119

683 60 22
                                    

oké guys szóval... aki nem szeretné (ÉS AKIT ISMEREK), ne olvassa el ezt a részt. tudjátok miért^^

++ aki nem értette volna meg, az előző részben, amikor Taehyung "fojtogatta" Jimint, az nem okozott neki fájdalmat, meg nem azért csinálta, hogy rávegye bármire, a fojtogatás egy kink!! azaz Jimin élvezte a dolgot. 

FIGYELMEZTETÉS: NÉHOL NAGYON CRINGE mivel rájöttem, hogy a smutok magyarul egyáltalán nem működnek. egyszerűen nincsenek jó szavaink:))))))))))))))

 #nyelvreformotafurashippergyerekeknekhogyjobbantudjanaksmutotfordítani

-

Jimin már ki volt terülve az ágyon, amikor Taehyung elkezdte magára kenni a síkosítót. Jimin soha nem látta még ilyennek Taehyungot. A kezében tartotta magát, ahogy felkente a síkosítót, a mellkasa szélesebbnek tűnt, mint általában, ahogy hullámzott a heves légvételektől. Felvezette a szemeit a fiú arcára, de az pontosan ugyan olyannak tűnt, mint máskor.

Jimin felült.

- Várj- pattant fel gyorsan, és elsietett a gardróbba, majd felkapott valamit és visszasietett.

Taehyung elvette a felé nyújtott anyagot.

- Egy bandana?

Jimin bólintott és visszafeküdt. Taehyung vállat vont, elfordult, hogy feltegye a bandanát, majd visszafordult az idősebb felé, miután ez megtörtént.

Jimin ajkai elnyíltak egymástól, drámaian felnyögött és széttárta a lábait.

- Tetszik a papi megnevezés.

Taehyung felnevetett az utánzáson, és megütötte Jimin combját. Jimin nem reagálta túl egyébként. Taehyung nagyon dominánsan nézett ki hátrafogott hajjal. Jimin feltételezte, hogy a szemöldökei miatt nézett ki teljesen más embernek. Elmosolyodott és beharapta az alsó ajkát, amikor Taehyung arrébb dobta a síkosítós üveget és felé fordult. 

Jiminnek hirtelen eszébe jutott valami. 

- Várj!- kiáltott fel ezzel megdermesztve Taehyungot.- Ráülhetek az arcodra?
- Mármint nyaljalak ki?- akadt meg a levegő Tae torkán. Jimin elvigyorodott.
- Aha. Comb fétised van úgy is, nem?- kérdezte Jimin a mondat végén erősen ráharapva a nyelvére, nehogy véletlenül babának hívja Taehyungot egy ilyen pillanatban.- Hagyd, hogy szépen megfojtsalak. 

Taehyung lassan pislogott.

- Az utolsó mondat nem hangzik olyan kedv csinálónak. 

Jimin megforgatta a szemeit és lefektette Taehyungot.

- Tudod, hogy értem. Mostantól azt csinálsz velem, amit akarsz, baba. 

Taehyung felmorrant és hirtelen premier plánban látta Jimin hátsóját az arca előtt. A kezeivel azonnal megtartotta a fiú combjait, nehogy eldőljön. 

Mivel még soha nem volt hasonló helyzetben, úgy döntött, lassúra veszi a tempót. Egészen addig így is ment a dolog, amíg végül Jimin belemarkolt a hajába és meghúzta azt. 

- Baba, ne fogd vissza magad. 

Taehyungnak igazából tetszett, hogy így hívja őt Jimin miközben dominál. Abszurd volt az egész, és ez valamiért beindította Taehyungot.

- Hívj így még egyszer és nem fogod érezni a segged holnap- figyelmeztette Taehyung, a kezei Jimin combjait simogatták.

Jimin hallatott egy meglepett nyögést. 

- Baszki. Baby boy, folytasd kérlek!

Taehyung így is tett, nyaldosott és különféle technikákat vetett be, csak mint ahogy Jimin és Jungkook csinálta az ő esetében. Jimin hamarosan mozgatni kezdte a csípőjét, Taehyung pedig élvezte, hogy a fiú miatta veszti el a fejét. 

FATE // vminkook // FORDÍTÁS ⚣Where stories live. Discover now