A folyosó hirtelen csendesebbnek tűnt.
- Oh.
Jungkook halványan elmosolyodott. Felsóhajtott és hátralépett egyet.- Taehyung, nagyon sokat jelentesz nekem- suttogta és megsimította a fiú arcát-, és azt szeretném hogy az első csókunk különleges legyen.
- A tiétek Jiminnel nem volt az?
Jungkook megrázta a fejét.- Persze hogy az volt, tökéletes volt. Meg kell értened hogy a vele való kapcsolatom más, mint a miénk, máshogy viszonyulok hozzá és máshogy szeretem, de ez nem igazán jelenti azt, hogy bármelyikőtöket jobban szeretném a másiknál- magyarázta Jungkook kisimítva Taehyung haját az arcából.
- De az előbb azt mondtad...
- Igen- bólintott a fiatalabb-, az kissé rosszul jött ki, de érted, mire gondolok, igaz?- kérdezte.
- Nem lennék mérges, ha Jimin jobban szeretnéd nálam- motyogta Taehyung.- Jimin egy csodálatos ember.Jungkook elmosolyodott és bólintott.- Így igaz. De te is az vagy. Mindkettőtöket szeretlek.
Taehyung elpirult, lehajtotta a fejét.
- Elmondtad már neki?
- Nem- sóhajtott.- Még nem volt rá alkalmam.
- Hát, amire én benyitottam...
- Szép látvány volt, mi?- vigyorodott el Jungkook. Taehyung rózsaszín pofival bólintott.Jungkook elmosolyodott és megfogta Taehyung kezét. Bementek a szobába, ahol Jimin az ágyon feküdt a telefonjával a kezében.
- Remélem tudjátok, hogy mindent hallottam- vigyorgott Jimin letéve a telefonját.
- Mindent?
- Aha. Igazán itt lenne már az ideje hogy, hát... lefeküdjetek egymással.Jungkook A kuncogott ezen és Jiminhez mászott. A derekánál fogva közelebb húzta magához és a fülébe suttogott.
- Csak nem élveznéd, ha megdugnálak, baby boy?
Jimin mocorogni kezdett a fiatalabb karjai között, elnevette magát és eltolta magától a barátját.
- Meg kéne üsselek, amiért ilyen twink(1) néven neveztél.Taehyung leült az ágyra és egy szeretetteljes mosollyal az arcán figyelte a két csipkelődő barátját.
- Hát úgy nézel ki, mint egy twink- védekezett Jungkook.
Jimin felhorkant.
- Csak mert van mit fogni rajtam, nem vagyok bottom.* Mi ez a logika!?
- Szó szerint a logika. Ha híresek lennénk, az összes tinédzser lány bottomnak mondana, mert úgy nézel ki, mint egy twink- nevetett fel Kook, mire Jimin mérges arcot vágott.
- Nem. Én nem akarok farkat a seggembe.Taehyung szemei hirtelen elkerekedtek a felismeréstől.
- Várjunk- mondta- ti mindketten bennem...?.Jimin rápillantott Jungkookra, aki viszonozta a pillantását.
- Uhh, az is egy megoldás.
- É-én nem vagyok elég nagy ahhoz!- mondta a gondolattól rémülten. Szét fogják számítani!Taehyung tudta, mi az a szex, hiszen 17 éves volt. De a meleg szex részleteiről nagyjából semmit sem tudott. Főleg nem, hogy hogy működik az egy poligám kapcsolatban.
- Ezért fogunk előkészíteni előtte- magyarázta Jungkook.
- Előkészíteni?- kérdezte rémülten.- Mint egy műtétre!?Most már Jimin hálás volt, hogy várásra kényszerítette Taehyungot.
***
Jimin nagyon boldog volt.
Mikor felébredtek, mindkét barátjától kapott egy-egy csókot.
Imádta, hogy mennyire más a kettő.Taehyung mindig óvatosabb volt és édes, de ha sokáig csókolóztak, rögtön következővé vált. És Jimin nagyon szerette ezt.
Jungkook mindig egy kissé durvább és irányítóbb volt. Jimin ezt is nagyon szerette. Már alig várta, hogy lefeküdjenek, mert tudta, milyenek lesznek mindketten az ágyban.
