Jimin legjobb tudása szerint próbálta figyelmen kívül hagyni szülei tekintetét étkezés közben.
- Találtam egy újabb lányt, aki szeretne veled találkozni.
Jimin elengedte a villáját, hagyta leesni azt a tányérra és felnézett az apjára.
- Hogy mit csináltál?
Az anyja a homlokát ráncolta.
- Mi ütött beléd? Miért vagy ilyen tiszteletlen? Nem így neveltünk- mondta és kortyolt egyet a borából.
Jimin sikítani akart. Miért kell ilyennek lennie a dolgoknak? Egy gazdag gyerek seggfej szülőkkel, akik össze akarják hozni valakivel, akit ő nem akar...
Egy szappanoperában él...
- Jimin- sóhajtott az anyja-, mi van akkor, ha találunk egy olyan lányt, aki annyira szeret táncolni, mint te?
- Akkor ki is táncolhat az életemből.
- Jimin!Felállt a székről és bement a szobájába. Becsapta az ajtót és felkapta az egyik Gucci táskáját. Bepakolt pár ruhát és egyéb dolgokat, amire szüksége lehet. A telefonját a zsebébe tette, kinyitotta az erkély ajtót, kilógatta a táskát és elkezdett lemászni.
Mikor leért az erdő irányába kezdett futni remélve, hogy újra találkozik az ismerős ismeretlen fiúkkal.
***
Jungkook a zálogház előtt állt, ami olyan öregnek nézett ki, mint a környező erdő fái. Nem akart a jobb zálogházak egyikébe menni, mert nem akart belefutni a férfiba, akitől lopott. Tudta, hogy még keresi a fegyverét.
Belépett a cigaretta füsttől fullasztó levegőjű helyiségbe. Átsétált a füstön egy asztalhoz, ahol egy öreg férfi ült a lelket is kiszívva a cigijéből.
Felnézett, majd felállt a helyéről, amikor észrevette Jungkookot. A hasa óriási volt, fehér pólóját foltok tarkították.
- Mit akarsz?- kérdezte gorombán.
- Mennyit kapnék ezért?- kérdezte Jungkook az asztalra téve a fegyvert.A férfi a fegyverre meredt, majd egy önelégült vigyor kúszott öreg arcára. Fogai sárgák voltak, egy pár még hiányzott is.
- Szóval te voltál az.
Jungkook lefagyott. Ez nem történhet meg. Gyorsan felkapta a fegyvert, mielőtt a férfi elérhette volna és rácélozta, ujját a ravaszra helyezve.
Blöffölt. A fegyver nem volt megtöltve. Ha a férfi megpróbálkozik valamivel, megszívta.
Hirtelen megszólalt valahol egy riasztó. Jungkook nem hezitált, mikor megfordult és kifutott a boltból. Hallotta, ahogy a férfi ordít.
Gyorsabban kezdett futni.
Az egyetlen helyre, ahol tudta, hogy nem fogják elkapni.
***
Taehyung nővére elment.
Miután vasárnap hazaért még otthon volt, de hétfőn iskola után eltűnt.
Ahogy ő, a dolgai is eltűntek. Taehyung nem tudta, mit kéne tennie. Egyedül maradt a tomboló apjával.
Senki nem maradt, akivel ölelkezhet majd a verések után.Miért ment el?
Taehyung a közös szobájuk padlóján sírt. A lány részéről hiányoztak a holmijai.
Miért hagyta el?
Hallotta, hogy nyitódik a bejárati ajtó. Az apja hazaért.
Taehyung lefagyott és az ágy alá mászott, mikor a lépések egyre közelebbről hallatszottak.
YOU ARE READING
FATE // vminkook // FORDÍTÁS ⚣
FanfictionTaehyungot bántalmazzák. Jungkook szegény. Jimin gazdag. A sors hozza össze őket és úgy látszik, végül vigaszt találnak egymásban. VMINKOOK FANFICTION készült: 2019. 06. 06 - 2020. 12. 26.