtam.

- Hahó, Allison! Hétmilliárd másik ember él még a Földön. Mégis hogyan maradnál egyedül? - kérdezte, teljesen jogosan.

- Az összes barátom utál - sóhajtottam drámaian.

- Akkor ajánlom, hogy békülj ki velük a második óráig, mert nekem kellesz a tesi csapatba. Stump úgy játszik, mint egy esetlen tatu, Wentz pedig nem mozdul el mellőle, amíg az a nyomoronc ki nem esik. És utána is csak az érdekli, hogy bosszút álljon azon, aki kidobta Stumpot. Stegosaurus meg csak próbál úgy játszani, mint Justin és Drake, de folyamatosan elbénáz mindent. Te vagy az egyetlen jó játékosom! Szükségem van rád! Ha te meccs közben csak depizel és nem csinálsz semmit, veszíteni fogunk!!! - nyomott le egy kétperces monológot.

- Rendben Debby, igyekezni fogok - mosolyodtam el.

SUP FUCKERS!

Ezután a fejezet után jön egy ütős trilógia, aminek semmi köze a főszálhoz, és teljesen fölösleges (pont, mint a többi fejezet), de imádtuk írni és visszaolvasni is, szóval készüljetek fel az agyrákra!

A következő fejezet jövő hét szerdán jön ki, mert kell egy kis kihagyás, hogy az olvasók toborzására is fókuszálhassunk. Nyugodtan ajánljátok a barátaitoknak a könyvet, mert az mindenkinek csak jó :). Ők nevetnek, mi pedig leégünk a borzalmas könyvünk miatt. lol

Szép hétvégét minden kedves olvasónknak! kevesebb, mint 33333333

𝖍𝖆𝖟𝖚𝖌𝖘á𝖌𝖔𝖐 𝖍á𝖑ó𝖏á𝖇𝖆𝖓 || Multifandom ff. &quot;18+&quot;Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang