A 5SOS JÖN BUDAPESTRE AHAHAHAH
Társaim az úrban, akik vkookra vártak, kaptunk egy kis részletet:
-A két egészséges fiú eldöntötte, nem hagy ki még egy iskolai napot, hiszen így
is rengeteget lógtak már, hogy Taehyunggal lehessenek.
Szerda volt, Jimin kocsival indult útnak és szokásához híven felvette Jungkookot is.- Fáradtnak tűnsz- jegyezte meg Jungkook, miközben bekötötte magát.
- Igen- bólintott Jimin és ásított, ahogy felrémlett benne az előző éjszaka.- Nem tudom Tae nélkül kialudni magam.
- Az nem túl egészséges.
- Tudom- válaszolt Jimin kitolatva az útra.- Ezért sem akarom, hogy elhagyjon engem.
- Szerinted képes lenne rá?- kérdezte Jungkook. Jimin mély levegőt vett, mielőtt válaszolt volna.
- Nem, nem hiszem.Jungkook bólintott. Tisztelte Jimin önbizalmát.
- Tovább kéne lépnem, nem?- kérdezte a kormányt fogó barátjától, aki erre elég feltűnően megfeszítette az állkapcsát. Egy stop táblánál lelassított.
- Jungkook, ez egy olyan kérdés, amit nem kéne feltenned nekem. Tudod, mi a válaszom, mint a pasija. De mint egy barát, azt akarom, hogy magad jöjj rá- válaszolt, majd gyorsított a tempón, ahogy egyre közelebb értek az iskolához. Jungkook nem mondott semmit, csak nézett maga elé.- És nem kéne emlékeztetned arra, hogy szerelmes vagy a barátomba. Nem igazán dob fel a gondolat.Jungkook sóhajtott és hátrasimította fekete haját.
- Tudom, bocsánat.
- Ne kérj bocsánatot. Nem tehetsz róla. Teljesen megértem, miért kedveled. Mármint... Ő Taehyung- mondta egy apró mosollyal az arcán.
Az aranyos fiú gondolatára Jungkook is elmosolyodott.
- Taehyung egyedül lesz egész nap?- kérdezte. Jimin megrázta a fejét.
- Nem, megkértem Namjoont és Hoseokot hogy szórakoztassák.Jimin beparkolt a parkolóhelyére és leállította a kocsit. Kiszálltak, és egymás mellett sétáltak be a gimnázium épületébe.
Jimin azonnal kiszúrta Yoongit, aki egy szekrénynek dőlve önélégülten mosolygott az előtte álló lányra. Megforgatta a szemeit.
- Nem tudtam, hogy ide jár, mikor megismertem.
- Új gyerek- nézett rá Jungkook is.- Hallottam pár pletykát arról, hogy végzős.
- Ahh.
- Ja. Nem hiszem el, hogy majdnem megbaszattad magad vele.
- De nem történt semmi- védekezett Jimin ellökve pár embert az útjából.- Csak smároltunk.
- Akkor se.***
- Kopp kopp!
Taehyung az ajtó felé fordította a fejét és szélesen elmosolyodott a belépő Hoseok láttán.
- TaeTae!- sietett az ágyhoz Hobi, hogy jól megölelhesse a fiút.
- Szia, Hoseok.Ezután Namjoon is megérkezett egy nagy táskát cipelve.
- Kösz, Hoseok, imádom hordozni a cuccaidat.
- Szóval, hogy érzed magad?- kérdezte Hoseok figyelemre sem méltatva az idősebbet.
- Jól, kicsit zsibbadtan- vont vállat Taehyung.
- Elhiszem- helyezte magát kényelembe Namjoon az egyik széken.- Fájhat, ha meglőnek.
- Jimin mindent elmondott nektek?Két bólintást kapott válaszul.
- Mindent?
- Igen. Sajnállak az apád miatt. Egy rohadéknak tűnik.
- Kösz, gondolom.Namjoon eközben kivett a táskából egy dobozt.
- Hoztunk neked reggelit. Remélem éhes vagy, de ha nem, megeszem én.
- Igazság szerint éhen halok. Köszi.Ezután mindannyian ettek és semmiségekről beszéltek. Taehyung nagyon hálás volt Jiminnek, amiért ideküldte a két fiút, hogy legyen társasága. Szerették piszkálni egymást, de ugyanakkor egyértelműen legjobb barátok is voltak. És ez valamiért megnyugtatta Taehyungot.
- Mióta ismeritek egymást?
- Talán általános óta?- gondolkozott el Namjoon.
- Igen, azóta- bólintott Hoseok.
- Aszta, és valaha volt köztetek valami?
- Nem vagyok meleg- válaszolt Hoseok- és Namjoon sem.
Taehyung szemei elkerekedtek a Namjoonnal kapcsolatos új információtól.
- Várjunk, én azt hittem Jimin szülei össze akartak hozni titeket!
- Hát igen, ők úgy gondolták, én meg nem mondtam nekik nemet. Végül is a főnökeim.Taehyungból kitört a röhögés.
***
Taehyung elmosolyodott, mikor Jungkook megjelent a tisztáson. A nap már majdnem lement, így sötétség honolt az erdőben.
- Taehyung, mit keresel itt?
- Nem tudom. Reménykedtem benne, hogy egyszer feltűnsz.Jungkook arca felragyogott. Közelebb sétált hozzá.
- Igazán? Min gondolkodsz?Taehyung felnézett Jungkookra, mindkettejük ajkán mosoly látszott. Tae nagyon szerette a tudatot, hogy Jungkook mindig ott van érte, amikor szüksége van rá.
- Hiányoztál.Jungkook elmosolyodott és Taehyung derekára tette kezeit.
- Pedig még csak egy napja volt, hogy elváltunk, kedvesem.Taehyung felkuncogott, és karjait Jungkook nyaka köré fonta.
- Egy nap túl hosszú idő!Jungkook elnevette magát és lágyan táncolni kezdett karjaiban tartva a törékeny fiút, aztán megforgatta őt, mire Tae még jobban kuncogni kezdett.
- Jungkook, ez a legjobb randi ever.
- Ez neked egy randi?
- Természetesen, ismersz te engem?Jungkook felnevetett, és még közelebb húzta magához Taehyungot.
- Akkor legyen ez tényleg a legjobb randi ever.Taehyung elmosolyodott, megfogta Jungkook arcát két oldalról és lehúzta magához.
Éppen, mikor ajkuk egymáshoz érhetett volna, Taehyung nagy levegőt véve ült fel a kórházi ágyában. Egyedül.
Izzadtság gyöngyözött a homlokán, az arcát pír lepte el.- Mi a franc?- suttogta bele a csendbe.
Ez nagyon nem oké.
-
-
-fake, de azért vkook.
hali gébicsek. MINDJÁRT KARÁCSONY
és mint mondtam, JÖN A 5sos BUDAPESTRE. aki megy, szóljon és megyek vele!!!!!!! vagy nem...
hahh beindulhatna már ez a történet amúgy.
KÉRDÉSEM: Ki mit gondol a bts x billie eilish collabról?
191208edited: 201212
YOU ARE READING
FATE // vminkook // FORDÍTÁS ⚣
FanfictionTaehyungot bántalmazzák. Jungkook szegény. Jimin gazdag. A sors hozza össze őket és úgy látszik, végül vigaszt találnak egymásban. VMINKOOK FANFICTION készült: 2019. 06. 06 - 2020. 12. 26.