101

639 77 12
                                    

Taehyung Jimin mellkasának dőlve élvezte a vizet, miközben Jungkook fel alá úszott a medencében, hogy bebizonyítsa Jiminnek, jobb úszó, mint ő. 

Tae egész testével Jiminhez simult és hagyta, hogy az idősebb a meztelen dereka köré fonja karjait. 

- Szeretem, mikor a víz lilává válik- szólalt meg Taehyung, mikor a hangulatfények újra megváltoztak. 

Jimin hümmögött és a szemeivel követte Jungkook mozdulatait. 

- Én Jungkook seggét szeretem. 

Taehyung felkuncogott és megfordult, hogy puszit nyomjon Jimin dús ajkaira és a dereka köré fonta a  lábait. Jimin megtartotta és lágyan rámosolygott. 

- Mekkora egy kisbaba vagy.

Taehyung csak mosolygott és újra megcsókolta. Jungkook végre feljött a víz alól és odaúszott a két fiúhoz. 

- Imádom a bottomjaim. 
- Hívj csak még egyszer bottomnak, te hímringyó- szisszent fel Jimin. Jungkook csak vigyorgott.
- Bottom. 

Jimin nekirohant Jungkooknak, de ő megfogta a derekánál és magához szorította. 
- Aww, kiscica megpróbált támadni. 

Taehyung elmosolyodott és odasétált hozzájuk. A fejét bedugta kettőjük közé.

- Adjatok nekem is figyelmet. 

Jungkook felkuncogott és a másik karjával magához ölelte Taehyungot. Jimin leküzdötte magáról Jungkook karját, Taehyung mögé sétált és a vállára tette az állát. 

- Taehyung, baba. Megérinthetlek?
- Hol?- pislogott Taehyung és a teste megmerevedett. 

⚠️⚠️⚠️

Jimin előre nyúlt és a kezébe fogta Taehyung nemességét. 

- Itt. 

Taehyung felnézett Jungkookra, aki még mindig tartotta őt és rámosolygott.
- Szeretnéd, hogy Jimin megérintsen?

Taehyung lassan bólintott és hagyta, hogy Jimin mozgatni kezdje a kezét. Taehyung beharapta az ajkát és fojtottan felnyögött. Teljesen megmerevedett. 

Jungkook nekitámaszkodott a medence szélének és így Taehyung neki dőlt. Jimin beállt Taehyung lábai közé, aki jórészt a hátán feküdt, így a férfiassága kilátszott a vízből. Tae Jimin köré fonta a lábait, Jungkook eközben a víz fölött tartotta az idősebb felsőtestét.

Jimin Taehyung szemeibe nézett, ahogy lassan ismét mozgatni kezdte a kezét rajta. Taehyung eközben apró, élvezetről árulkodó hangokat hallatott. 
Jungkook is kezdett hangulatba jönni a látottaktól, a szorítása meggyengült Taehyungon. 

- Folytathatnánk ezt a medencén kívül?- kérdezte Jungkook. 

Jimin bólintott. Összeszedték a dolgaikat és felsiettek Jimin szobájába. Mikor beértek, Jungkook rögtön becsukta az ajtót és amikor megfordult, a továbbra is nedves Taehyung már ki volt terítve az ágyon. 

Jimin kezei újra megtalálták Taehyung férfiasságát, masszírozni kezdte, majd a szájába vette. 

Taehyung hangtalanul eltátotta a száját, majd egy nyüszítést hallatott. Jimin felnyögött e hallatán, ugyanis kibaszottul imádta, amikor Taehyung nyüszít. 

- E- el fogok- 
- Nem akarom, hogy ilyen hamar vége legyen- húzódott el Jimin vigyorogva. 

Taehyung hitetlenkedve lenyúlt magához, de Jungkook megakadályozta és a leszorította a kezeit. 

FATE // vminkook // FORDÍTÁS ⚣Where stories live. Discover now