47

700 89 9
                                    

A történtek után Taehyung úgy gondolta, jobb, ha nem veszi magára Yoongi szavait. Igazság szerint valahogy olyan szomorúnak nézett ki, és amúgy sem úgy tűnt, mintha érdekelné mások véleménye. Ezért döntött úgy, hogy egy olyan, mint Yoongi nem bánthatja meg, nem számít mennyire hűvös és mennyire bántó szavakat mondd neki.

Péntek volt, Jungkook az első óráján ült. A két lány, akik minden nap megosztották egymással az aznapi drámát, most sem beszéltek másról. Ezúttal azonban valami olyasmiről volt szó, ami felkeltette Jungkook figyelmét.

- Az a Yoongi nevű srác-
- Oh, ő rohadt szexi.
- Igaz, de mindenki azt mondja, hogy meleg- grimaszolt az első lány.
- Mi? Miért?- döbbent meg a másik lány.

A pletyka elindítója Jungkookra pillantott, hogy megtudja, figyel -e. Kook úgy tett, mintha nem figyelne rájuk.

- Azzal a homokossal lógott, tudod azzal, akit meglőttek- mondta, és a várt hatás nem maradt el. A barátnője leesett állal fogadta a hírt.
- Nem hiszem el!

Jungkook sem értette. Taehyung Yoongival? Csinált vele valamit? Hozzáért? Megfenyegette? Mi a fenéért beszélne ő azzal a tolvajjal?

Tehát ebédnél Jungkook rákérdezett, mikor szünetben mindhárman felmentek a tetőre.

- Tae- kezdte felnézve az alattuk elterülő iskolaudvarról.
- Hmm?
- Hogy van Yoongi?
- Honnan tudná?- kérdezte Jimin, akinek tele volt tömve a szája kenyérrel.
- Hm. Kiszúrták őket tegnap az udvaron.
- Mi?- fordította fejét most Taehyung felé.

Taehyung felsóhajtott és vállat vont, letette a szendvicsét.

- Láttam, hogy egyedül van, szóval odamentem és beszéltem vele. Igazán szomorú egy lélek.
- Csinált veled bármit?- kérdezte Jungkook felvont szemöldökkel. Taehyung megrázta a fejét.
- Nem. Csak barátokra van szüksége, biztos vagyok benne.
- Ne beszélgess vele, babe- húzta magához közelebb a fiút Jimin, de Taehyung elhúzódott tőle.
- Te is megtetted, mielőtt úgy döntöttél, hogy hazaviszed. Én miért nem beszélhetek vele akkor?
- Uhhh...
- Ti egyáltalán miről beszéltetek?- kérdezte Tae összefonva karjait maga előtt.

Jimin erre idegességében harapdálni kezdte alsó ajkát, és segítség kérően Jungkook felé fordult.
Jungkook kinyitotta a száját, hogy mondjon valamit, de aztán becsukta, és meggondolta magát.

- Bocsi, de igazából én is kíváncsi vagyok rá.
- Meg foglak ölni- nézett Jimin gyilkos szemekkel a fiatalabbra.- Nem beszéltünk sokat- hajtotta le a fejét.- Nagyjából végig én beszéltem, ő meg unottan nézett rám, amíg fel nem ajánlottam... hogy menjünk el hozzám.

Taehyung csendben ült továbbra is összefont karokkal.

- Ja, hát én legalább nem kértem meg, hogy feküdjön le velem.
- Ugyan már! Nem lehetsz mérges rám még mindig! Ti miről beszéltetek, ha?
- Kérdezett arról, hogy meglőttek, én meg hazudtam neki. Semmi érdekes nem volt benne- forgatta meg a szemeit Taehyung.
- Miért érdekelte?

Jungkook felsóhajtott és megfogta Jimin vállát, majd óvatosan masszírozni kezdte.

- Nyugodj meg, Jimin. Nem csinált semmit.

Jimin mérgesen kifújta a levegőt és hagyta, hogy Jungkook megnyugtassa. Nem is tudta igazán, hogy miért lett mérges. Nem akarta, hogy Yoongi beszélgessen Taehyunggal, hiszen volt, hogy vele flörtölt- igaz, azt Jimin kezdte- és nem akarta, hogy kikezdjen az ő Tae-jével. Az is felidegesítette, hogy Tae újra felhozta az incidenst. Tényleg rosszul érezte magát.

