126

519 56 2
                                    

Egy hét volt hátra az iskolából.

A dolgok meglehetősen jól haladtak. Taehyung mentális egészsége hamarosan megerősödött, így idővel visszavitte a cuccait Jimin házába. 

Yoongit egy kissé elszomorította, hogy nem volt többé senki, akihez hazamehetett volna, viszont utóbban egyre többet írogattak egymásnak Hoseokkal. Hiába tagadta a tényt, egy kissé megkedvelte a fiút. 

Hoseok ugyanakkor egyáltalán nem rejtegette a vonzalmát előle. 

Namjoon és Yoongi befejezték a közös mixtépjüket. A fiatalabb még egy rapper névvel is előállt számára. Agust D.

Hoseok szuper izgatott volt, és azt mondta, hogy ő lesz az első vevőjük. Namjoon még azt is megengedte neki, hogy pár hangot felvegyen a háttérbe, amivel Hoseok jót szórakozott.

Jimin vasárnap végre hazatért és azonnal szexet követelt, hiszen az "meg volt vonva" tőle. 

Jimint végül megdugták, aztán ő Taehyungot. Ezek után boldog és mosolygós lett. 

Hétfő volt, ebéd idő, Taehyung Jungkook vállának dőlve eszegette a salátáját. Jimin közben azt figyelte, ahogy Yoongi egy chipszes zacskóval küzd.

- Segítsek?- kérdezte.
- Nem- kapta fel a fejét Yoongi. Jimin megforgatta a szemeit.

Yoongi egy nagy szusszantással végre sikeresen kibontotta a zacskót, és csak nézett le rá, arcán egy morcos ábrázat. 

- Jól vagy?

Yoongi mérgesen fújta ki a levegőt, majd azzal a lendülettel ledobta a zacskót a tetőről. Taehyung döbbenten fordult felé. 

- A chips nem ezt érdemelte. 

Yoongi keresztebe tette a karjait. 

- Az a hülye gyerek flörtöl velem!- grimaszolt. 

Jungkook összevont szemöldökkel nézett rá, ujjait Taehyung hajában futtatta. 

- Ki? Sztalker? 
- Én jól voltam, tudod? Erre megérkezik, rám vigyorog és hirtelen az életem összes döntését megkérdőjelezem!- fakadt ki Yoongi. Jungkook bólintott, mikor megértette, hogy Yoongi nincs veszélyben, csak drámázik. Taehyung halkan felkuncogott.- Utálom! Csak játszani akar az érzelmeimmel, de nem is tud. Immúnis vagyok az emberi érzésekre!
- Ez nem igaz- szólt közbe Taehyung. Yoongi összehúzta a szemöldökeit és a fiúra mutatott. 
- Igen! Miattad! Magamra kellett volna hagynod és akkor soha nem ismerem meg Hoseokot!
- Hoseok!?

Yoongi frusztráltan felkiáltott. Jimin tapsolni kezdett.

- Neked bejön Hoseok!
- Nem!- kiabált Yoongi. Felpattant, mérgesen rájuk nézett, majd beviharzott az épületbe.

Taehyung szélesen mosolygott barátja után. 

- Fura.
- Nincs hozzászokva az egészséges érzelmekhez- jegyezte meg Taehyung belekarolva Jungkookba.
- Ez nyilvánvaló- mormogta Jimin.

***

Jimin a pólóját vette fel tesi után, kerülve az összes rohadék seggfejt, akik undorodó pillantásokkal illették. 

A szekrényajtaja hirtelen becsapódott. Leo állt mellette. 

- Figyelj- kezdte-, elfelejtem neked amiket mondtál, ha elfelejted a verekedést.
- Uhh, micsoda?
- Nem akarok bajt Jeonnal. 
- Félsz a barátomtól, értem- simult el Jimin arca. 
- Nem félek- forgatta meg a szemeit Leo.- Csak nem vagyok hülye. 
- Szerencsés vagy- tette keresztbe a karjait Jimin.- Jungkook nagyon is szeretett volna találkozni a személlyel, aki szétverte az arcom. Dühös volt. Hiszen bántották a szerelmét.
- Őszintén sajnálom a srácot- rázta meg a fejét Leo-, hogy el kell viselnie téged. 
- Megdughat- vont vállat Jimin.- Nincs miért sajnálnod. 

Leo arca undorba fordult. 

- Hát persze. Nem meglepő, hogy egy fasszopó vagy. 
- Switch vagyok- húzta össze a szemeit Jimin.- Szóval ja, lehet, hogy szopok, de ugyanakkor a másik barátomból a szart is-
- A stréber kölyök. Ja, ő egyértelműen egy fasszopó. Mindannyian kis buzi kurvák-
- Sértegess amennyit akarsz, de őket ne bántsd. 

Leo arca kifejezéstelen volt, ahogy Jimin megfogta a táskáját, őt pedig a szekrénynek lökte. Végül dühösen nézte végig, ahogy az alacsony fiú elhagyja az öltözőt. 

Jimin ki nem állhatta a hetero fiúkat. Mind homofóbok voltak és mindig mindent megúsztak. De ezt most nem fogja elengedni nekik. 

Azt mondta, nem akar bajt Jeonnal? Nos, talán be kellett volna fognia a száját amíg megtehette. 

-
-
-

Jimin... egy bitch. egy badass bitch.

n e ways, #jasonderuloisoverparty ~ rohadj meg uwu ~

201024

FATE // vminkook // FORDÍTÁS ⚣Место, где живут истории. Откройте их для себя