- Jimin! Ez itt Jia és a bátyja, Minsoo- mutatott anyja a két asztalnál ülő vendégre. Jimin meghajol, és leült szemben a két személlyel. Tudta, hogy a lány volt szülei következő áldozata, de a figyelmét mégis inkább a mellette ülő bátyja keltette fel.
- Állami iskolába jársz, igaz, Jimin?- kérdezte a szobor mereven ülő Jia.
- Igen- bólintott Jimin.Minsoora vezette tekintetét és nézte, ahogy eszik. A fiú aranyos volt, az ételt bámulta és megpróbált nem másfele nézelődni, mert a szülei úgy fürkészték minden rezzenését, mint az áldozatra váró solymok.
A vacsora végeztével mind távoztak. Jimin még veszekedett kicsit a szüleivel, mielőtt felszaladt a szobájába, ezzel szívrohamot hozva az ágyában rajzolgató Taehyungra.
Jimin elkezdte kioldani a nyakkendőjét és idegesen felnyögött. Tovább vetkőzött, mire Taehyung kínosan elkapta a tekintetét róla. Nem mondhatja, hogy öltözzön máshol. Ez az ő szobája.
- Hülye lányok- morogta, miközben egy melegítőt és egy pólót kapott fel magára, majd beugrott Taehyung mellé az ágyba. Megpróbált belelesni Taehyung füzetébe, ami a fiú ölében feküdt, de ő gyorsan elrejtette.
- Mit rajzolsz?
- Még nem fejeztem be- rázta meg a fejét Tae.
- Na és akkor?
- Jimin- ajándékozta meg őt Tae egy érdekes pillantással. Jimin felsóhajtott és békén hagyta. Felvette inkább a telefonját és a számtalan üzenet és értesítés között kezdett el válogatni.
- Azta, milyen híres valaki.
- Nem olyan szórakoztató amúgy- mosolyodott el halványan Jimin.
- Miért?Jimin nem válaszolt, helyette nagy mosollyal fordult a fiatalabb felé.
- Csinálnod kell egy Instagram profilt.
Taehyung összeráncolta a homlokát.
- Nem hinném.
- Dehogy nem! Felrobbanna tőled az egész app. Kurvára vonzó vagy- motyogta és már el is kezdte a profil létrehozását, nem igazán foglalkozva azzal, hogy Taehyung akarja -e, vagy sem.Taehyung elpirult, de nem mondott semmit, csak nézte, ahogy Jimin létrehozza a profilt.
- Mi legyen a neved?
- Taehyung?
- Komolyan? Legyél már kreatívabb.
- TaeTae?- vetette fel.Jimin megpróbálta, de aztán megrázta a fejét.
- Foglalt.
- Akkor találj ki valamit te- vont vállat Tae.Jimin beharapta az ajkát, ahogy gondolkozott, majd elmosolyodott és írni kezdte a nevet.
- Miért BB Tae?
- Mert úgy hangzik, mint a baby Tae- kuncogott Jimin.
- Várj, mi?Taehyung hirtelen kikapta a telefont az idősebb kezéből és a fejét rázva nézett rá.
- Nem hülyeség ez?
- Nem- mondta Jimin visszavéve a telefonját.- Ez cuki.
- Legyen- sóhajtott Taehyung.- Megbízok a véleményedben.Jimin elmosolyodott, felült és magával húzta Taehyungon, majd elkezdte összeborzolni a haját.
- Mit csinálsz?- kérdezte Tae miközben próbálta leküzdeni magáról Jimin kezeit.
- Jól kell kinézned a profil képeden!Taehyung sóhajtott és hagyta, hadd csináljon Jimin azt vele, amit csak akar.
Elővette a telefonját és megnyomott egy gombot a lámpáján, amitől piros szín öntötte el a szobát. Taehyung meglepetten nézett körül.
- Mi, ezt hogy?
Jimin csak kuncogott.
- Meg tudom változtatni a színeket. Nagyon jó képeket lehet így csinálni.
