81

621 87 6
                                    

Jungkook vigyorogva hajolt le az alacsonyabb fiú ajkaihoz. Jimint nekilökte a szekrénynek, csak hogy biztosra menjen, mindenki figyelmét felkeltik. 

Jimin megharapta Jungkook alsó ajkát, mire Jungkook felmorrant és megszorította az idősebb derekát. 

Mindketten hallották, ahogy a diákok sutyorogni kezdek körülöttük. Most már biztosra tudták, hogy a nap végére ők lesznek a főtéma. 

Jungkook elhúzódott és rámosolygott Jiminre, aki kapkodta a levegőt. 

- Wow- nevetett fel halkan.
- Szerinted ez elég volt?- kérdezte Jimin ujjait Jungkook tincsei közé bujtatva.- És amúgy te ezzel igazából coming outoltál is.
- Nem érdekel- mondta Jungkook.- Te és Taehyung érdekeltek csak. Bármit megtennék értetek. 

Jimin édesen rámosolygott és még egy csókot nyomott barátja ajkaira. 

Mikor végre körülnéztek, meglepetten vették észre, hogy mennyien tartják feléjük a telefonjaikat. Hát nyilván, a kibaszott Snapchat, valószínűleg. 

Jungkook megfogta Jimin kezét és átvezette magukat az embertömegen. 
- Oké, Jiminie, most menj órára, de ha bárki piszkálni mer, szólj nekem, oké?
- Rólam már tudják, hogy meleg vagyok, magadért kéne aggódnod inkább.
- Nem, tőlem félnek valamiért. 
- Néztél már tükörbe?- nevetett fel Jimin.- Ijesztő és nagy vagy. 
- Nagy?
- Több értelemben is- suttogta Jimin és kuncogni kezdett, mikor Jungkook a fenekébe markolt.
- Fenébe, igazad van!

Megszólalt a becsengő, így a két fiú elvált és gyorsan órára siettek. 

***

Yoongi fájdalmasan nyöszörögve ült fel a kanapén. Masszírozni kezdte a nyakában keletkezett csomót. Taehyungnak igaza volt, ez a kanapé nem igazán funkcionál kanapénak. 

Feltápászkodott és a fürdőszobába ment. Menet közben belesett a szobájába. Nem gondolta, hogy Taehyung ébren lesz, de fent volt.

- Kölyök?

Taehyung lassan felé fordult. 

- Hali- suttogta halkan és elfordította a tekintetét. 

Yoongi sóhajtott. Taehyung nem volt beszédes kedvében, úgyhogy inkább otthagyta és elvégezte a dolgát a fürdőszobában. Ezután kiment a konyhába és nekilátott pirítóst csinálni arra az esetre, ha Taehyung éhes lenne. 

Végül egy szelet pirítóssal ment be a szobába, a másik szeletet ő ette meg. Letette Taehyung mellé egy pohár vízzel. 

- Légyszíves, egyél. Jobban fogod magad érezni. 
- Fáj a fejem- motyogta.- Nem akarok beszélni. 

Yoongi bólintott és felállt, hogy keressen fájdalomcsillapítót. Visszament és letette őket az éjjeliszekrényre. 

- A fejfájás nem kifogás arra, hogy ne egyél. 

***

Jimin vigyorogva nézte a tömeges Snapchat videókat magukról. Ebédidő volt és Jungkook is a telefonját bújta. Taehyung névjegyét bámulta. 

- Fel akarom hívni- monda és Jiminre nézett. Jimin elrakta a telefonját és bólintott.
- Hajrá. 

Jungkook rányomott a hívásra és kihangosította. 

- Hello?
- Taehyung?
- Nem, Yoongi. 
- Hol van Tae?
- Ágyban. Próbálom rávenni, hogy egyen, szóval mennem kell. 
- Oké, mondd meg neki, hogy szeretjük. 
- Jó, persze, és adhatok egy tanácsot?
- Mi az?
- Ne hívd fel többször.

Azzal Yoongi lerakta.

-
-
-

ez... rövid volt
ha unatkozol, a vkook sztorim mindig ott van^^
200429











FATE // vminkook // FORDÍTÁS ⚣Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang