48("hehe")

764 94 17
                                    

Ez időre Jungkook teljesen összezavarodott.

Tudta, hogy Taehyung régóta tetszik neki, de utóbb Jiminről is ábrándozni kezdett. Az a szemtelen kis pöcs valamiképpen felkeltette az érdeklődését, és bár utálta ezt bevallani magának, aranyosnak tartotta őt. És szexinek.

Jungkook nehéz időket élt akkortájt.

Idegesen tördelte ujjait a móló szélén ülve. A többiekre várt, miközben belülről az idegösszeomlás szélén állt már.

- Kookie!

Jungkook megfordult és elmosolyodott a közeledő Taehyung látványára. Jimin nem sokkal mögötte ment.

- Hali- köszönt, amint a két fiú leült mellé.
- Szóval, mizu?- kérdezte Jimin Taehyung köré fonva karjait.

Jungkook beharapta alsó ajkát idegességében.

- Valamit be kell vallanom.

Mindketten kíváncsian néztek rá, mire Jungkook folytatta.

- Jó, de őrültség. Teljes hülyeség.
- Oké?

- Kedvellek mindkettőtöket. Nagyon.

Jimin minden bizonnyal belefejelt volna a tóba, ha Taehyung nem kapja el.

- Jimin!
- Jézus Máriám- motyogta a fiú, mikor már újra biztosan ült. Jungkook nagyra nyílt szemekkel fogadta Jimin kiakadását.- Hogy érted, hogy kedvelsz minket?
- Uhh, kedvellek titeket- vakarta meg a takróját Jungkook zavarában.- Először csak Taehyungot kedveltem, de egy idő után már az alacsony kis seggedet sem bírtam többé kiverni a fejemből.

Jimin továbbra is csak sokkosan bámult maga elé.

Taehyung megértette Jungkook mondanivalóját. Izgatottá tette a bejelentés, ugyanis neki is voltak érzései a fekete hajú iránt. Az álom előtt sikeresen ignorálni tudta őket, de utána már egyáltalán nem sikerült. Azért rejtegette csak, mert szerette Jimint, és nem akarta megbántani.

Jimin szemszögéből nézve, nos, neki fogalma sem volt, mit gondoljon. Szerette Taehyungot. Jungkookra egy jó és szexi emberként gondolt, de vajon kedvelte őt... úgy? Nem tudta. Soha nem is gondolt rá.

Jungkook mindig azt hitte, hogy azért féltékeny Taehyungra, mert Jiminnel van, és Jiminre, mert Taevel. Mostanra azonban realizálódott a fejében, hogy azért féltékeny, mert ők együtt vannak, nélküle. A kapcsolatuk részévé akart válni.

- Mondhatok valamit?- kérdezte Taehyung felemelt kézzel. Mindkét fiú csendes figyelmet szentelt neki és hirtelen mindkettejükben felrémlett az első alkalom, mikor ezt csinálta a fiú.

Jungkook bólintott, Jimin pedig minden korábbi gondolatot kiűzött a fejéből, hogy teljes figyelmet tudjon szentelni aranyos barátjának.

- I- igazság szerint én is érzek valamit Jungkook iránt, de eddig nem mondtam semmit, mert szeretem Jimint- vallotta be, mire Jimin szemei kétszeresükre nőttek.
- Mindkettőnket kedvelsz?- kérdezte Jimin.

Taehyung válaszként bólintott, és erősen elvörösödött.

- N- nem tudom, mit mondhatnék. Én soha nem gondoltam Jungkookra úgy, nem tudom, mit kellene most éreznem- motyogta Jimin.

Tehát Jungkooknak Jimin és Taehyung is tetszett, és Taehyung is kedvelte mindkettőjüket. Jimin viszont csak Taehyungot.

Szent isten, mi van itt.

- Jimin, nem számítok rá, hogy rögtön lelkesedéssel fogadd. Nem számítotok rá, hogy azt mondod majd, "hé! Gyere harmadiknak!", szóval teljesen megértem, ha időre van szükséged- sietett hozzátenni Jungkook.

