dupla rész, mert az Exchange Student-en megvan a 3k (meg mert amúgy sem hosszúak) köszi, ha azt is olvasod <3
-
Taehyung egészen biztos volt benne, hogy pánikrohamot kapott.
Kontrollálatlanul zokogott, hiába próbálta magát megnyugtatni, semmi sem működött. Elhajította az üzenetet és kibotladozott a házból. Szerencsére Jimin szülei nem voltak otthon és személyzetbe sem ütközött. Addig futott egyre messzebb és messzebb, míg a biztonságos helyén le nem rogyott a földre.
Nehezen lélegzett. Nem tudta, miért akadt ki annyira az üzenet miatt. Végül is ez csak az apja, akivel tizenhét évig együtt élt.
Nem tudott lenyugodni. Nem akart aggódni és félni a gondolattól, hogy az apja elrabolja. Utálta gyengének és értéktelennek érezni magát. Mindez egy darab papírért...
Elfárasztotta az, hogy az apjának továbbra is hatalma volt fölötte.
Amikor kiszúrta a korábban felfedezett pisztolyt, amit Jungkook az fák között hagyott, már pontosan tudta, hogy mit kell csinálnia.
Meg fogja állítani az apját, hogy többé ne tudjon hatni az érzelmeire. Soha többé.Felvette a fegyvert és vizsgálni kezdte, miközben a tisztás felé sétált. A kezei remegtek, a könnyei az arcára száradtak. Utálta a gondolatát, hogy újra a fájdalom házába tart, de most ott volt mellette a tudat, hogy ez alkalommal nem védtelen.
Egy vagy két kilóméternyi séta után meg is érkezett. A régi hálószobája ablakához ment, kinyitotta, mint régen, és bemászott.
A sötét, öreg szobában állt. A padlón lévő vérfoltokat nézte és azon gondolkozott, milyen régiek is lehetnek.
Mély levegőt vett, mielőtt kisétált a nappaliba. Az apja a kanapén ült, tévét nézett. Meglepődve nézett fel Taehyungra, mikor észrevette a jelenlétét. Taehyung lefagyott, mikor szemkontaktust teremtett az apjával. Ugyan azok a hideg szemek néztek most fel rá, amelyek minden alkalommal, mikor egyetlen zúzódásoktól és sebektől szenvedő szerencsétlen görccsé verte őt.
- Taehyung?- mordult fel a férfi feltápászkodva.- Megkaptad az üzenetem?- vigyorodott el. Megindult a fia felé, szemeiben ugyan azzal, amivel a lányát is szemlélte mindig. Azzal a bűnnel teli kifejezéssel.Taehyung felemelte a kezét és a fegyvert az apjára irányította. A férfi megállt, a szemei kitágultak.
- Tedd le azt a pisztolyt.
- Nem- suttogta Taehyung. A kezei remegni kezdtek apja tekintetének súlya alatt.
- Nem fogsz lelőni, kölyök- mondta. Tae szemei könnybe lábadtak.Egy legyet sem tudna bántani. De meg kellett ijesztenie az apját. Tennie kellett valamit, hogy végre békén hagyja őt...
- Meg foglak ölni!- üvöltötte. A kezei őrülten remegtek, így a férfi könnyen kiütötte a pisztolyt belőle.
Taehyung fájdalmasan felüvöltött, mikor az apja felé fordította a fegyvert és meghúzta a ravaszt.
na ez így nem is szörnyű, ha már is megkapjátok az új részt!!! túl kedves vagyok:((
42- Taehyung?- nézett körül Jimin a szobájában. Éppen a fürdőszobába indult, hogy ott is megnézze a fiút, amikor kiszúrt egy papírt a padlón.
Felvette és elolvasta a rajta lévő egyetlen szót. A szemei tágra nyíltak, ahogy kirohant a szobájából. Bepattant az autójába és elszáguldott Jungkookért. Mikor megérkezett, szabályosan verni kezdte az ajtót, amit végül egy nő nyitott ki.
- Ki vagy te?- kérdezte.
YOU ARE READING
FATE // vminkook // FORDÍTÁS ⚣
FanfictionTaehyungot bántalmazzák. Jungkook szegény. Jimin gazdag. A sors hozza össze őket és úgy látszik, végül vigaszt találnak egymásban. VMINKOOK FANFICTION készült: 2019. 06. 06 - 2020. 12. 26.