6

860 106 5
                                    

Jungkook soha nem vette észre igazán, hogyan is viszonyulnak hozzá mások az iskolában. Soha nem szentelt neki figyelmet, de mikor pár nappal ezelőtt meglátta Jimin megdöbbent arcát a neve elhangzását követően, elkezdett észrevenni bizonyos dolgokat.

Az emberek elkerülték őt és bizonytalan pillantásokkal méregették. Nem tudta, mért. Soha nem tett, vagy mondott olyat, ami miatt kerülni kellett volna... legalábbis nem tudhattak olyanról.

Látta Taehyungot, ahogy a folyosón sétál, lehajtott fejjel ment a terme felé.
Jungkook szánalmat érzett a fiú iránt.

Elnézett és elsétált egy csapat jól öltözött seggfej mellett, akik mindig suttognak, ha a közelükbe ér.

Észrevette Jimint is, aki a bandájával sétált fel. Jungkook felé fordult, miután a többiek mondtak neki valamit.

Jungkook összeráncolta a szemöldökét, Jimin mosolygott. Mondott valamit a többieknek, mire mindenki bólintott, majd tovább sétáltak.

Jimin még egyszer felé fordult, és titokban bemutatott Jungkooknak, mielőtt a többi gazdag barátja után sietett.
Jungkook felhorkantott az alacsony fiú viselkedésén.

Jimin kissé extra volt a saját javára.

Jungkook a szokásos helyén ült. Felnézett, mire az őt bámuló lányok sorra elpirultak. Jesszus, soha nem vette észre, mennyi ember bámulja, amíg el nem kezdett figyelni rá.

Felsóhajtott. A lány aranyos volt, de nem igazán tetszett neki egy barátnő ötlete. Mindig tudta, hogy biszexuális, mégsem akart barátnőt. Most legalábbis biztos nem.

Mikor az ebéd megérkezett, Jungkooknak hirtelen nagyon pisilnie kellett. Átsétált a tömegen és bement a férfi mosdóba. Miközben a kezét mosta észrevett két lábat az egyik wc fülke ajtaja alatt kikandikálni.

Nem tervezett maradni, miközben valaki a nagydolgát végzi, de megállt, mikor hallotta, hogy egy az illető kibont valamit.

Csipszes zacskónak hangzott.

- Uhh.

Jungkook lehajolt, hogy megnézze, ki van odabent.

Látta az ismerős koszos, lógó fűzőjű converset, és azonnal tudta, ki van odabent.

- Taehyung?- szólalt meg, mire pár másodpercre csend töltötte meg a teret.
- Jungkook?- kérdezett vissza a fiú. Jungkook felkuncogott.
- Aha. Felül be, alul ki?

Az ajtó kinyílt és Taehyung lépett ki egy kis barna zacskóval.

- Uhh, nem. Itt szoktam enni.
- Miért?
- Nem akarom, hogy megüssenek- válaszolta. A pulthoz sétált, letörölte a felületét egy papír törlővel, majd felkászálódott rá.
- Ez szomorú, Tae.

A becenév véletlenül csúszott ki Jungkook száján, de nem igazán zavartatta magát miatta. Viccesnek találta, ahogy Taehyung elpirult.

- Tudom.

Jungkook Taehyung elé állt, kivette a kezéből a zacskót, hogy megnézhesse, mi van benne. Egy összelapult mogyorókrémes- lekváros szendvicset és egy barnuló almát talált.

- Nem akarod ezt megenni, ugye?- kérdezte irtózással a hangjában.

Taehyung összeráncolta a homlokát.

Jungkook megragadta Taehyung karját és lesegítette a pultról.

- Gyere- mondta az ajtó felé irányítva magukat.
- Ne, az emberek!- kiáltott fel Tae megállásra kényszerítve őt. Jungkook rámosolygott.
- Most velem vagy. Nem csinálhatnak semmit.

FATE // vminkook // FORDÍTÁS ⚣Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