120

624 57 8
                                    

- Szóval, ki ütött meg?

Jimin nagyot sóhajtott, ahogy Taehyung legördült róla, hogy mellette helyezkedjen el. Felemelte a takarót a fiatalabbnak, hogy alábújhasson. 

- Csak egy pöcsfej tesin. 
- Megtudhatnám a nevét?- kérdezte Taehyung közelebb húzódva. 
- Baba, verekedtünk- magyarázta Jimin.- Megtörténik az ilyesmi. Semmi komoly. 
- Többen voltak, igaz?- kérdezte Taehyung egy grimasszal az arcán. 
- És?- fordította el a fejét Jimin.- Mi van akkor?
- Szeretnék tenni valamit az ügyben. 

Jimin felkuncogott és gyengéden Taehyungra nézett. 

- Mire készülsz?
- Én is képes vagyok megvédeni a barátaimat- biggyesztette le alsó ajkát Taehyung.- Nem csak egy vicc vagyok. 

Jimin összevonta a szemöldökeit, mikor rájött, hogy Taehyung komolyan gondolta, amit mondott. 

- Tudom, hogy nem vagy az, de nem is vagy olyan ember, aki bántana másokat.
- Igen. De nem is kell bántanom senkit- mondta ujjaival játszadozva. 

Jimin halványan elmosolyodott. Kisimította a mellette fekvő fiú szemei elől a haját, mire Taehyung felnézett rá. 

- Oké, a neve Leo.
- Mint Leonardo da Vinci?
- Nem- szélesedett ki Jimin mosolya. 

Taehyung vállat vont, majd felemelkedett a párnáról, hogy összeborzolja az elterülő haját, aztán visszafeküdt, arca most már közelebb volt Jiminéhez, aki továbbra is mosolyogva nézett rá. 

Kinyújtotta felé a kezét és megvárta, míg Tae belerakja a sajátját, majd összekulcsolta az ujjaikat. 

- Szeretlek, Taehyung- suttogta. 

Taehyung enyhén elpirult. Felemelte a kezüket, az ajkai elé húzta és puszit nyomott Jimin kisebb kezére.

- Én is szeretlek, Jimin. 

Ezután az ágyban maradtak és szerelmesen néztek egymás szemeibe, nem is törődve azzal, hogy nem mosták le magukról a korábbi események mocskát. 

Csak élvezték az egymással töltött időt.

***

Mikor Jungkook hazaért Jin üzenetére, az idősebb azonnal megragadta, elrángatta a szobájába, majd lenyomta őt az ágyára. 

Jungkook lelökte óriás bátyját magáról.

- Miért támadtál meg!?

Jin szélesen vigyorogva pattogott a helyén ültében. Jungkook kérdő megemelte az egyik szemöldökét bátyja furcsa viselkedésére. 

- Képzeld, mi történt!
- Mi?
- Randim volt!

Jungkook arcáról eltűnt minden érzelem és unottan nézett Jinre. 

- Hazahívtál, csak hogy ezt elmond?

Jin felszusszant.

- Jungkook, ez fontos! Lehet, hogy Namjoon lesz a sógorod!

Jungkook meglepetten pislogott.

- Namjoon?
- Aha.
- Én komolyan azt hittem, hogy te hetero vagy. 
- Én is- vont vállat Jin. 
- Az... az összes barátom meleg?- kérdezte Jungkook egy percnyi feldolgozási idő után.
- Uhh, az a Hoseok srác hetero, nem? 
- Oh, tényleg- bólintott Jungkook.- Legalább valaki.

***

Hoseok többé nem volt biztos benne, hogy hetero. 

Amióta először meglátta a kicsi, morcos, vékony fiút, csak rá tudott gondolni. 

Aranyosnak találta. Olyan volt, mint egy kis cica, aki próbálja magát keménynek mutatni.

Hoseok az ágyában feküdt és cuki beceneveken gondolkozott Yoongi számára. Tetszett neki az egész cica- ötlet és ebből valahogy megkreálta a little meow meow nevet.

Nem igazán tudta, hogy honnan jött ez neki, de ez volt az első dolog, ami felötlött benne és úgy döntött, hogy ennél marad. 

Az oldalára fordult és meglátta az éjjeliszekrényén pihenő telefonját. Yoongi sok sok nyaggatás után végül megadta neki a számát, bár Hoseok igazán kételkedett benne, hogy valaha válaszolna az üzeneteire. 

Végül a telefonjáért nyúlt. Megkereste Yoongi névjegyét, amit talán meg is változtatott lil meow meow-ra, aztán csak üldögélt, és azon agyalt, vajon mit írjon neki. 

Az ujjai a betűk fölött várakoztak egy darabig, de aztán írni kezdett.

Hoseok: HALI YOONGI😁😁

Hoseok elmosolyodott, elég jó kezdésnek találta, szóval elküldte az üzenetet. Yoonginak meglepő módon nem is tartott sok időbe válaszolni. 

Lil Meow Meow🐱: tudom hogy az a Hoseok gyerek vagy plz kopj le vagy letiltalak

Hoseok megemelte a szemöldökeit a durva hangvételű válaszra. Most inkább lil rawr rawr volt. Rossz cica. 

Hoseok: Bocsi! Csak beszélni akartam veled😋

Lil Meow Meow🐱: Jó. De most megyek aludni szóval szia

Hoseok elmosolyodott.

Legalább nem tiltotta le.

-
-
-

 sooooooooooooooooooooooooooooooooooooooope

200930

+ oh wow holnap október



























FATE // vminkook // FORDÍTÁS ⚣Where stories live. Discover now