- Akkora picsa vagy.
Jungkook felpillantott a kezében tartott skittlesös tasakból és felvont szemöldökkel nézett rá Jiminre, aki vele szemben ült az ágyon.
- Csak mert nem akarok adni a csokimból?
- Igen. Egy picsa vagy.
- Aha, hát, te meg egy hisztis picsa vagy.
- Te meg egy szánalmas picsa vagy.
- Nézd csak, ki beszél.
- Srácok- sóhajtott fel Taehyung, aki a falnak dőlve rajzolgatott.- Egyezzünk meg inkább abban, hogy mindketten picsák vagytok és lépjünk túl.
- Hogy tessék?- fordult felé Jimin.- Már meg ne haragudj, de én nem vagyok picsa.
- Nem, te az én picsám vagy (omg ez... miafasz)- vigyorodott el Jungkook, de felkiáltott, mikor Jimin a kajájáért nyúlt.Taehyung újra felsóhajtott és lesöpörte a radírmorzsákat a füzetéről.
- Te mindketten az én picsáim vagytok.
Jungkook ledermedt, eltolta magától Jimin kezét.
- Uhh, nem hiszem.
- Én se- bólintott Jimin.- Ha bárkié, akkor az enyé-
- Nah.
- A-a.Jimin megforgatta a szemeit.
- Az enyémek vagytok, mert én vagyok a top- jelentette ki Jungkook büszkén, újabb skittlest dobva a szájába.
Jimin Taehyungra nézett, akinek az arca gyanúsan felvirult. Jimin hirtelen felé vetődött, és rászorította a kezét a fiú szájára.
- Nincs mit mondania!- kiáltott fel, mire Jungkook csak értetlenül nézett rájuk.
Taehyung megharapta Jimin tenyerét, mire az elhúzta a kezét. Taehyung elmosolyodott.
- Domináltam Jimint!
Jimin felnyögött és hátradőlt az ágyon. Jungkook szóhoz sem jutott a megdöbbenéstől.
- Mi- mikor- várj, mi!?
Taehyung felkuncogott és tovább folytatta rajza árnyékolását.
- Olyan két nappal ezelőtt.
Jungkook ledermedt egy pillanatra, majd hangosan káromkodni kezdett és egy párnával véletlenül megütötte Jimint.
- Kibaszott Jin!
Jimin csak feküdt ott pislogás nélkül, a haja az ütés lendületétől hátrasimult.
- Ilyen érzés lenne a halál?
Jungkook ránézett és felkuncogott.
- Sajnálom, baby.
- Az orrom- ült fel Jimin egyik kezét az orrára tapasztva.Jungkook közelebb húzta magához Jimint, összenyomta az arcát, aztán puszit nyomott az orrára, majd a szájára.
- Jobb?
- Nem. Most már a seggem fáj- vigyorgott rá Jimin Jungkookra.
- Voltam, láttam, megtettem.Taehyung felsóhajtott mögöttük. Jungkook szemei kikerekedtek és hangos szenvedésbe kezdett.
- Kihagytam!? Kihagytam? Jin miatt? Kihagytam, hogy Taehyung dominál a hülye kurva Jin miatt baszdmeg-
***
Yoongi türelmesen álldogált a kicsi élelmiszerüzletben csigázó sorban, kezében egy jó pár olcsó ráment tartott.
Már csak két ember állt előtte, a sor elején álló személy komótosan pakolászott ki kosarából.
Tíz perccel később Yoongi végre kijutott a boltból és hazafelé vette az irányt. Séta közben elhaladt egy épület előtt, ahol a nagy ablakon keresztül meglátott valakit táncolni.
Megállt és figyelte, ahogy a táncos teste kelt és bukott, éles, hirtelen mozdulatokkal szelte át a szobát. Yoongi oldalra döntött fejjel nézte a jelenetet. De a fiú ekkor megfordult, és a tekintetük összetalálkozott.
Hát. Persze.
Hoseok megállt és rámosolygott, felé intett, hogy beinvitálja. Yoongi megrázta a fejét, mire Hoseok hirtelen kiszaladt a teremből.
Yoongi összeráncolta a homlokát, de aztán úgy döntött, inkább csak távozik. Az ajtó viszont ekkor hirtelen kinyílt, és Hoseok jött ki rajta, majdnem belebotolva Yoongiba.
- Oh, bocsi- kért elnézést Hoseok enyhén kapkodva a levegőt-, nem akarlak összenyomni.
Yoongi egy kissé hátrahajolt, mert a fiatalabb a tetszésénél jóval közelebb volt az arcához.
- Uhh, személyes tér.
Hoseok felnevetett és hátrahúzódott, izzadt haja a homlokára tapadt.
- Yoongi. Meglep, hogy itt látlak.
Yoongi bólintott és kínjában szorosabban ölelte magához a bevásárlószatyrát. Hoseok felháborítóan magasabb volt nála, és Yoongi nem volt hozzászokva ahhoz, hogy ilyen kicsinek érezze magát. Mikor Jungkook mellett áll, nem érzi magát kicsinek, mert Jungkook tisztában van vele, hogy mennyire veszélyes tud lenni. De Hoseok, Hoseok azt hiszi, hogy csak szimplán bunkó.
- Én csak... megyek haza- mondta megemelve a szatyrot.
- Szeretnél bejönni?- kérdezte Hoseok hüvelykujjával a mögötte lévő épületre mutatva.- Megmutathatom az új táncomat.Yoongi megdörzsölte a tarkóját.
- Tánc tanár vagy, vagy ilyesmi?
Hoseok szélesen elmosolyodott, boldog volt, hogy Yoongi kérdezett valamit róla.
- Igen! Én tanítom Jimint.
- Oh. Umm, az jó.Hoseok elnevette magát Yoongi kínos viselkedésén és megfogta a karját.
- Gyere. Csinálhatnánk valamit együtt.
- Együtt?
- Aha- kezdte berángatni maga után Yoongit a fiatalabb. Yoongi habozva követte.Miért is van most itt ezzel a sráccal? Konkrétan lehányta, azóta meg állandóan idegesíti a jelenlétével. Azt a felháborító tényt nem is nem is említve, hogy zavarba hozta őt.
Yoonginak haza kellett mennie és vacsorát főznie magának. De ehelyett hagyta, hogy Hoseok berángassa magával az épületbe.
-
-
-uwu
őszintén, a savage love mindig is csak az, ehhhh tiktok dal, leszarom- kategóriába tartozott nálam, de Jungkook hangja meg sope része????? hogy lehet hogy ezek az emberek még a szarból is tortát csinálnak (ezt a mondást konkrétan most találtam ki, nagyon szívesen)
na jó éjt.
201007
YOU ARE READING
FATE // vminkook // FORDÍTÁS ⚣
FanfictionTaehyungot bántalmazzák. Jungkook szegény. Jimin gazdag. A sors hozza össze őket és úgy látszik, végül vigaszt találnak egymásban. VMINKOOK FANFICTION készült: 2019. 06. 06 - 2020. 12. 26.