- BE -
A BE 2020. 11. 20-án, koreai idő szerint délután 2 órakor, magyar idő szerint reggel 6kor kerül fel youtubera és egyéb felületekre, szokás szerint.
számlista:
- Life goes on (title track) hossza: 3:27
- Fly to my room hossza: 3:42
- Blue & Grey hossza: 4:15
- Skit (ez nem egy dal!) hossza: 3:00
- Telepathy hossza: 3:22
- Dis-ease hossza: 3:25
- Stay hossza: 3:25
- Dynamite hossza: 3:19Az albumhoz (most a fizikai albumról beszélek) tartozik:
- 1 CD
- 1 fotókönyv (92 oldalas)
- 1 "hogyan készült" könyv (32 oldalas)
- 2 poszter
- 8 fotókártya
- 1 Polaroid fotókártya
- 1 képkeret
- 7 képeslapára: 21.999 Ft a media marktban (:'))))))))))), elvileg 20-ától már lehet kapni.
(csak úgy tisztázás képpen, az eredeti ára olyan 11-12 ezer forint körül van, viszont a szállítási költségek és a VÁM rádob még egyszer annyit... a weverse shop nem szállít Magyarországra, ezért megszerezni csak amazonon keresztül, vagy elektronikai boltokból lehetséges... kétszer annyiért.)
egyébként az album különlegessége, hogy self- produced! és ez egy óriási dolog!
- comeback célok -
- life goes on (title track)
itt azt láthatjátok, hogy az első 24 óra mindegyikében hány millió megtekintés a cél. a végcél az, hogy megdöntsük a dynamite-tal felállított 101.1 milliós rekordunkat 105 millió megtekintéssel 24 óra alatt! tehát másnap reggel hatkor meglegyen rajta a 105 millió megtekintés.
- BE
innen fontosabbak:
youtube:
105- 115 millió megtekintés és 9.5 millió like az első 24 órában
3.5- 4 millió megtekintés rögtön premierkor (tehát azonnal, ahogy megjelenik. keljetek fel legkésőbb 5:55kor szerintem, hogy mind oda tudjunk érni! kapcsoljátok be a csengőt a bangtantv és a többi btshez kapcsolatos yt csatornán!)
250 millió megtekintés az első héten
KAMU SEDANG MEMBACA
FATE // vminkook // FORDÍTÁS ⚣
Fiksi PenggemarTaehyungot bántalmazzák. Jungkook szegény. Jimin gazdag. A sors hozza össze őket és úgy látszik, végül vigaszt találnak egymásban. VMINKOOK FANFICTION készült: 2019. 06. 06 - 2020. 12. 26.