Hétfő volt.
Taehyung minden iskolai napot utált, de a hétfő tűnt a legrosszabbnak mind közül. A zaklatója, egy nagy végzős könnyebben megtalálta őt hétfőnként.
Sok idő után először sikerült elég jó helyet választania az elbújáshoz és ahhoz, hogy el tudjon menekülni, mikor meglátja a fiút.
Ebéd idő volt, de ő nem mert belépni az ebédlőbe, nehogy kiszúrják.Az egyik wc fülkében bújt el. Utálta magát, amiért ilyen kicsi és gyenge. Nem alacsony volt, mint Jimin, csak nem volt izmos. Ez keltette az érzést, miszerint olyan kicsi...
Bent maradt, amíg a csengő meg nem szólalt. Akkor sétált ki, mikor a folyosó már majdnem teljesen kiürült. Csak pár ember és egy nagyobb, menő fiúkból álló csoport lézengett kint.
Az egyik fiú személyében Jiminre ismert rá, aki szintén észrevette őt.
Azon volt, hogy megfordulva induljon útjára a tanterembe, amikor arca egy kemény mellkassal találkozott össze. Felnézett az undorító, önelégült mosolyra, ami a zaklatója arcán terült el.
- Hát itt vagy.
Nekilökte Taehyungot a szekrényeknek felhívva ezzel a közelben állók figyelmét. A fiú nem igazán húzta a dolgokat, mielőtt püfölni kezdte Tae gyomrát. Taehyung összegörnyedt a fájdalomtól, ezzel nevetést kiváltva a pszichopata fiúból.
- Az arcodnak szüksége van egy kis színre, úgy látom- kuncogott behúzva egyet Tae szeme alá.
Taehyung végül feladta és lerogyott a földre arcát kezeibe temetve. Még egy rúgást kapott, majd távozott az idősebb fiú.
A földön feküdt, próbálta halkra fogni a zokogását, mert érezte magán az emberek tekintetét.
Valaki hirtelen felhúzta és azt gondolta, a zaklató jött vissza, hogy még több kárt tegyen benne, de meglepett tekintete Jungkook arcával találkozott, mikor kezeit elemelte szeme elől.- Taehyung, hallasz engem?
Tae bólintott, mire Jungkook könnyen lábra állította.
- T- tudok sétálni- krákogta, miközben próbált kibontakozni Kook karjai közül.
- Nyugi. Most már minden rendben van. Hagyd, hogy segítsek leszedni a vért is- mondta.Még elkapta Jimin tágra nyílt szemeit, mikor Taevel bement a mosdóba. Felsegítette a pultra és benedvesített egy kéztörlőt.
Az ajtó kinyílt és Jimin lépett be rajta. Aggódva nézett végig a sebesült fiún.
- Francba.
- Miért nem állítottad meg?- kérdezte Jungkook Jiminre nézve.Jimin kinyitotta a száját, de egy szó sem jött ki rajta. Taehyung összerezzent, mikor Kook a vért kezdte törölgetni az orráról.
- Csak nézni fogod, vagy esetleg segítesz is?
Jimin közelebb sétált és megszemlélte Taehyung egyre sötétedő szemét.
- Rosszul néz ki.
- Nem ez az első- motyogta Tae egy vizes kendőt téve rá.Jungkook sóhajtott. Nem értette, miért mindig a gyengébbeket szemelik ki áldozatul. Taehyungnak nyilvánvalóan nem volt elég ereje ahhoz, hogy egy ilyen nagy valakivel szembe tudjon állni.
- Sajnálom- sóhajtott Jimin egy bűnös arckifejezéssel.
- És mit sajnálsz?- kérdezte Jungkook szándékosan rápirítva Jiminre.
- Baszd meg- szűkítette össze szemeit.
- Semmi baj. Nem vártam segítséget- szólalt meg Tae újra könnyes szemekkel.- Soha nem lesz ennek vége...
- Nos, talán tagadd le, hogy meleg vagy és akkor-
- Ho- honnan tudod, hogy meleg vagyok?- kérdezte vékony hangon Tae, arca pedig felvett egy piros árnyalatot.
- Ez azt hiszem, egyértelmű- ráncolta homlokát Jimin.
- Tényleg?
- Uhh, igen. Eléggé feminin vagy és nincs benned semmi dominancia...- halkult el, mikor Tae sokkos tekintetével találta szembe magát.Taehyung nem szégyellte, hogy meleg, de nem akarta, hogy mindenki tudjon róla, mert úgy gondolta, az mindent még rosszabbá tenne. Most kiderült, hogy tényleg ezért történt minden.
- Nem tudtam, hogy mindenki tudja.
- Nos nekem is volt egy előérzetem...- mondta Jungkook.Taehyung könnyei megint előszöktek és Jimin ettől nagyon rosszul érezte magát, így kifecsegett valamit, amit később biztosan meg fog bánni.
- Szerintem én is meleg vagyok!
A két fiú ránézett, Taehyung szemei tágra nyíltak.
- Tényleg?
Jimin vállat vont.
- Uhh, igen, de nem tudom még, mert mindkettőtöket vonzónak talállak, de nem tudom, hogy ez csak egy érzés, megfigyelés, vagy igazi vonzódás, szóval-
Jungkook félbeszakította.
- Melyikünk feküdne középen?
Jimin szemei kikerekedtek.
- Micsoda?
- Ha meleg vagy, akkor el tudod magad képzelni, ahogy valamelyikünkkel alszol. Bármelyikünk is az, meg lehet mondani, hogy bottom vagy, vagy top- vont vállat.Jimin egy percig csak állt egy helyben.
- Taehyung.
Jungkook bólintott.
- Na tessék.
Taehyung elpirulva nézett lefelé. Soha nem foglalkozott igazán crushokkal(1), vagy azzal, hogyan is néz ki, szóval soha nem gondolta volna, hogy valaki tud máshogy tekinteni rá az utálaton kívül.
- Szóval meleg vagyok Taehyungért?
Taehyung kínjában nyöszörgött és az arcát kezeibe temette.
Jungkook kuncogott.- Nem tudom. Csak te tudhatod.
Tae lenyugodott annyira, hogy fel tudjon nézni. Mikor meglátta a pajkos arckifejezést Jungkook arcán, tudta, elkésett.
- Én is meleg lennék érte.
És egy nem emberi hang után Taehyung újra kezeibe temette égő arcát.
-
-
-(1) crush- annak aki még nem tudná: kiszemelt, olyan személy, aki tetszik.
remélem tetszett ez a rész, köszönöm, hogy olvassátok és vote-oltok, meg azt is, hogy kommenteltek, nagyon boldog vagyok, mikor írtok valamit:)
190705
edited: 200729
VOCÊ ESTÁ LENDO
FATE // vminkook // FORDÍTÁS ⚣
FanficTaehyungot bántalmazzák. Jungkook szegény. Jimin gazdag. A sors hozza össze őket és úgy látszik, végül vigaszt találnak egymásban. VMINKOOK FANFICTION készült: 2019. 06. 06 - 2020. 12. 26.