52+53

869 95 13
                                    

Jungkook Jimin óriási ágyán lebzselt, felsóhajtott és figyelte, ahogy Jimin és Taehyung lefekvéshez készülődve társalog. Annyira leírhatatlanul boldog volt, hogy végre azzal a két fiúval töltheti az estéjét, akiket szeret. Még az is lenyűgözte, hogyan végzik az esti rutinjukat.

Jungkook általában egy szál boxerben aludt, de nem gondolta, hogy Taehyung olyan jól viselné a meztelenkedést, mint Jimin, így megelőzte, hogy Taehyung arca felgyulladjon és magán hagyta a pólóját. 

Jimin bemászott az ágyba és az éjjeliszekrény felőli oldalra feküdt. Már lemosta a korábban rajta lévő szemhéj festéket. A natúr arca elérzékenyítette Jungkookot.

Nem sokkal később Taehyung beugrott az ágyba kettőjük közé, gyorsan bedugta alsó felét a takaró alá, az alváshoz használt rövidnadrág volt rajta és még nem akarta felfedni a testét Jungkook előtt, hiszen az is időbe telt neki, míg Jimin előtt megnyílt.

- Szeretem az ágyadat, Jimin. Olyan tökéletesen elférünk rajta hárman- motyogta Jungkook, aki háton feküdt.
- Tudom. Nagy ágyat akartam a sok orgiának.
Jungkook felemelkedett és ránézett az ágy másik oldaláról.- Mi a franc?
Taehyung felkuncogott és még jobban elmerült az ágy és a takaró között, annyira, hogy már csak a feje látszott ki.- Jimin szeret nem vicces vicceket mondani néha- mondta Jungkooknak. Jungkook elnevette magát, mikor meglátta Jimin arckifejezését, úgy nézett ki, mintha elárulták volna.
- Már megbocsáss, baby boy- mondta- én igenis jó vicceket mondok. Csak te túl ártatlan vagy, hogy megértsd.
Taehyung megpróbálta eltakarni rózsaszín arcát.- Nem kell megértenem, hogy tudjam, rossz vicc.

Ekkor Jimin megtámadta Taehyung derekát, mire Taehyung hangos nevetésben tört ki barátja csikizésére. Össze vissza csapkodott, megpróbálta ellökni Jimint magától.

- Á- állj le!- nevetett, sőt, inkább sikítozott.

Jungkook is elkuncogta magát és leállította Jimint.- Sikítani fog, ha nem hagyod abba.
Taehyung lihegett és levegőért kapkodott. A két mellette lévőre nézett.- Ez nem volt vicces.

Jimin elvigyorodott, lehajolt és megcsókolta a fiú lebiggyesztett ajkait.

Jungkook nézte, de ez alkalommal nem volt féltékeny. Tisztában volt vele, hogy akkor csókolja meg őket, amikor akarja. De várni akart a tökéletes pillanatra. Addig pedig nézheti a két szeretett fiút egymással.

Taehyung eltolta magától Jimint, mikor az idősebb elkezdte elmélyíteni a csókot.
- Chim, ideje aludni.

Jungkook észrevette, hogy Jimint enyhén elszomorítja a kijelentés. Biztos, mert kanos.
Végül mindhárman elhelyezkedtek. Taehyung megtalálta mindkettejük kezét a sötétben és összefonta ujjaikat.

Ez volt a második legjobb esti alvásuk közösen.

***

Iskola gyűlés volt aznap. Minden diáknak az előadóterembe kellett mennie, hogy meghallgassanak egy motivációs előadást.

Jimin a tömeg fölött próbált átlátni, hogy megtalálja Taehyungot és Jungkookot. Az utóbbit nem volt nehéz megtalálni, hiszen meglehetősen magas volt. Láthatóan Taehyung felé igyekezett, aki eléggé elveszettnek tűnt.

Jimin elkezdte átküzdeni magát a tömegen, de az emberek nem igazán reagáltak az udvarias közeledésére.
Ezért úgy döntött, ezt nem tolerálhatja. Felszusszant és belekönyökölt az körülötte lévő emberekbe.

- Mozgás, meleg vagyok!

Az emberek háborogtak körülötte, ahogy átverekedte magát közöttük. Jimint még az sem érdekelte, hogy épp az előbb comming outolt annak a maroknyi embernek.

FATE // vminkook // FORDÍTÁS ⚣Where stories live. Discover now