Másnap Taehyung összepakolta a cuccait, megölelgette és csókolgatta a két barátját, majd Yoongihoz indult.
Yoongi mosolyogva fogadta.
- Minden rendben lesz- vigasztalta, mikor észrevette, hogy nem tűnik túl boldognak.
Taehyung letette a táskáját Yoongi szobájában és leült.
- Csak rontok a dolgokon?- kérdezte felnézve Yoongira.
- Nem tudom, de azt igen, hogy szükséged van távolságra- mondta Yoongi csípőre tett kézzel.- Még tőlem is, kölyök. Úgyhogy nem nagyon foglak zavarni, amíg itt vagy. Igazság szerint az idő nagy részében Namjoonnal leszek a stúdióban.
- Hogy ment?- kérdezte Taehyung mosolyogva.- Tetszik neki, ugye?
- Aha- bólintott Yoongi.- Kollabolni szeretne velem.
- Ez annyira jó!- tapsikolt Taehyung.- Híres leszel, Yoongi. Biztos vagyok benne.Yoongi felnevetett.
- Namjoon jobban megérdemelné a hírnevet. Már évek óta készíti a saját zenéit, de senki nem tud róla, mert nincs promotálva.
- Hát akkor nektek kéne promotálni. Csak kérjétek meg Jimint, hogy a dal címét tegye ki az instájára és biztos vagyok benne, hogy azonnal érkezni fognak a megtekintések!
- Beszélek majd erről Namjoonnal.Ezután kiment a konyhába ebédet csinálni magának, mert Taehyung azt mondta, nem éhes.
Taehyung elővette a telefonját és elkezdte nézegetni a képeit, mert úgysem volt jobb dolga. A legtöbb selfie a fiúkkal készült, amin éppen hülyéskedtek. Taehyung mosolygott.
A legtöbb kép Jungkookról és Jiminről alvás közben készült. Persze azért talált egy párat, amin pózoltak is. Felhorkant, mikor megtalálta a képet a betokázott Jiminről, amit még Jungkook készített.
Felsóhajtott. Azt kívánta, bárcsak tudná hagyni segíteni őket. De mindig az a vége, hogy túlságosan függ tőlük és idővel belecsúszik a kicsi védelmező gödrükbe, amiből nem tud kimászni. És ez nem volt jó.
Azt kívánta, bárcsak erősítené őt a szerelmük, de csak gyengítette.
Elkezdett kipakolni és próbálta elnyomni a könnyeket, amiket a szörnyű emlékek váltottak ki belőle. Undorodott attól a bizonyos estétől. Belekényszeríteni valakit a beleegyezésbe? Annyira... traumatikus.
Utált arra az egész napra visszagondolni. Csak el akarta hinni, hogy soha nem történt meg, hogy ne törjön meg újra. Utálta, hogy nem tudott kiállni magáért és hagyta, hogy tönkretegyék. Újra.A következő nap hétfő volt és Taehyung félt visszamenni az iskolába. Ralph valami rosszra készül. Biztos volt benne.
Felpattant az ágyról és kiment a konyhába, ahol Yoongi sajtot grillezett. Teljesen elfelejtette, hogy Yoongi továbbra is bajban van.
- Yoongi- szólította meg az idősebbet.- Nagyon sajnálom, de attól tartok, hogy Ralph fel fog téged jelenteni a rendőrségen. Csak azért mentem oda, hogy ne beszéljen, de most, hogy Jungkook szétverte, biztos hogy feljelent.
Yoongi egy pillanatra lefagyott, de aztán vállat vont.
- Nem lesz baj.
- Nem hiszem, hogy felfogtad, amit mondtam.
- De, felfogtam, viszont tudom, hogy nem fogja elmondani. Még ha akarná se lenne bizonyítéka.Taehyung sóhajtott.
- De...
- Nincs baj, Taehyung. Ne aggódj e miatt.***
Aznap éjszaka Yoongi átmászott Ralph korábban betört ablakán és leült az undorító ágyára. Aztán várt.
Nagyjából tíz perccel később Ralph meg is érkezett. Megrezzent, mikor meglátta Yoongit az ágyán, kezében és fényes kés csillogott.
- Mi a fasz-
- Ajánlom, hogy ne beszélj- szólalt meg Yoongi-, amíg be nem fejeztem.Ralph zavarodottan nézett rá. Yoongi boldogan vette észre, hogy a fiú arca mennyire össze volt verve, még az orra is töröttnek tűnt. Már a látvány, hogy lélegzik felbosszantotta Yoongit.
- Szóval azt hiszed, hogy hatalmad van felettem?- kérdezte Yoongi megpörgetve a kést a kezében.
- Igen.
- Nem, nincsen- emelte fel a fejét Yoongi.- Mert ha valóban lenne, már nem élnél.
- Most fenyegetsz engem?- kérdezte Ralph, a szemeit összehúzta, ahogy közelebb lépett. Yoongi feljebb ült és dühösen kérdezett.
- Megpróbáltad megerőszakolni a barátomat?Ralph arca grimaszba rándult.
- Beleegyezett.
- A hazugsággal nem jársz jól.
- Nem hazudok- mondta, majd elvigyorodott.- Megkérdeztem, hogy akarja -e, hogy megdugjam és igent mondott.Yoongi dühösen felállt. Ralph hátralépett egyet, mikor meglátta a kifejezést a fiú arcán és a kést, amit szorosan fogott a markában.
- Fel fogod jelenteni magad- mondta Yoongi dühtől remegő hangon, ahogy egyre közeledett a másik felé-, amiért végignézted, és te is majdnem szexuálisan bántalmaztál valakit, te faszkalap- utasította Yoongi egészen a falig hátráltatva Ralphot.
- Akkor te is feljelented magad amiért megölted a barátomat!
- A barátod megerőszakolt valakit. Úgy gondolom, szívességet tettem a világnak- suttogta Yoongi. Ralph idegesen nyelt.
- Nem kényszeríthetsz rá semmire-Yoongi hirtelen beledöfte a kést pontosan Ralph arca mellett a falba.
- Meg fogod tenni!- üvöltötte.- Ha rá tudod kényszeríteni a barátomat a szexre, akkor én is rá tudlak kényszeríteni, hogy feljelentsd magad!
Ralph végre ijedtnek tűnt.
- Vagy kurvára leszúrlak. Csak egy újabb szívességet tennék vele.
Ralph szemei bekönnyeztek, de Yoongiból csak undort váltott ki a látvány.
- Megértetted?
Ralph bólintott, egy könnycsepp gördült le az arcán.
- Megijedtél?
Ralph nem válaszolt.
Yoongi megragadta a kést és kirántotta a falból, mire Ralph összeszorította a szemeit.
- Mit gondolsz, hogy érezte magát Taehyung? Te undorító fasz.
Yoongi még tökön rúgta a biztonság kedvéért, majd az ablakhoz sétált. Ralph összegörnyedt és halkan felsírt.
- Ha bármivel próbálkozol, akkor a családod lesz soron. Megértetted?
Ralph könnyes szemekkel felnézett és bólintott.
Yoongi elvigyorodott és kimászott az ablakon.
-
-
-sensitive people be like: ahahahHahA, megérdemli!>:) de azért... ᵉᶻ ᵉᵍʸ ᵏᶦᶜˢᶦᵗ ˢᶻᵒᵐᵒʳᵘ :₍
anygayssss Kama királyné újra megjelent^^gébicsek, befejeztem a vkook sztorim és nagyra értékelném, ha vetnétek rá egy pillantást, ha még nem találkoztatok vele. eskü nem olyan rossz. másfél évet dolgoztam rajta (¤﹏¤)
200721
YOU ARE READING
FATE // vminkook // FORDÍTÁS ⚣
FanfictionTaehyungot bántalmazzák. Jungkook szegény. Jimin gazdag. A sors hozza össze őket és úgy látszik, végül vigaszt találnak egymásban. VMINKOOK FANFICTION készült: 2019. 06. 06 - 2020. 12. 26.