- Tudom, bocsánat- motyogta Jimin, és közel húzta magához Taehyungot, majd összeérintette ajkaikat. Taehyung belement a csókba, de visszahúzódott, mikor Jungkook megköszörülte a torkát.
- Oké srácok, nem kell megenni egymást- motyogta és levette a kezét Jimin válláról. Taehyung szégyenlősen elmosolyodott.
- Megenni? Dehogy.

Jungkook elengedte a füle mellett, mikor Jimin barátja fülébe súgta, hogy márpedig szívesen kienné őt, amire persze Taehyung arca rögtön mélyvörös színt vett fel.

- Undik vagytok- morogta Jungkook nyelvét arca belső felének tapasztva.

***

Taehyung nehezen lélegezve húzódott el Jimin ajkaitól, aki most a nyakát lepte el csókokkal. Elmosolyodott és ujjait Jimin selymes hajába túrta.

- Chim- suttogta eltolva magától egy kicsit.- Aludnunk kell.

Jimin felnyüszített és puszit nyomott Tae piros ajkaira.

- Nem akarok.
- Chim.
- Ugh! Jól van- mondta ledőlve Taehyung mellé.- Szerencséd, hogy ennyire szeretlek.

Taehyung hirtelen felült az ágyban, szemei kipattantak, a szája nagyra nyílt a döbbenettől, úgy bámult le a félmeztelen Jiminre.

- Felfogtad, mit mondtál?

Jimin egy ideig csak értetlenül nézett rá, aztán egy nagy mosoly terült el az arcán.

- Igen. Úgy is gondoltam.
- Szeretsz?

Jimin hümmögött, bólintott és magához húzta Taehyungot.

- Igen.

Taehyung boldogan felkuncogott, a fejét Jimin mellkasába fúrta.

- Chim Chim.
- Ne legyél ilyen ideges- mosolyodott el Jimin.

Taehyung visszahúzódott, és újabb puszit nyomott barátja ajkaira. Meglepte, Jimin vallomása. Hogy tudja őt szeretni, mikor még saját maga sem képes szereti magát? Taehyung nagyon szerette a mellette fekvőt. Olyan édes volt, ráadásul a legjobb barátja is. Úgy viselkedett Taevel, mint egy királlyal, és ezt nagyra értékelte.

- Én is szeretlek, Jimin.

Jimin szemei eltűntek a hatalmas mosolyában. Taehyung felnevetett, és újra megcsókolta az idősebbet, kezeivel mellkasán támaszkodott meg.

Ez volt az első alkalom, hogy félmeztelenül látta őt. Nagyon meglepte, hogy ilyen kidolgozott kockái vannak. Nagyjából egy percen keresztül bámulta pislogás nélkül, miután levette a pólóját.

Óriási késztetést érzett rá, hogy megérintse a kockákat, de tudta, hogy az egy teljesen más irányba vinné el a dolgot, arra pedig még nem állt készen, így tehát visszafogta magát.

- Olyan csodálatos vagy- nevetgélt Taehyung két kezével közrefogva Jimin arcát a csók után. Jimin elnevette magát és gyengén megharapta Tae hüvelykujját.
- Tudom.
- És helyes.
- Tudom.
- Vond vissza.
- Nem lehetek magabiztos?- nevetett fel Jimin.
- Nem, addig akartalak dicsérni, amíg el nem hiszel nekem mindent, de így nem működik.

Jimin felhorkant és még jobban magára húzta a fiatalabbat.

- Mi lenne, ha én dicsérnélek inkább? Hogy hangzik?
- Nem tudom- mondta Taehyung, és úgy tett, mintha elgondolkozna a dolgon.- Próbáld meg.

Jimin arrébb simította Taehyung haját a homlokából úgy, hogy a hajvonala láthatóvá vált. Szélesen elvigyorodott, ahogy meglátta azt a nagy homlokot. Nem tudta volna leírni, mennyire imádta a fiúnak ezt a részletét.

- Akkora szeretetet érzek irántad, amekkora a homlokod.

Elég ha annyit mondok, Jimin a padlón végezte.

-
-
-

taekookers, egyetértek, mikor jön már taekook??
várjátok ki, megkapjátok a jutalmatok;))
ᵐiⁿᵈjáʳᵗ ᵏaʳáᶜˢoⁿʸ

A KÖVI RÉSZBEN------- MIND MEGHALUNK AJAJAJAHASAHAHSAHAJ
191215

edited: 201216

FATE // vminkook // FORDÍTÁS ⚣Where stories live. Discover now