69

1.2K 99 12
                                    

írónőnk szavai (dőlt betűs az enyém)

még mielőtt beleugranánk. BOLDOG 10K-T 🎉🎉🎉🎉❤️💜 ez egy ünnepi rész so let's bring out that madafaking champagne:) a süsüset pls

"Heló. Szóval végre elérkezett az idő.
FIGYELMEZTETÉS: gay szex, threesome (mikor három ember *tapstapstaps*) sok. gay. szex.
HA SZEMÉLYESEN ISMERSZ ENGEM (az iskolából) KÉRLEK UGORD ÁT EZT A RÉSZT, KÖNYÖRGÖM. SOHA TÖBBÉ NEM FOGSZ UGYAN ANNAK LÁTNI. (ezt én is mondom, SAJÁT FELELŐSSÉGRE!!)
Ez a rész hosszú lesz. Hozzatok popcornt (nekem meg egy új ágyat. ha kint lesz ez a rész és éppen olvasod, fyi: valószínűleg a földön lévő matracomon próbálok regenerálódni és siratom az eltört ágyamat)
Oké, ez minden. Élvezzétek:)"


- Nem is tudtam erről a helyről!- kiáltott fel Taehyung, amint kiszállt a Range Rover hátsó üléséről.

Jimin egy hídhoz vitte el őket az erdő egyik eldugott részére. A híd tele volt graffitizve és gaz nőtt ki a felrepedezett beton alól, alatta pedig sekély patak csordogált.

Jimin is kiszállt a kocsiból és Taehyung mellé sétált.

- Egy este, mikor mérges voltam a szüleimre, beültem az autóba és csak mentem az országúton. Ide vezetett.

Jungkook elhaladt mellettük. A híd alá igyekezett. A másik kettő követte, óvatosan haladva a legördülő kavicsok miatt.

- Biztos vagy benne, hogy nincsenek lent kígyók?- kérdezte Taehyung. Megállt egy pillanatra, hogy újra egyensúlyba hozzá magát, miután megcsúszott. Jimin megfogta a kezét, hogy támogassa, így végre biztonságban leértek.

- Tuti, hogy vannak, szóval legyél óvatos-válaszolt Jungkook egy kisebb betonfelületet letakarítva maguknak. Leült és a másik két fiú is.

- Hozhattunk volna ebédet- szólalt meg Taehyung.- Mi lesz, ha éhesek leszünk?
- Akkor majd éhezünk.

Jimin felsóhajtott és végignézett a nyugalmas környéken. Napos idő volt, nem túl meleg, enyhe szellő frissítette fel a levegőt. Hallották a madarak csiripelését és a közelben futó kis patak csobogását. Nyugtató volt.

- Nagyon kellemes itt- mondta Jungkook, a kezeivel kitámasztotta magát és hátra dőlt.

Taehyung keresztbe tette a lábait és nekidőlt a letakarított falnak.

- Nem voltam itt, mióta megtaláltam a tavat- mondta Jimin Taehyungon nyugtatva tekintetét. Jungkook hümmögött.
- A tó egy nagyon nyugalmas hely- mondta Taehyung.- Inkább volt az otthonom, mint az igazi ház, amiben laktam.

Jimin arca megmerevedett. Jungkook felült és magához húzta Taet.

- Ne szomoríts el minket, baba.
- Hé, találj ki saját becenevet!- mérgelődött Jimin lebiggyesztett ajkakkal.
- Úgy mondod ezt, mintha a te szavad lenne! Mindenki használja, szóval...
- Na jó- tátotta el a száját Jimin.- Gonosz vagy.
- Mindig hülyeségeken civakodtok- mondta Taehyung Jungkook vállára hajtott fejjel.
- Hát igen... mert te hülye vagy- vágott vissza Jimin kissé sértetten, amiért ennél jobb visszaszólás nem jutott eszébe.

***

A nap már lefelé haladt a horizonton.
Taehyung Jungkook ölében ült, Jimin pedig Tae ölébe hajtotta a fejét. Kook kezei Tae derekát ölelték. Taehyung Jimin hajába vezette az ujjait, aki csukott szemekkel pihent.

- Annyira gyönyörű- mondta Taehyung felfelé nézve.- Az ég.

Jungkook is felnézett és hümmögött.

FATE // vminkook // FORDÍTÁS ⚣Where stories live. Discover now