A jövő rejtelmei - az írók a sztoriban különkiadás

115 12 231
                                    

A nagy városnézés közben megszomjaztam és sajnos ott felejtettem a hercegnős hátizsákomat, amiben a méhecskés kulacsom van, úgyhogy be kellett mennem a Walmart-ba, hogy vegyek egy innivalót.

A sorok közt járkálva elég nehéz helyzetben voltam, mert nem tudtam dönteni, hogy Jana babavizet vagy Sió őszilevet vegyek. Végül megláttam egy üveg multivitaminos Kubut és azonnal eldöntöttem, hogy azt veszem meg.

Hirtelen két lány sugdolózását hallottam meg a hátam mögött.

- Hé, az a csaj totál úgy néz ki, mint Allison!

- Nem, Allison sokkal ribisebben öltözködik. Ő soha sem venne fel gumicsizmát - tiltakozott egy másik hang.

- De, mondom, hogy ez ő!

- Ti mégis kik vagytok és honnan tudjátok a nevemet?! - fordultam hátra mérgesen. Engem aztán ne beszéljen ki senki! D:< Főleg két szerencsétlen ne! Csak nézzetek rájuk, hogy néznek ki! Az egyiknek olyan hülye fejformája van, hogy abba bele lehet halni! A szemöldöke pedig ennyire van attól, hogy összenőjön. A másiknak a babahajai pedig annyira szétálltak. Hihetetlen!

- Ami azt illeti, mi egy másik univerzumból érkeztünk, ahol te csak egy történet szereplője vagy. Mi alkottunk téged. Mi vagyunk a szüleid - mosolygott rám kedvesen a vöröses-barnás-szőkés árnyalatú hajú, babahajas lány. Ezek dilinyósok.

- Ti megőrültetek! Nincsenek párhuzamos univerzumok! - tiltakoztam. Ez az egész akkora kamunak tűnt. Hol van a kandi kamera???

- Ó, tényleg? Akkor honnan tudhatjuk, hogy amikor 11 éves voltál és átmentél Jace Herondalehez játszani, akkor rányitottál az apjára és a szomszédjára és azt hitted, hogy csókolóztak, miközben valójában csak beszélgettek és elmentél a feleségéhez és elmondtad neki? Ez volt a válásuk oka! A te hazugságod - szólalt meg a szőke, hosszú hajú "szülőm". Most akkor két anyám van? Vagy három? És az apám? Most akkor nincsen egy másik univerzumbeli apám, csak az a szemét, aki itt hagyott?

- Hát tényleg igazat beszéltek! - hirtelen elérzékenyültem. Oly' sok idő után végre megismerhetem a szüleimet, még ha egy másik univerzumból valók is.

- Allison, miért hazudnánk neked? A teremtményünk vagy és Palvin Barbi a face claim-ed.

- Mégis milyen keresztnév az, hogy Palvin???

- Ez egy vezetéknév, ostoba - forgatta a szemét a szőke anyám.

- Anya... - kezdtem, de leüvöltött.

- Én az APÁD vagyok! Ezt a kolleginámmal még anno megbeszéltük. Ő az anyád - mutatott a másik lányra. Wow ez aztán egy komplikált családi dráma.

- Ok - vontam vállat.

- Mi van, megkaptad Josh beszédkészségeit? - néztek rám unottan. - Ez nem volt benne a forgatókönyvben - vett elő egy vaskos köteget a táskájából az anyám és lapozgatni kezdte. Tudni akarom, mi lesz a jövőm! Tuti, hogy nem fognak beavatni, szóval muszáj nekem kiderítenem.

Hirtelen kitéptem a forgatókönyvet anyám kezéből és a Kubuval együtt kirohantam az üzletből. A biztonsági rendszer természetesen csipogni kezdett. Nem számít, hogy ez a Walmart, ügyelnek a biztonságra.

Egy maratonfutó sebességével rohantam végig az utcákon, és hirtelen egy nyerítést hallottam (?). A sikátorban Luke egy fekete ló hátán ült cowboy ruhát viselve.

- Azta paszta cipőpaszta! Allison, pattanj fel gyorsan! - hívott oda, én pedig gondolkodás nélkül fogtam magam és felszaltóztam a ló hátára. Luke persze azonnal elindult és a két anyám (vagy mijeim) reményvesztetten álltak meg az utca közepén. Meglógtam előlük, haha!

𝖍𝖆𝖟𝖚𝖌𝖘á𝖌𝖔𝖐 𝖍á𝖑ó𝖏á𝖇𝖆𝖓 || Multifandom ff. &quot;18+&quot;Onde histórias criam vida. Descubra agora