Taehyung beharapta az alsó ajkát.

- N- nekem tetszik az ötlet, hogy mindhárman együtt legyünk.
- Tényleg?- kapta Jimin Taehyung felé a fejét. Taehyung bólintott.
- Igen. Ez nem furcsa. Sokan csinálják.
- Ez elég kinky.
- Csak azért, mert így gondolsz rá- mosolyodott el Jungkook. Jimin mély levegőt vett.
- Ti tényleg akarjátok ezt a poligám kapcsolatot?

Taehyung és Jungkook egymásra néztek, Tae arcát újra ellepte a pír.

- Én igen.
- Én is.

Jimin felsóhajtott.

- Talán nem fáj, ha megpróbáljuk, de ne enyelegjetek előttem. Még ne. Mert minden, amire jelenleg gondolni tudok, hogy ellopod a barátomat- mondta Jimin hajába túrva. Jungkook elvigyorodott.
- Nem fogod ezt gondolni, ha majd engem is elkezdesz megkedvelni.
- Ja, bele fog telni egy időbe, hogy lecsökkentsem az egódat.
- Ugyan kérlek, az egóm abban a pillanatban eltörpült a tiéd mellett, hogy barátok lettünk.
- Au?
- Be lettél oltva, bitch.
- Oh, igen. Folytasd csak, tényleg lenyűgözöl a szóhasználatoddal- dicsérte meg a fiatalabbat Jimin erős szarkazmussal a hangjában.
- Nem változtatom meg a viselkedésemet, csak mert járunk. Én nem vagyok fake.
- Én amúgy sem hívnám Jimin egóját fakenek- kuncogott Taehyung.
- Igen, ilyen egy jó boyfriend- dicsérte meg Jimin.

Jungkook elvigyorodott és megnyalta ajkait.

- Szóval azt akarod, hogy hercegnőnek szólítsalak mostantól?
- Hülye, én egy király vagyok.

Taehyung felnevetett, és megcsípte Jimin arcát.

- Az én királyom.
- Nem hívlak királynak, mikor szolga vagy- reagált Jungkook is. Jimin felsóhajtott.
- Oh, igen. Érzem, ahogy egyre nagyobb lángokkal izzik a szerelmem irántad, hála ezeknek a gyönyörű bókoknak.
- Jimin, haver, te már alapból kedvelsz engem. Csak még nem jöttél rá- mondta Jungkook.
- Kuss- pirult el Jimin.
- Látjátok? Semmi nem változott!- vigyorgott Taehyung, a szíve megtelelt szeretettel.

Tényleg nem változott sok minden. A köztük lévő hivatalos megnevezés és az, hogy sokkal kifejezőbbek lehetnek egymással- ami egyébként nem nagy változás- az egyetlen, ami újdonság.

- Megígérem, hogy nem fogok változni- mondta Jungkook, és maga elé emelte kezét, kisujját kinyújtotta- és barátok maradunk, bármi legyen is.
- Én is megígérem- nyújtotta ki a kisujját Taehyung is.

Jimin elmosolyodott és kinyújtotta icipici kisujját.

- Szintén.

A három fiú összekulcsolta ujjaikat, kissé bénán és tökéletlenül, és nevettek, boldogan nevettek.

Egy aranyos pillanat volt ez, és egy hivatalos jele annak, hogy mind egymáséi.

- Azt a rohadt, nézzétek Jimin törpe ujjacskáját!

Azt hiszem kitaláljátok, ki mondhatta ezt.

-
-
-

VÉGRE.
öhm. amúgy én topTae shipper vagyok és meglehetősen irritál, hogy ebben a történetben kb mindenki top, csak ő nem. Lehet abba kéne hagynom a fordítást lol
boldog karácsonyt:'D basszus ezt akkor kellett volna fordítanom... namindegymár
TETSZETT?
191217

edited: 201216

FATE // vminkook // FORDÍTÁS ⚣Donde viven las historias. Descúbrelo ahora