az írónak a hatvanadik részre lett meg az 1k kedvelés. TI nagyjából fele idő alatt hoztatok össze ennyit és ezt nagyon meg szeretném köszönni. újabb mérföldkőhöz érkeztünk, mert már a 8 ezer megtekintésen is átrobogtunk és megütöttük az 1.6k kedvelést. annyira örülök, hogy érdekel titeket ez és habár elég szarul fordítok, még mindig olvassátok <3 na, nem tartalak fel, jó olvasást.
Nemsokkal később Hoseok elindított valami zenét. Mindenki beszélgetni kezdett és ellazult egy kicsit. Taehyung Jungkookon végezte, rajta feküdt és a már akkorra kissé becsípett Jiminen nevetett.
Namjoon hardcore bámuló versenyt tartott önmagával, a bámulás tárgya pedig Jin volt, aki a szoba túlsó végében üldögélt. Jin érezte a rá irányuló figyelmet, ezért egy idő után felállt és megindult a magas férfi felé.
Namjoon lefagyva nézte, ahogy Jin közeledik felé, szorítása erősebb lett a kezében tartott sörösüvegen.
- Nem úgy nézel ki, mint egy tinédzser- mondta Jin, mikor közelebb ért. Namjoon szívverése felgyorsult.
- Nem vagyok az.
Jin elvigyorodott és beledobott egy csipszet a szájába.- Gondoltam. Hány éves vagy?
- Huszonegy- nyelt nagyot Namjoon.Jin beharapta alsó ajkát, mire a fiatalabb véletlenül olyan erősen megszorította a kezében tartott üveget, hogy azonnal darabokra tört.
Jin szemei elkerekedtek és a szobában lévők mind rájuk néztek.- Jesszus, ez meg hogy történt?- kérdezte Jin kezébe véve pár szalvétát.
Namjoon fülei égni kezdtek.- N-nem tudom.Hoseok, a szoba túlsó végében kezével takarta el a száját, úgy próbálta visszatartani a nevetését, ahogy nézte a panicked gay (1) barátját.
Jin megfogta Namjoon kezét, mire a fiú majdnem felnyüszített. Az idősebb elkezdte megtörölni a kezét is és üvegszilánkokat keresett a fiatalabb bőrében.
- Egy karcolás nélkül megúsztad. Szerencsés vagy- mondta végül és rámosolygott Namjoonra.
Namjoon elalélt.
Hoseok a két fiú közt lezajló jelenetet nézte éppen, amikor Yoongi ellopta a zacskónyi sajtos felfújt csemegéjét a kezéből. Hoseok felnézett és visszavette.
- Haver, amúgy nem bánod!?
- Nem, én nem- vont vállat Yoongi és újra ellopta a zacskót.Hoseok megdöbbent. Kinek gondolja ez magát?
- Ki a halál vagy te?- csúszott ki a száján.
Yoongi beletömött pár sajtosgolyót a szájába.- Az apucid.Hoseok lefagyott egy pár másodperce, mielőtt harsány nevetésben tört volna ki. Olyan intenzitással röhögött, hogy lehajolt és majdnem a térdeire esett. Persze mindezt rohadt hangosan tette, amivel felhívta magára mindenki figyelmét.
- Mondtál valami vicceset, Yoongi?- kérdezte Taehyung, akinek dereka köré Jungkook karjai fonódtak és annak mellkasán feküdt.
- Nem!- nézett Yoongi a fiatalabbra morcosan.Taehyung éppen mondani akart valamit, mikor Jimin közelebb hajolt hozzá és megharapta a fülcimpáját. Tae elnevette magát és figyelme visszatért a két needy (2) barátjára.
Yoongi elfordult az undorító látványtól. Hoseok végre lenyugodott.
- Nem volt olyan vicces, basszus- mondta Yoongi mérgesen nézve a másikra.
- Mi a neved?- mosolygott rá Hobi.- Nem vagy egy kissé fiatal ahhoz, hogy ilyen morcos legyél?
Yoongi dühösen nézett rá, mellkasához szorította a zacskót.- Talán fiatal vagyok, de attól még meg tudlak baszni.
YOU ARE READING
FATE // vminkook // FORDÍTÁS ⚣
FanfictionTaehyungot bántalmazzák. Jungkook szegény. Jimin gazdag. A sors hozza össze őket és úgy látszik, végül vigaszt találnak egymásban. VMINKOOK FANFICTION készült: 2019. 06. 06 - 2020. 12. 26.