29k és 5k csillag? uwu köszönöm <3
-
Namjoon, mire az étel megérkezett, végre megnyugodni látszott. Jin kedves volt és flörtölgetett, illetve egyszer sem mulasztotta el az alkalmat, hogy megjegyezze, Namjoon fülei bizony belepirulnak a bókjaiba.
- Egy csomó ideje ismerlek már, mégsem tudom, hogy mivel foglalkozol- szólalt meg Jin, miközben elkezdte felvágni a stakejét. Namjoon csak tésztát rendelt, mert nem akart semmi olyanba beleütközni, ami még csak véletlenül is kellemetlen helyzetbe sodorná.
- Oh, nos- köszörülte meg a torkát Namjoon, villájára elkezdte feltekerni a tésztát.- Éppen egy albumon dolgozok.Jin kérdőn megemelte a szemöldökét.
- Tényleg? Énekelsz?
- Nem- mosolyodott el kínosan Namjoon.- Én, uhh... rappelek.
- Egy rapper? És jó vagy?
- Remélhetőleg.Jin felkuncogott, és belekortyolt a vizébe.
- Talán mutathatnál valamit ebéd után.
Namjoon szívverése ismét felgyorsult.
- P- persze!
Jin újra megvillantott egy aranyos mosolyt. Látta a fiún, hogy ideges. Cuki volt.
Jin akkor döntötte el, hogy nyit a fiúk felé is, amikor rájött, hogy Namjoon nem fura, hanem csak flörtölni próbál vele az üzeneteikben. Meglehetősen ledöbbent elsőre, de aztán úgy gondolta, megér egy próbát. És őszintén, örült neki, hogy belement a randiba, mikor látta, hogy Namjoon a legapróbb mosolyától is zavarba jön.
***
Yoongi megbánta, hogy egy ilyen viccet dobott be, mikor Hoseok kérdésekkel kezdte bombázni.
- Hogy történt?
Yoongi ajkait már az ezredik sóhaj hagyta el, miután Hoseok egy újabb kérdést intézett felé.
- Hoseok, semmi baj. Ez csak egy vicc volt.
- Akkor az öcséd nem halt meg?- kérdezte reménykedve. Yoongi egy pillantással elintézte.Hoseok homlokán elmélyültek a ráncok.
- Miért vagy szomorú?- kérdezte Yoongi értetlenül. Ez a fiú annyira fura volt. Az arca pedig annyira kifejező.
Hoseok vállat vont.
- Sok dolgot érzek át.
- Mint például?- kérdezte Yoongi a székkel felé fordulva. Hoseok mély lélegzetet vett.
- Szomorúság, bűntudat... szívfájdalmak- mondta, mire Yoongi megforgatta a szemeit.- És eléggé lehúzzák a hangulatom.Yoongi a szék karfáján dobolt az ujjaival.
- Akkor gondolj a jó dolgokra.
- Te jól vagy?- kérdezte Hoseok és úgy tűnt, mintha aggódna.- Tényleg jól vagy az öcséddel kapcsolatban?Yoongi látta, hogy mennyire őszintén aggódik érte Hoseok, ezért egy apró mosolyt varázsolt magára.
- Igen. Jól vagyok.
- Máris sokkal jobban érzem magam- mosolyodott el Hoseok.-
-
-a kövi részben (👇) kaptok egy pici kárpótlást a kimaradt részért hahahaha. enyhe smut alert
118
Jimin és Taehyung egyedül maradtak aznap este, mivel Jungkook kapott egy üzenetet Jintől, hogy szüksége van rá otthon. Valamit el akart mondani neki.
YOU ARE READING
FATE // vminkook // FORDÍTÁS ⚣
FanfictionTaehyungot bántalmazzák. Jungkook szegény. Jimin gazdag. A sors hozza össze őket és úgy látszik, végül vigaszt találnak egymásban. VMINKOOK FANFICTION készült: 2019. 06. 06 - 2020. 12. 26.