A három fiú úgy döntött, titokban tartják a kapcsolatukat amíg Jimin is megszokja a helyzetet. Alapjába véve mindannyian tartottak kissé a későbbiekben várhatóan feléjük irányuló ellenszenvtől, de persze ezt egyikük sem vallotta volna be a másiknak.
A hétvége hamar eltelt, és egy újabb hétfő érkezett a helyébe. Jimin a korábbi összekülönbözés óta nem beszélt a régi barátaival, és ez meglepően, nos, egyáltalán nem zavarta.
Egészen addig, amíg faszságokat nem kezdtek beszélni a két barátjáról.
Második óra volt. Művészetek. Továbbra is az egykori barátai körében ült, habár azok tudomást sem vettek róla és Jimin is úgy tett, mintha egyedül lenne az asztalnál.
De aznap Lee, a srác, aki Jimin népszerűségének hála lett csak ismert az iskolában, úgy döntött, kimondja, amit gondol.- Ez a rajz förtelmes lett, Sarah. Majdnem úgy néz ki, mint az a meleg gyerek, miután Ralph szétverte.
Jimin teste megmerevedett, felnézett a rajzáról.
- Mit mondtál?- kérdezte a vele szemben ülő fiút. Lee viszonozta a tekintetét és elvigyorodott.
- A buzi haverod. Undorító volt mielőtt- és miután szétverték.Jimin lecsapta az asztalra a kezében lévő ceruzát.
A két lány, akik közel ültek hozzá a fiú dühét látva gyorsan arrébb csúsztak. Lee nem mozdult. Őt aztán nem ijeszti meg egy elkényeztetett kölyök.
- Elmondom, hogy te sokkal rosszabbat érdemelsz, mint amit ő kapott- mondta nyugodtan Jimin. A hangjától mindannyiuk gerincén végigfutott a hideg. Aki ilyen dühösen tud nézni, nem beszélhet ilyen nyugodtan. Rohadtul ijesztő volt.
- Biztos vagy benne, hogy nem az a Jungkook gyerek csinálta vele?- kérdezte Lee kissé megremegve a tekintet súlya alatt.
- Találkozzunk iskola után az autómnál. Beszélnünk kell- mondta Lee ideges szempárjába szúrva tekintetét.
- Dehogy megyek.
- Lee.Jimin hangja nem volt nyugodt többé. Ez már inkább hangzott morgásnak. Egy figyelmeztetésnek.
Lee félelmében bólogatni kezdett. Jimin felállt, felkapta a cuccait és kiviharzott a teremből.
Le kellett nyugodnia. Úgy érezte, bántani fog valakit, annyira rohadtul mérges volt. Hogy merte az a rohadék pöcs azt mondani, hogy Taehyung megérdemelte, amit kapott? És azt hogy feltételezheti, hogy Jungkook tette vele? Senki nem beszélhet így a barátairól.
A mosdóba sietett, hogy legyen ideje lenyugodni még mielőtt találkozna a két barátjával ebédnél. Nem akarta elmondani nekik a történteket. Nem akarta, hogy rosszul érezzék magukat. Azt meg pláne nem akarta, hogy Jungkook olyat tegyen, amit ő akar.
Így hát órák után Jimin kisietett a parkolóba, és éppen elkapta a saját kocsijába épp beszálló Leet. Megragadta a pólóját és kirántotta az autóból.
- Kibaszottul ne érj hozzám! Ez Gucci, te fasz!
Jimin megforgatta a szemeit és autójához csapta a srácot, majd pofán vágta, csak hogy ne tudjon tovább beszélni.
Éppen azon volt, hogy újra megüsse, mikor érezte, hogy valaki hátra rántja. Megpróbálta kiszabadítani magát az erős szorításból, de akkor már tudta, hogy Jungkook rángatja az iskola mögé, ahol senki nem láthatja őket.- Mi az istent csinálsz?- kérdezte a fiatalabb, és hagyta, hogy Jimin a falnak dőlve nyugtassa le magát.
- Mi a faszomnak tűnt?
- Úgy tűnt, éppen bajba próbálod keverni magad- emelte fel a hangját Jungkook szikrákat szóró szemekkel.- Miért ütötted meg?
- Mert hülyeségeket beszélt. Megérdemelte, hidd el.Egy ideges morgás szökött ki Jungkook torkán, majd megbökte Jimin mellkasát a mutatóujjával.
- Kibaszottul ne verekedj az iskolában, Jimin- parancsolta Jungkook összehúzott szemekkel Jiminnek, aki már nehezen lélegzett.
- Szexi, baszki.
- Mi?
- Csak rohadt szexi vagy most- motyogta Jimin és megnyalta ajkait, ahogy végignézett Jungkookon. Jungkook felnevetett, közelebb állt, és elvigyorodott.
- Tényleg?
- Mhm.Jungkook egyre közelebb hajolt az alacsonyabb fiúhoz, aki ugyan így tett. Azonban az utolsó pillanatban Jungkook hátralépett, és önelégülten elvigyorodott.
- Azt hitted, mi?
- Mi van?- esett le Jimin álla a döbbenettől.
- Nem kapsz csókot, mikor hülyeségeket csinálsz. És amúgy sem akarom az első csókunkat az iskolában- jelentette ki, majd elsétált. Jimin utána futott.
- Te rohadék!Valaki azonban a sarokban állt és meglehet, hogy látott valamit, amit nem kellett volna és talán ennek a valakinek hatalma volt egy bizonyos másik valaki felett.
-
-
-don't ask...
191218edited: 201216
VOCÊ ESTÁ LENDO
FATE // vminkook // FORDÍTÁS ⚣
FanficTaehyungot bántalmazzák. Jungkook szegény. Jimin gazdag. A sors hozza össze őket és úgy látszik, végül vigaszt találnak egymásban. VMINKOOK FANFICTION készült: 2019. 06. 06 - 2020. 12. 26.