Vasárnap volt. A rettegett iskola újra közeledett.
A három fiú későn kelt fel aznap, hiszen egészen hajnalig csinálták a mocskos kis dolgaikat.
Taehyung kelt fel legutoljára, a hátsóját nagy fájdalmak gyötörték és lebiggyesztett ajkakkal nézett a két rajta nevető fiúra. Jimin úgy gondolta, együtt kéne zuhanyozniuk és ebbe Jungkook rögtön bele is egyezett.
- Legyen, de semmi fogdosás- motyogta Taehyung beleegyezően és a teste összerándult, mikor kimászott az ágyból.
- Téged nem fogdosunk- kacsintott rá Jungkookra Jimin.Taehyung fújtatott egyet és követte a két fiút a fürdőszobába.
- Nem. Senki senkit nem fogdos, mert nincs szükségem egy újabb merevedésre.
Jimin hangosan felsóhajtott.
Jungkook hamar levetkőzött, mert rajta csak boxer volt, ugyan így Jimin. Végül segítettek Taehyungnak megválni a ruhájától, mert arról panaszkodott, hogy fáj lehajolni.
Jiminnek hatalmas zuhanyzója volt, bőven elég hármuknak és még egy kis padocska is volt az oldalában.
Miután mindenki megmosta a haját, Jungkook megfogta a tusfürdőt és öntött valamennyit a tenyerébe. A másik két fiúhoz fordult, akik egymással nevetgéltek.- Oké, melyik kisbaba szeretné, hogy megmossam először?
- Én csak az ágyban vagyok baba, Jungkook- rázta meg a fejét Jimin.- Az egyetlen babyboy itt Taehyung.Taehyung szélesen elmosolyodott és kitárt karokkal közelebb lépett Jungkookhoz.
- Mosdass meg!
Jungkook viszonozta a mosolyt és úgy tett, ahogy Tae kérte. Elvigyorodott, ahogy az egyik ujját elmerítette Taehyung fenekében, ezzel elállítva Taehyung lélegzetét.
- Azt mondtam nincs fogdosás!
- És akkor hogy tisztítom meg?Taehyung összefonta a karjait maga előtt és mérges arcot vágott. Jimin felkuncogott és puszit nyomott a fiú vállára.
- Annyira aranyos vagy.
Taehyung édesen elmosolyodott és megfordult, hogy megcsókolhassa Jimint. Jungkook ezt kihasználva a kezével kezdte lemosni Taehyungról a szappant, csak hogy találjon valami indokot, hogy hozzáérhessen.
- Oké- nyomott a kezébe újabb adag szappant Jungkook.- Jimin, hagyd, hogy megmosdassalak.
- Jó, de én mosom meg a saját segglyukam- lépett közelebb Jimin.
- Fúj, ezt miért így mondtad?- kérdezte Taehyung nevetve.
- Rendben- húzta mosolyra a száját Jungkook ugyan abban a pillanatban.Megismételte amit Taehyunggal is csinált, csak most pluszba még bele is markolt Jimin fenekébe, hogy felmérgelje.
- Tárgyaknak tekintesz minket, hah?- kérdezte Jimin és a legjobb tehetsége szerint próbálta elrejteni a mosolyát és egy mérges arckifejezést produkálni helyette.- Tudnod kéne, hogy a testünk nem a te örömödre van.
Jungkook elmosolyodott és a térdeire ereszkedett.
- Bocsássatok meg, királynőim,
- Bitch, kit hívsz te királynőnek?***
- Tudjátok, mit akarok?- kérdezte Taehyung fejjel lefele lógva az ágyon.
Több mint egy óra telt el a közös zuhanyzás óta és azóta csak fetrengtek Jimin szobájában. Jimin most az asztalánál ült és egy szöveget fejezett be. Megfordult.
- Mit, drágaság?
- Panda Expresst.Jungkook, aki eddig nadrágot keresett Jimin ruhái között- olyat, ami még fel is megy rá-, most kilépett a gardróbból és elvigyorodott.
- Meleg vagyok.
Jimin ránézett és grimaszolt.
- Kérlek, ne mondd, hogy ez egy vicc v-
- Ez egy vicc volt!- nevetett fel Jungkook és csapkodni kezdte a térdeit.- Érted? Comming out of the closet?(1)Taehyung zihálva nevetni kezdett, az összes vére az arcában összpontosult, hiszen alapból fejjel lefele lógott. Mikor megfordult, végre hallani lehetett, hogy nevet. Jimin csalódottan felsóhajtott.
