7

847 112 18
                                    

Jungkooknak nem volt autója. Egy biciklije volt csak, amit tizennégy éves korában kapott. Habár rozsdás volt, jól funkcionált. Ezzel járt a városba.

Utálta, hogy olyan messze laknak a város jobbik részétől, ahol például Jimin is lakott a kis palotájában.

Amint a romos, omladozó házakat felváltották az újabb, szebb épületek, máris jobban érezte magát. 

Egyszer megállt, hátratekintett és megcsodálta a nagy házakat, amik mellett elhaladt.
Furcsán érezte magát az elnyűtt, fekete pólójában és a régi farmerjében, ahogy egy ősi biciklivel a sok új, drága jármű között közlekedik.

Végre megállt egy kicsit, hogy rendezze a légvételét. Látott egy pár kölyköt, akik egy sport kocsinál beszélgettek, láthatólag mindenből a legújabb termékekkel felszerelkezve. Az autó fényes fekete volt, mintha csak egy filmből szedték volna ki.

Jungkook elment mellettük ignorálva a lányok idétlen vihogását. A fiú hangosan röhögtek.

Végre megérkezett a zálogházhoz, ahova már először is menni akart. Ez jobb állapotban volt és egy jobb helyen. Leszállt a bicikliről és nekitámasztotta a fehér falnak. Megállt, amikor valaki megszólította.

- Jungkook!

Megfordult és Jimin állt előtte. A levegőt kapkodta, kezét bal bordáira szorítva.

- Jesszus, jó gyorsan tekersz!

Jungkook mérgesen nézett a szőke fiúra. Jimin meglepődött a másik ábrázatán.

- Mérges vagy?
- Kopj le, Jimin- forgatta meg szemeit.
- Nem, miért vagy mérges rám?

Jimin Jungkook elé lépett elállva az útját. De neki nagyon nem volt hangulata ehhez.

- Ha valakinek mérgesnek kéne lennie, az én vagyok! Kidobtad az ételt, amit vettem!
- Komolyan? Te rohadék, kinek képzeled magad? Nem egy jótékonysági ügy vagyok, akinek dolgokat kell venned! Nem akartam, hogy vegyél nekem bármit is, és úgy gondolod, még nekem kéne bocsánatot kérnem? Hát rohadj meg!- köpte Jungkook és kikerülte az alacsonyabb fiút. Jimint lesokkolta a másik kitörése.
- Jótékonysági ügy? Én csak jót akartam-
- Mi jót? Jimin, láttam, hogyan néztél utána! Taehyung és én nem vagyunk olyan kétségbeesettek, hogy meg kelljen menteni minket az éhezéstől. Kézben tartottam a dolgokat és csak azért, mert neked van pénzed azt hiszed, megtehetsz mindent. Rohadtul el tudom látni magam!- mondta Jungkook és addig közeledett Jimin felé, amíg annak háta a falnak nem ütközött.

Jimin dühösen nézett fel rá. Megnyalta az ajkait miközben azon gondolkozott, mit is kéne mondani.

- Figyelj, én azt hittem, jót teszek ezzel, oké?

Jungkook csak bámult rá, szemügyre véve minden vonását. Jimin gyönyörű volt minden tekintetben. Úgy, ahogy egy gazdag gyereknek lennie kell. Valószínűleg a szülei is vonzóak.
Jungkook hibát akart ejteni Jimin tökéletes megjelenésében.

- Talán nem kéne próbálkoznod. Nem igazán áll jól- motyogta.

Jimin telefonja hirtelen megszólalt a zsebében. Kihúzta és feloldotta. Jungkook nem zavartatta magát azzal, hogy elnézzen, nem igazán érdekelte, hogy személyes ügyről is lehet szó.

- Oh, ne...- motyogta Jimin a videó indexképére nézve, amit most küldtek neki.
- Mi az?- nézett fel Kook.
- Oh, ne- mondta újra, ahogy elindította a videót.

A felvétel akkor kezdődött, mikor Jungkook becsapta maga mögött az ebédlő ajtaját. Aztán az látszott, hogy Taehyungot letaszítják a földre. A videó úgy ért véget, hogy Taehyung kirohan a helyiségből, a bántalmazóját pedig éljenzik.

FATE // vminkook // FORDÍTÁS ⚣Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora