111

643 78 5
                                    

update: kb az első összevont részig sikerült eddig átjavítanom, továbbra is folytatni fogom majd, de már fordítani akartam, úgyhogy majd telefonról folytatom és akkor elvileg nem küld majd nektek értesítést. a lényeg az hogy itt vagyok^^

-

Yoongi a látogatása után még inkább Ralphon tartotta a szemeit, de úgy tűnt, a fiú semmilyen lépést nem tett a saját feljelentésével kapcsolatban. Ezért Yoongi úgy döntött, hogy Taehyung megnyugtatása érdekében kerít valami bizonyítékot, amivel megfenyegetheti a fiút. 

Másnap Yoongi könnyen hozzáférést nyert az iskola biztonsági kamera rendszeréhez, ami a könyvtárban alvó könyvtárosnő mögötti szobában volt elhelyezve. 

Leült a képernyő elé, amely számtalan kis képet mutatott az iskola különböző pontjairól. Elkezdte visszanézni a felvételeket addig, amíg megtalálta azt a napot, amiről Taehyung beszélt. 

Beletekert addig, ahol Taehyung besétált. Kinagyította a könyvtár hátuljára fókuszáló kamera képét és halványan elmosolyodott, mikor látta, hogy a fiú leül a földre és egy könyvet kezd nézegetni. 

Hamarosan Ralph is megérkezett a képbe egy sráccal az oldalán. Yoongi észrevette, ahogy Taehyung feszültté vált és közelebb hajol a szekrényhez, mikor a másik kettő beszélgetni kezd. Yoongi látta, amikor Taehyung elindult, csak hogy nekiütközött Ralphnak. 

Yoongit elöntötte a düh, amikor látta, mit tett Ralph Taehyunggal ezután. Lementette a videót és kiviharzott a szobából.

A következő szünetig várt, majd berántotta Ralphot a legközelebbi mosdóba. 

- Engedj el baszdmeg!
- Jelentsd fel magad még ma- követelte Yoongi.
- Kurvára nem fogom-
- Megteszed, vagy megteszem helyetted. Bárhogy is, börtönbe mész, faszfej. 

Ralph megemelte a szemöldökét.

- Megteszed helyettem?- kérdezte. 

A mosdó ajtaja hirtelen kinyílt és Yoongi nagy szerencséjére Taehyung lépett be rajta. Tae felnézett és megdermedt, mikor meglátta Ralphot. 

- Yoongi?- szólalt meg Taehyung, egész teste rettegéssel telt meg. Nem értette, hogy mi történik előtte. 

Ralph hirtelen a térdeire esett Taehyung előtt. 

- Kérlek, kérlek, kérlek, bocsáss meg!- kezdett könyörögni, mire Taehyung szemei kitágultak. Yoongi meglepetten pislogott. 
- É-én-
- Kérlek! Megteszek bármit, hogy ne kerüljek börtönbe!

Taehyung pislogott egy párszor és összeráncolta a homlokát. 

- É-én erre képtelen vagyok!- suttogta és kiszaladt a helyiségből. 

Yoongi aggódva nézte, ahogy távozik. Mikor észrevette, hogy Ralph fel akar állni, úgy belerúgott, hogy a fiú visszarogyott a földre. 

- Baszódj meg. Összetörted azt a szegény fiút. Megérdemled, hogy börtönbe menj. Jelentsd fel magad, vagy rosszabbul jársz!- figyelmeztette újra és még utoljára rálépett a fiú ujjaira, majd Taehyung keresésére indult. 

***

Jimin gyűlölte a tesiórákat. 

Mióta az iskolában kiderült, hogy meleg, az összes fiú undorodva nézett rá és eltakarta magát az öltözőben, mikor a közelükben volt. Szánalmas. 

Jimin aznap meglehetősen ideges volt. Ebéd után, amikor az a lány egész végig csak Jungkookot bámulta, nem volt túl jó hangulatban. 

Mikor besétált az öltözőbe és meglátta, ahogy néhány pöcs bámul rá és takargatni kezdni magát, Jimin idegesen belerúgott a szekrényébe és feléjük fordult. 

- Kibaszott idióták!- ordította.- Igen, meleg vagyok. De vonzódok egyikőtökhöz is? Nem! Isten ments! Van két tökéletes barátom! Ti csak szimplán nyomorékok vagytok. 

A Jiminhez legközelebbi fiú ciccegett. 

- Fogd be a szád, faszszopó. 
- Mi a faszt mondtál?- fordult felé Jimin hirtelen. 

A srác elengedte a dereka köré tekert törölközőt, megmutatva ezzel a farkát. Jiminnek el kellett takarnia a száját, hogy nehogy elnevesse magát. Ettől most zavarba kellett volna jönni, vagy valami?

- Felizgultál, ribanc?- kérdezte a srác undorodva. Jimin felnevetett és hitetlenkedve rázta meg a fejét. 
- Bocsánat, de te tényleg azt hiszed, hogy ez izgat fel?- horkant fel.- Kérlek. Kisebb vagy, mint én. 

A többi fiú felnevetett, egy párnak elakadt a lélegzete. Egy srác, aki Jimin mögött állt meglökte őt, mire Jimin megtántorodott. 

- Te konkrétan egy csaj vagy! Itt lányoknak nincs hely, te buzi!

Jimin megemelte a szemöldökét. 

- Lány? A húgod nem így hívott, mikor könyörgött a fa-

A srác nekirohant Jiminnek, mire ő hátraesett. Jó pár erős ütés landolt Jiminen, a többi fiú izgatottan huhogott körülöttük. 

Jimin gyorsan lelökte magáról a másikat elég időre ahhoz, hogy arrébb mászhasson és mellkason tudja rúgni a fiút, aki köhögve hátrazuhant. 

Jimin felállt, de egy másik srác a földre lökte. 

- Kurvára szállj le rólam most azonnal- kiáltott fel hangosan és próbálta kivédeni a folyamatosan érkező ütéseket. 

Hirtelen egy hangos hang szakította félbe őket, a fiút leszedték róla. Az edző volt az, aki most nagyon dühösen néz rájuk. 

- Mi a fasz folyik itt!?- üvöltötte. 

Jimin felállt, letörölte a vért a szájáról. 

- Homofób pöcsök vannak a csapatában- mondta Jimin magára kapva a táskáját. 
- Tessék?- kérdezett vissza az edző. 
- Jól hallotta- mondta Jimin a két fiúra bámulva, majd véraláfutásos szemmel és feldagadt ajkakkal kiviharzott az öltözőből. 

-
-
-

WOAH 25K ARE U KIDDING????????????????? T-T 

200804

FATE // vminkook // FORDÍTÁS ⚣Donde viven las historias. Descúbrelo ahora