106+107

670 79 21
                                    

most már belehúzunk, nincs sok hátra! btw streameljétek az új albumot!! 

-

Jungkook, Jimin és Yoongi kirohantak a házból. Mindhármukban különböző érzelmek kavarogtak, ahogy beszálltak a kocsiba. Düh, szomorúság, gyűlölet. Mind aggódtak, hogy késő lesz mire odaérnek. Jimin olyan gyorsan vezetett, hogy majdnem áthajtott egy emberen.

Hamar odaértek. Kiszálltak a kocsiból és ahhoz az ablakhoz siettek, ahol korábban Jungkook és Jimin mászott be szétverni azt a rohadékot. 

Jungkook felvett egy követ a földről és behajította az ablakon. Jimin segített neki széttörni az üveget. 

A fiúk átmásztak az ablakon és Jungkook undorodva látta, hogy Taehyung az ágyon zokog, miközben Ralph a nadrágját veszi le.

Ralph feléjük kapta a fejét, de Jungkook már neki is rohant, mielőtt bármit reagálhatott volna. Jimin Taehyunghoz rohant, míg Yoongi Jungkooknak segített. Felvett egy baseball ütőt és már éppen ütni készült vele, amikor Jungkook ráüvöltött. 

- Hagyd abba a gyilkolást!- kiáltotta, majd sikeresen kiütötte Ralphot. 

Yoongi remegett a dühtől, de amikor Jungkook jelentőségteljesen ránézett, eldobta az ütőt és Taehyunghoz lépett, aki már Jimin karjaiban volt. 

- Taehyung?

Taehyung továbbra is sírt. Yoongi észrevette, hogy mi van rajta. Egy melltartó? Komolyan? Ki az a beteg állat?

- Kurvára ki kell jutnunk innen- emelte fel Jimin Taehyungot. 

Jungkook bólintott, de aztán Ralph öntudatlan testéhez lépett, elvette a telefonját és készített egy képet a földön fekvő, összevert fiúról. A képet feltette Instagrammra az alábbi írással:

"Ez történik, amikor megúszom hogy megerőszakoltam valakit. Ismét!"

Jungkook ezután ledobta a telefont, ami rögtön el is tört. 

- Kibaszottul gyűlöllek- lökte még oda, majd segített kivinni Taehyungot. 

***

Mikor hazaértek Taehyung már nem sírt, viszont úgy kapaszkodott Jiminbe, mintha az élete függne tőle. 

Jimin leült az ágyra.

- Taehyung?

Taehyung Jungkookra nézett, majd egy takaróért nyúlt, hogy elfedhesse vele a testét. Jungkook megértette és hozott Taehyungnak ruhákat, amibe át is öltöztették őt, miközben Yoongi elfordult. 

- Baba? Hogy történt ez?- kérdezte Jimin. Taehyung hangosan szipogott és mély levegőt vett. 
- M- megfenyegetett, hogy bejelenti Yoongit. 

Yoongi lesápadt és tátott szájjal nézett Taehyungra. Odasietett és letérdelt az ágy mellé, majd egy kis hezitálás után megfogta Taehyung kezét. 

- M- miért?
- Meg kellett védenelek- nézett el szomorúan Taehyung. 
- Nem- mondta Yoongi könnyes szemekkel.- Soha ne csinálj semmi ilyesmit csak hogy-

Taehyung megrázta a fejét.

- Ez nem igazságos. Te is megtennéd értem, én miért nem tehetem érted?
- Kurvára nem érdekel, hogy mi történik velem- csattant fel Yoongi.- Az viszont érdekel, hogy mi történik veled. 

Taehyung szemeibe újabb könnyek gyűltek, ahogy elfordította a fejét. 

Dühös volt. Hogy lehet, hogy ő sose tud semmit megcsinálni másokért, de mások mindig megtesznek érte mindent?

FATE // vminkook // FORDÍTÁS ⚣حيث تعيش القصص. اكتشف الآن