Vmin... Vmin. (És worldwide handsome Jin)
-
Jungkook unottan nézte Jint, ahogy vagy századjára neveti el magát a saját viccén. A nevetése visszhangzott a fák között, még Taehyung és Jimin is hallhatta volna.
- Azért nem olyan vicces- mormogta Jungkook és megigazította vállán a kabátot. Jin Jungkook hátára csapott egyet, mire a fiatalabb összerezzent.
- Yah! Miért vagy ilyen negatív?
- Nem vagyok negatív!
- De, az vagy- érkezett egy magasabb hang mögülük.Jungkook megfordult és látta hogy Jimin és Taehyung közeledik feléjük. Felállt, földön hagyva a méltatlankodó Jint.
- Jungkook, te udvariatlan fiú- mondta Jin, mikor végre felállt és leporolta a nadrágját.
- Ki ő?- kérdezte Jimin szemeit végigvezetve a magasabb, és nagyon is vonzó fiún.
- A bátyám- mondta Jungkook. Taehyung légiesen felnevetett.
- Nem csoda, hogy nincsenek ajkaid, úgy néz ki, ő kapta meg a te részed is! (lololololololoooool Tae baba savage)A Taehyung mellett álló Jimin nevetésben tört ki és összegörnyedve zihált. Nemsokára Jin is csatlakozott, amint meglátta az öccse arcára kiülő unott kifejezést.
- Kuss már!- szólt rá a két együtt röhögő fiúra.
Taehyung minden erőfeszítéssel próbálta elnyomni a nagyon is előtörni akaró kuncogást. Sóhajtott és Jungkookra nézett.
- Bocsi, Kookie, nem akartalak megsérteni.
Jungkook felvonta a szemöldökét a becenév miatt, de nem akadt fent rajta.
- Biztos vagyok benne.
Mikor a két fiú lenyugodott, Jin bemutatkozott.
- A nevem SeokJin, de senki nem hív így. Jinnek hívnak és öt évvel idősebb vagyok JKnél- mosolyodott el és hátba vágta Jungkookot, mire az idegesen felmorrant és ellökte a kezét.
- Szóval huszonkettő vagy. Egyetemre jársz?- kérdezte Jimin Jin helyes vonásaiban gyönyörködve. Mindkét testvér nagyon jó génekkel rendelkezett, még ha nem is hasonlítottak nagyon egymásra.
- Nem, abbahagyta.
- Fogd be, te a gimit is alig bírod megcsinálni- szólt vissza, mire Jungkook morcosan nézett fel rá.
- Volt valami ok, amiért abbahagytad?- kérdezte félénket Tae. Jin bólintott.
- Igen. Színész akarok lenni, nem doktor. Megpróbálom követni az álmaimat... miután maradok egy kicsit és kisegítem JKt- magyarázta.
- Mivel akarsz kisegíteni?- kérdezte Jungkook.
- Tudok valamit anyáról és te nem tudsz segíteni neki egyedül- suttogta Jin, hogy a többiek ne hallhassák.Jimin telefonja megszólalt. Felvette.
- Apa?/Igen?/Mi? Igen, az enyém./Később elmagyarázom, most nem érek rá./Számít?/Oké, rendben. Szia.
Letette és felsóhajtott. Taehyungra nézett.
- Megtalálta a füzetedet. Azt fogom mondani neki, hogy az enyém, de tudja, hogy szart se értek a rajzoláshoz.
- Te rajzolsz?- kérdezte Jungkook. Taehyung bólintott.Jungkook utálta, hogy alig tud valamit Taehyungról és Jiminről. Alap dolgokat tudott, de ez nem volt elég. Féltékeny volt, mert látta, hogy Tae és Jimin egyre közelebb kerülnek egymáshoz, mióta együtt laknak. Azt viszont nem tudta, ő hogyan tölthetne több időt velük.
- Bocsánat, nem akartam elöl hagyni.
- Nem, apámnak kéne abbahagynia a szaglászást. Nem tudom, mit akar megtalálni- sóhajtott fel Jimin és a mólóhoz sétált, ahol le is ült.
- Nem gondolod, hogy tudja, hogy meleg vagy?- kérdezte Taehyung követve barátját.
- Meleg?- suttogta Jin Jungkooknak, aki válaszképp bólintott.
- Mind azok vagyunk- suttogta vissza. Jin összeráncolta a szemöldökét.
- Meleg vagy? Mióta?
- Igazából biszexuális. És eddig is biszex voltam, csak nem mondtam el neked- vont vállat és a többiek felé vette az irányt.
- Nos, minden nap tanulok valami újat- követte öccsét Jin.
- Nem, csak vak vagy.
YOU ARE READING
FATE // vminkook // FORDÍTÁS ⚣
FanfictionTaehyungot bántalmazzák. Jungkook szegény. Jimin gazdag. A sors hozza össze őket és úgy látszik, végül vigaszt találnak egymásban. VMINKOOK FANFICTION készült: 2019. 06. 06 - 2020. 12. 26.