- Nem is volt annyira vicces- motyogta az orra alatt és megfordult, hogy folytathassa a dolgát.
Taehyung közelebb mászott a földön fetrengő Jungkookhoz és megcsapkodta a combját.
- Eh- ez volt a legjobb dolog, amit valaha láttam!
Jungkookra újult erővel csapott le a röhögőgörcs, már nem a saját vicce, hanem Jimin arckifejezése miatt és a tudat, hogy Taehyung tényleg viccesnek találta, amit csinált, csak rátett még egy lapáttal.
- A- annyira rohadtul sze- szeretlek- mondta Jungkook Taehyungnak kisebb kuncogások között. Aranyosnak tartotta, hogy Taehyung nevetett a régi, túlhasznált viccen.
Legalább lesz egy ember mellette, aki nevet majd a viccein élete végéig.Jimin hátrafordult és elmosolyodott a két fiún, de gyorsan rendezte a vonásait, mert eszébe jutott, hogy éppen szégyent hoznak a fejére azzal, hogy egy ilyen nonszensz dolgon nevetnek.
- Megyek, szerzek kaját, Taehyung, te mit szeretnél?
- Orange chickent!(2)- kiabálta Tae a szobából kisétáló Jimin után.
- Nekem is!- hallotta tompán Jungkook hangját, mikor kisétált a bejárati ajtón.***
Taehyung Jimin ágyán feküdt és a teletöltött pocakját simogatta. Majdnem két doboz csirkét és rizst megevett és most ramatyul érezte magát.
- Oooh terhes vagyok- nyöszörögte Taehyung és a kezei közé fogta a hasát. Kuncogott.- Szia kajababa, hogy s mint?
Jungkook szélesen elmosolyodott és egy újabb falat csirkét tett a szájába.
- Ki az apa?- kérdezte teli szájjal.
- Hát nem te.Jimin boldogan hümmögött és lenyelte a szájában lévő ételt.
- Hah! Az én gyerekem! Én vettem neki.
- Tökmindegy- forgatta meg a szemeit Kook.- Mikor majd összeházasodunk-
- Összeházasodunk?- kérdezte Taehyung meglepetten.
- Összeházasodunk?- fordult meg Jimin.
- Összeházasodunk.
- Összeházasodunk?
- Összeházasodunk...?
- Összeházasodunk.
- Összeházasodunk...
- Összeházasodunk.
- ...Összeházasodunk?
- Igen!- nevetett fel Jungkook.- Összeházasodunk!
- Wow, ez most lesokkolt!
- Te tényleg össze akarsz házasodni velünk?- kérdezte Taehyung.
- Persze!Taehyung izgatottan felsikkantott. Jimin elmosolyodott.
- Oh boy, el tudjátok képzelni a nászutunkat? Az az ágy el fog törni, ahogy ismerünk, Jungkook.
Jungkook szemei elkerekedtek Jimin szavaitól, de aztán csak vállat vont.
- Jimin meg talán valami egészen misztikus módon eltűnik az esküvő előtt. Ki tudja.
Taehyung a szája elé tette a kezét, hogy ne nevesse el magát.
Két forrófejű.
-
-
-(1) coming out of the closet: előbújni, coming outolni.
(2) orange chicken: ez egy panda expresses (amerikai-kínai gyorsétterem) különlegesség, kínai kaja. megnéztem a receptjét (igen, ilyen alapos vagyok. se.) és annyi benne a narancs, hogy narancslevet öntenek a lötyibe, amiben megmártogatják a csirkét, de mindegy. édes, ahogy elnéztem az összetevőket.-
tudom, tudom, hogy mit gondolsz. tudom, hogy mind a mocskos dologra vártatok, de el kell szomorítsalak titeket. higgyétek el, hogy mikor én olvastam, én is szomorú lettem, de hát nem édes ez a rész? *~*
egyébként esküszöm elfelejtettem, hogy át leszünk verve, szóval ha a válaszom a kommentedre úgy tűnne, hogy be akartalak csapni: bocsánat, nem szándékos volt:')
nem tudom, hogy holnap rakok -e ki részt, szóval boldog húsvétot! vagymi.ily
200411
KAMU SEDANG MEMBACA
FATE // vminkook // FORDÍTÁS ⚣
Fiksi PenggemarTaehyungot bántalmazzák. Jungkook szegény. Jimin gazdag. A sors hozza össze őket és úgy látszik, végül vigaszt találnak egymásban. VMINKOOK FANFICTION készült: 2019. 06. 06 - 2020. 12. 26.