Gonosz Iggy és még gonoszabb Tyler

96 13 360
                                    

Allison szemszöge:

Tegnap este Joshsal ketten jöttünk haza, mert Tyler, Gee és Sam eltűntek a vécében, vagy nem tudom, de nem láttuk őket egész este.

Ma délelőtt én fél tizenkettőig aludtam, és ezalatt Jishwa és Tyler segítettek Mrs. Dunnak a bevásárlásban és a főzésben. Az ebéd amúgy marhapörkölt, borsófőzelék, húsleves, krumplileves, gesztenyepüré és meggyes piskóta lesz. Ma sem fogunk éhezni.

A ma délutáni program egyébként a Mrs. Dun által rendezett póker est, ahová kb. mindenki meg van hívva. Még a Winchester testvérek is, pedig őket csak tíz-tizenkét órája ismerjük.

Ma a pókerezés előtt átmentünk Michaelékhez, hogy meghívjuk őket is kártyázni.

- Aha, persze, szívesen megyek - egyezett bele Michael. Luke csak bólogatott, mert tele volt a szája a tegnap délután rendelt pizzája maradékával.

- Én biztos, hogy nem fogok pókerezni! Ne is álmodj róla Miki! - rontott be Iggy a garázsba, miután valószínűleg kihallgatta a beszélgetést.

- Senki sem hívott meg, te kretén! Sőt, még csak meg sem fordult a fejükben, hogy esetleg megkérdezzenek, úgyhogy kopj le! - küldte el Michael a mostohatestvérét.

- Michael, lehetnél egy kicsit kedvesebb a csinos nővéreddel - szólt oda Tyler, és Iggy felé igyekezett. - Ami azt illeti, Rose azt mondta, mindenkit szívesen lát. Ha van kedved, gyere pókerezni - hívta meg mézes-mázasan Iggyt. Nekem meg felfordult a gyomrom.

- Hát, jó. Inkább mégis mennék. De remélem nem baj, hogy nem tudom, hogy kell játszani - rebegtette a szempilláit Iggy.

- Hát persze, hogy nem baj! Majd én megtanítalak - bájolgott tovább Tyler.

- Jó, ebből elég! Ha akartok egymástól valamit, azt intézzétek négyszemközt, mert senki sem kíváncsi a flörtölésetekre! - nyomott le egy kétperces monológot Michael. Én csak csendben egyet értettem, inkább nem mondtam semmit, nehogy megint engem piszkáljanak.

- Jó, Miki, nyugodj már le a picsába! - csattant fel Iggy, aztán helyet foglalt Tyler ölében, aki a kanapén ült, és utána halkan tovább beszélgettek.

- Allison, gyere csüccsenj le a sezlonra! - intett Luke mosolyogva, egy szelet pizzával a kezében.

- A mire üljek le? - értetlenkedtem. Tuti, hogy nem létezik ilyen szó.

- Ülj oda mellé - fordított az eddig csendes Calum. Hirtelen megszólalt a fülsüketítően hangos csengő.

- Luke, mikor fogod kicserélni végre a csengőt??? - kérte számon Michael.

- Majd ha lesz rá időm. Elég elfoglalt ember vagyok, de ezt tudhatnád - válaszolt Luke és tovább evett.

Amikor már ismét megvolt az alapzaj megint megszólalt a csengő, és ma már másodjára süketültem meg. Úgy éreztem, már vérzik a fülem.

- Ki a fene az?! Miki, te hívtál meg valakit már megint? Hihetetlen, hogy szinte panzióként használják a haverjaid a házunkat - morgolódott Iggy.

- Én nem hívtam át senkit.

- Ja, csak Ashton cimboránk az. Én hívtam meg - felelt Luke teli szájjal, majd nyugodtan tovább ült mellettem és folytatta az evést.

- Akkor menj és nyisd ki, még mielőtt még egyszer csenget, én meg harmadszorra is megsüketülök - utasította Michael.

Erre Luke felállt és a pizzás dobozzal a kezében kisasszézott a garázsból a bejárati ajtó felé.

𝖍𝖆𝖟𝖚𝖌𝖘á𝖌𝖔𝖐 𝖍á𝖑ó𝖏á𝖇𝖆𝖓 || Multifandom ff. "18+"Onde histórias criam vida. Descubra agora