Egészen hamar felkeltek, így Jimin úgy döntött, otthon reggeliznek. A személyzet hamar el is készítette az ételt.
- Wow, ez a tojás isteni!- nyögött fel Taehyung a szájába tömött ételtől.
Jungkook bólintott és egyszerre tömte magába a tojást és a bacont.
Jimin keveset evett, mert reggelenként nem volt éhes. Lassan kortyolta a kávéját és élvezte, hogy a két fiú degeszre tömi magát, mert így legalább tudta, hogy jól esznek.
Jimin beszállt a kormány mögé, a többiek pedig a helyeikre. Ezután csak ült egy pár másodpercig. Nem akart iskolába menni. Az egész napot a két fiúval akarta tölteni. Úgy érezte, kevés időt töltenek hárman együtt.
- Uhh, Chim?
- Mit gondoltok a lógásról?- kérdezte. Beindította az autót és kitolatott.
- Én írok ma.
- Én szívesen lógok.
- Kettő az egy ellen- nézett Jimin nevetve Taehyungra.- Le vagy szavazva, baba.
- De... a dolgozat.
- Megoldod- mondta Jungkook.- Skippeljünk!
- Jó, oké- sóhajtott Taehyung.- De nem csinálunk semmi illegálisat!
- Miért?- nevetett fel Jimin.- Miért feltételezed, hogy ez az első dolog, amit csinálnánk?
Taehyung vállát vont.- Én nem tudom, ti miket csináltok.Jungkook felvonta a szemöldökét.- Te azt hiszed, hogy mikor nem veled vagyunk, házakba törünk be szórakozásból?
Taehyung közelebb hajolt.
- Úgy hallottam, régebben benzinkutakról loptál dolgokat- suttogta.
- Én soha nem csináltam ilyet- nevetett fel Jungkook.De, csinált ilyet.
Tae vállát vont.
- Oké. De nem drogozok.Jimin egy furcsa arccal nézett rá.
- Taehyung, kinek hiszek hiszel minket? Yoonginak?
- Nem-kuncogott.- Ő nem akarna magával vinni, mikor lóg.
- Megértem, miért-vigyorodott el Jungkook és hangosan felnevetett, mikor Taehyung megcsípte a karját.-
-
-* de, kedvesem, ha én írtam volna a sztorit, tuti az lennél. ja, basszus tényleeeeg, én írok vminkookos sztorit:oo lesd meg, ha szeretnéd. bár elég béna amúgy:') meg el is van hanyagolva. hehe.
(1)twink: általában meleg, 18-25 év közötti fiatal, vonzó, divatos fiúkra használják. és itt nem a lányos ruhákba öltözött fiúkra kell gondolni! a tipikus bottom fiú tulajdonságok a lényeg. BŐVEBB INFÓ LENT SÍROK JSJSJSJSKÖSZÖNÖM A 10K ELKÉPESZTŐEN NAGY SZÁM EZ MÁR ÉS LE VAGYOK NYŰGÖZVE *-* <3
annyira szeretem olvasni a kommenteiteket:(( <3
a következő részben ünneplünk. vagyis ti, mert én vért izzadva fogom kiszülni magamból a három csoda szerelmi légyottját. de komolyan. most magyar smutokat kell olvasnom, hogy ne legyen olyan kínos, mikor le kell fordítanom olyanokat, hogy fuck me meg chokes on it
NA JÓ ÉJT
kíváncsiságból, ki hány éve használja a wattpadot?
200319+ NEM BÍROM JSSJSJSJJS RÁKERESTEM A TWINKRE ÉS KIDERÜLT HOGY VAN ILYEN MAGYARUL ISSSS SJSJJS
أنت تقرأ
FATE // vminkook // FORDÍTÁS ⚣
أدب الهواةTaehyungot bántalmazzák. Jungkook szegény. Jimin gazdag. A sors hozza össze őket és úgy látszik, végül vigaszt találnak egymásban. VMINKOOK FANFICTION készült: 2019. 06. 06 - 2020. 12. 26.