70+71

1K 89 22
                                    

FIGYELEM: az előző részben történtekről sok szó esik ebben a két részben, szóval óvatosan a szenzitívebb embereknek <3 ja és rájöttem, hogy a threesome magyarul édeshármas lol

Taehyung lassan leszállt Jungkookról. Beharapta alsó ajkát, mikor érezte, hogy Jungkook férfiassága kicsúszik belőle. Megfordult és gondolkodás nélkül lehajolt, hogy felvegye a földön heverő alsónadrágját, ezzel azonban tökéletes rálátást nyújtott a két fiúnak arra a helyre a testén, ami sokat volt használva aznap este.

- Whoa!- vigyorodott el Jimin és megbökte Jungkookot, aki szintén büszkén mosolyogva méregette munkájuk eredményét.- Micsoda látvány.

Taehyung megfordult és döbbenten realizálta, hogy miről is beszélnek. Kiegyenesedett és Jimin teljes alakos tükre elé állt, hogy megnézhesse, minek örülnek annyira.

Leesett állal találta szembe magát az ellazult izomgyűrűvel, amiből lassan folydogált a két fiú korábban beleeresztett nedve. Zavartan fordult el a látványtól.

- Én most lezuhanyzok.

Azzal megindult Jimin szekrényéhez. A két fiú csendben nézte, ahogy Taehyung feneke minden egyes lépéssel lötyög.

Nem tehettek semmit, úgy érezték, az emlékezetükbe kell vésniük Taehyung minden egyes részletét, mert nem tudhatták, hogy mikor fogják legközelebb ilyen helyzetben látni. Mindene imádnivaló, de közben mégis annyira dugnivaló volt.

Taehyung egy pár ruhadarabbal a kezében került elő legközelebb és továbbra is zavarban volt, mikor rámosolygott a két fiúra, akik úgy ültek az ágy háttámlájának dőlve, mint két meztelen királyfi. Kimerültnek néztek ki, de viszonozták a mosolyt.

Taehyung végül melléjük sétált és mindkettőjük ajkára nyomott egy-egy puszit.

- Szeretlek titeket- suttogta, majd kitáncikált a fürdőszobába zuhanyozni.

Jimin boldogan felsóhajtott és ránézett a mellette ülő Jungkookra, aki még mindig izzadt volt egy kissé és Taehyung örömnedve terült el kockás hasán.

- Én el tudom tüntetni ezt rólad, tudod- mondta Jimin a fiatalabb hasára mutatva.
- Aha, oké- vont vállat Jungkook.- Úgy voltam vele, hogy lezuhanyzok én is Tae után-

Nem tudta befejezni a mondatot, a szavak a torkán akadtak, mikor Jimin lehajolt és végignyalt a hasán. Jimin felnézett rá és megnyalta a száját.

- Fini.
- Te mocskos- vigyorodott el Jungkook.
- Nem tehetek róla- kuncogott fel mély hangon Jimin.- Túl szexi vagy.

Jungkook elmosolyodott és felállt egy nagy ásítás kíséretében.

- Van tiszta ágyneműd?

Jimin bólintott és a szekrénye mélyéről előhalászta a szükséges dolgokat.

Mire Taehyung visszatért, Jungkookkal együtt már feltették az új ágyneműt. Taehyung a haját törölte, a szokásos rövid nadrágját vette fel és egy random pólót Jimin készletéből.

- Nehéz volt megtisztítani- jelentette be. A törölközőt szépen összehajtva Jimin székére tette. 

Érezte, ahogy felmelegszik az arca a két jó formában lévő meztelen fiú látványára.

- Bocsi, baba, legközelebb a hasadra élvezek- mondta Jimin. Jungkook kuncogva megindult a fürdőszoba felé.

Taehyung leült az ágyra és felnézett Jiminre, aki továbbra is büszkén állt meztelen glóriájában. 
- Nem vennél fel valami ruhát?- kérdezte Taehyung, aki zavarba jött attól, hogy Jimin továbbra is hatással van rá. Hiszen Jimin konkrétan benne volt, ez után azt hinnénk, nem okoz gondot ránézni.

FATE // vminkook // FORDÍTÁS ⚣Where stories live. Discover now