Namjoon nem egészen tudta, hogy hogyan is került bele a jelenlegi szituációba. Jelen pillanatban egy szál alsónadrágban, izzadtságtól fénylő homlokkal táncolt Jin és Hoseok előtt.
- Woooh!- kiáltotta Hoseok Namjoon ingét lengetve.- Gyerünk baby!
Namjoon gondolkozás nélkül táncolt a zenére, amit Hoseok indított el, a testét nem igazán tudta kontrollálni. Jin egyedi röhögése visszhangzott a szobában.
- Jön a drop!- üvöltötte Hoseok, ahogy ő maga is táncolt a helyén.
Amint a drop megindult, Namjoon úgy gondola, jó ötlet lenne bemutatni egy cigánykereket, azonban a mutatvány rosszul sült el. Nekiütközött Jimin polcának, amiről aztán minden dolog ismertette a szabadesés fogalmát.
Jin gyorsan felállt, hogy segítsen neki, Hoseok meg annyira nevetett, hogy alig kapott levegőt.
Ez volt a kép, amire a három iskolás fiú hazaért.
Jimin álla a padlót verdeste, Taehyungnak pedig a szájára kellett tapasztania a kezét, hogy ne nevesse el magát. Jungkook nem ragaszkodott ilyenekhez, hangosan röhögni kezdett és megkapaszkodott valamiben, hogy ne essen el.
- Mi a fasz!?- sípolt Jimin (lol nem találtam jobb szót) a polc felé rohanva és elkezdte felszedegetni a dolgait, miközben Jin Namjoont segítette föl.
- Tá- t- tán-- próbálkozott beszélni Jin, de nem tudta elfojtani a kitörni kívánó nevetést.Hoseok eközben körbe- körbe ugrándozott, miközben furcsa hangokat adott ki és a kezében még mindig fogta Namjoon ingét.
Taehyungnak le kellett ülnie az ágyra, annyira nevetett. Nem tudta, hogy mi történt, de azt meg tudta mondani, hogy mindhárman eléggé eláztak. Látta az üres sörös dobozokat a földön.
Jungkook szélesen vigyorogva nézte a jelenetet egészen addig, amíg szemtanúja nem lett, ahogy Namjoon Jin nyakába fúrja az arcát és kinyújtja a nyelvét.
Szóval ezért akarta a számát.
Jiminnek végül siketült mindent visszapakolnia a polcra, következő lépésként hátba csapta Namjoont, mire az idősebb megnyikkant.
- Mit csinálsz, Joon? Ezek az én dolgaim!
Namjoon csak fájdalmasan felnyögött.
- Asszem... Asszem hányni fogok.
Jin hirtelen Jiminnek lökte Namjoont, aki szerencsére sikeresen kitért, mielőtt Namjoon összehányta magát.
Hoseoknak nem sikerült.
- Aaa!- kiáltott fel.- A barátságnak nem így kéne működnie!- szenvedett és kirohant- vagy inkább ki tántorgott- a szobából.
Namjoon összeesett, széttett karokkal és lábakkal feküdt, így mind rálátást kaptak az egyértelmű merevedésére. Jin összeráncolta a homlokát.
- Remélem az nem miattam van- mutatott a sátorra.- Hetero vagyok.
Jungkook csak felvonta a szemöldökét.
Jin ezután leült Taehyung mellé és a mellkasához húzta.
- JK, mikor mentél össze?- kérdezte magához szorongatva Taehyungot, aki kitágult szemekkel próbálta nem elnevetni magát. Jungkook az ágyhoz lépett és összefonta a karjait.
- Az nem én vagyok, hülye.
- JK! Hogy kerülsz oda?- nézett fel rá Jin mosolyogva.Jungkook megforgatta a szemeit. Részegek...
***
Hoseok elaludt a zuhanyzóban, ezért Jiminnek be kellett mennie, hogy elzárja a vizet. Úgy döntött, otthagyja bent meztelenül.
Jin volt az utolsó, aki még mindig ébren- és részeg volt. Jimin ágyán feküdt Taehyungot simogatva. Jungkook eközben a sörös dobozokat szedegette fel és dobta bele egy szemetes zsákba.
- Taehyung, tudod, mire emlékeztetsz?- motyogta Jin a vidám Taenek.
- Mire?
- Egy kiskutyára- mondta és az ujjaival enyhén csiklandozni kezdte Taehyung hasát.- Gyere ide kici kucus!Taehyung kuncogni kezdett és felnézett Jungkookra, aki úgy nézett a bátyjára, mintha őrölt lenne.
- Jin nagyon vicces, mikor részeg!- mondta Taehyung.
- Egy igazi seggfej- hümmögött Jungkook.Jin sóhajtott és megfogta Taehyung kezét, majd a saját hasára helyezte.
- Poci simi!
Taehyung egy nagy mosollyal az arcán bólintott és simogatni kezdte Jin hasát, amint az idősebb lehunyta a szemeit. Jungkook kiment a szobából és egy üveg vízzel tért vissza. Megcsapta a bátyja arcát.
- Idd meg- parancsolta.
Jin felült és ivott belőle. Taehyung megdörzsölte a szemeit. Felállt, hogy átöltözzön pizsamába, de megbotlott Namjoonban és egyenesen a hányásban landolt, amit azóta se takarított fel senki. Öklendezni kezdett és hangosan felnyüszített.
- Fúj! Fúúj! Fúúúj!- Megpróbált felállni, mire Jimin nevetve odarohant hozzá és felsegítette. Taehyung újra öklendezni kezdett, mérgesen nézett Jiminre.- Takarítsd fel!- kiáltotta a hányásra mutogatva, majd elsietett a fürdőszoba felé. Ki nem állhatta, hogy más hányása van rajta. Másé!
Felvisított, mikor kinyitotta a fürdőszoba ajtaját és meglátta bent Hoseokot meztelenül.
- Mi a fasz folyik itt!?
Taehyung a sírás határán állt, mikor újra megérezte a hányás szagát. Hoseok halott volna? Mert nem mozog. De Taehyungot nem tudta érdekelni jelen helyzetben.
Mivel képtelen lett volna tovább magán hagyni a bűzlő ruháit, levette őket és beállt a víz alá. Amiből azonban Hoseokra is jutott, aki azonnal felpattant. Leesett a padról* és felnyüszített, mikor a fenekére pottyant.
Taehyung eltakarta a saját privát részeit, mikor Hoseok ránézett és sikítani kezdett. Nem gondolta, hogy Hoseok fel fog kelni és most nem tudta, mit csináljon. Hoseok is sikított, így már ketten voltak. Az ajtó hirtelen kicsapódott, mögötte egy döbbent Jungkook állt.
- Mi az isten történik itt?
-
-
-* (lehet volt már szó róla, idk) van a zuhanyzó fülkében egy pad, amire le lehet ülni (nyilván). valami ilyesmi:
-
szóval... ez fura volt.
200617
YOU ARE READING
FATE // vminkook // FORDÍTÁS ⚣
FanfictionTaehyungot bántalmazzák. Jungkook szegény. Jimin gazdag. A sors hozza össze őket és úgy látszik, végül vigaszt találnak egymásban. VMINKOOK FANFICTION készült: 2019. 06. 06 - 2020. 12. 26.