Jimin készített egy candid képeket(1) Taehyungról, utána meg egy másikat, amin csak mosolygott a kamerába. Aztán Tae kiválasztotta az egyik képet a profil képének, a másikat pedig kitették első posztnak.
- Jó képeket lehet rólad készíteni. Modellnek kéne menned- jelentette ki Jimin és bekövette Taehyungot a saját profiljával.
- Nem az én világom- pirult el Tae.
- Akkor mi a te világod?Taehyung mély levegőt vett és a régi rajz füzetéért nyúlt, majd odaadta Jiminnek.
- Szeretek rajzolni.
- Igen?- kunkorodtak felfelé Jimin ajkai és kinyitotta a füzetet. Egy fáról készült rajz volt a lapon. Ez valószínűleg régi volt, mert nem volt igazán részletes. Lapozott. Ahogy egyre több rajzot nézett végig, a természeti tájképek átváltoztak emberekké és történésekké.A legtöbb egy arc nélküli fiúról készült. A szomorúság egyértelműen elmondható volt a rajzokról. Jimin tudta, hogy Taehyung magát rajzolta le ezeken.
Az utolsó oldalra lapozott, ahol az a rajz volt, amit Taehyung még nem fejezett be. Ajkai elnyíltak a sokktól.
Ő és Jungkook voltak a képen. Mindketten nevettek, háttérben a tóval. Jimin felnézett Taehyungra, aki egy halvány mosollyal nézett vissza rá.
- Még nincs befejezve.
- Szent szar, Taehyung. Ez bámulatos! Hogy rajzoltad ezt?- nevetett fel hitetlenkedve Jimin és újra szemügyre vette a részleteket.Jungkook a fekete bomber kabátját viselte, amit mindig. Saját másán egy sima ing volt, nem volt benne semmi különleges. Jimin nagyra értékelte a kis rajzot.
- Mi az ok?
- Uhh, csak le akartalak titeket rajzolni úgy, ahogy én látlak titeket. Amikor a legjobban néztek ki.Jimin mély levegőt vett. Taehyung nem olyan gazdagnak rajzolta le, mint amilyen valójában. A haja nem volt tökéletes a képen és az arany karórája sem volt rajta. Csak Jimin volt, személyében, nem egy gazdag kölyökként. Jungkook egy kicsit máshogy nézett ki, hiszen nem nagyon látni őt teljes fogsorral vigyorogni.
- Nehéz volt lerajzolni ahogy Jungkook mosolyog?
- Nem- rázta meg a fejét Tae.- A mosolya beleégett az agyamba.Jimin bólintott. Az egy olyan mosoly volt, amit tényleg nehéz lett volna elfelejteni. Kíváncsi volt, Jungkook miért nem mosolygott annyiszor, mint egy átlagos ember. Csak nevetni látta néha, és az sem tartott túl sokáig.
- Imádom. Nagyszerű művész vagy, Tae- mondta Jimin ujjával végigsimítva a rajzon rajta lévő ingyen. Taehyung elmosolyodott és füle mögé tűrt pár tincset.
- Köszönöm. Sokat számít nekem, hogy te mondod ezt.Jimin végignézett a piros fényben fürdő éles vonásokon. Taehyung viszonozta a pillantást és szégyenlősen közelebb húzta magához a térdeit.
- Örülök, hogy itt vagy, Tae- szólalt meg Jimin, öntudatlanul magához ölelve a rajzfüzetet.
Taehyung elmosolyodott. Ő is örült, hogy itt lehetett. Nem kellett félnie és azon fáradnia, hogy elrejtse a sebeit. Végre volt egy barátja, aki törődött vele. Jó érzés volt.
- Én is, Jimin.
-
-
-vmin is in the airrrr.
190807edited: 200811
YOU ARE READING
FATE // vminkook // FORDÍTÁS ⚣
FanfictionTaehyungot bántalmazzák. Jungkook szegény. Jimin gazdag. A sors hozza össze őket és úgy látszik, végül vigaszt találnak egymásban. VMINKOOK FANFICTION készült: 2019. 06. 06 - 2020. 12. 26.