72

810 87 11
                                    

Me: uuu vajon milyen lesz 2020 *-*
2020: nesze, vkook.
Me: ÚR ISTEN LEGJOBB ÉV
2020: nesze, egy világjárvány.
Me: 
2020:
Me: ...
2020: ...
Me: :(
2020: jó, nesze, CALM.
Me: :)


Jimin lenéző pillantást vetett a folyosón nekiütköző egyénre.

Egy pár hónappal korábban ezek az emberek még kitértek az útjából és most még csak rá sem néznek. Nem tudta, hogy mi lehet az ok, amiért semmibe nézik.

Jimin nem volt egy senki. Jimin kibaszott Park Jimin volt.

Megállt, mert észrevette, hogy egy csapat fiú sugdolózik egymással és felé néznek. Összehúzott szemekkel elindult feléjük.

- Akartok mondani valamit? Ha?

A fiúkat meglepte, hogy Jimin odament hozzájuk, de egyáltalán nem tűnt úgy, mintha megijedtek volna. Egyértelműen fiatalabbak voltak, talán tizedikesek.

- Nem igazán- válaszolt egyikük és próbálta visszafojtani a nevetést.
- Bökd csak ki, nyomi- emelte meg egyik szemöldökét Jimin, mire a szemüveges fiú csak elmosolyodott.
- Igaz, hogy lefeküdtél Hiroval?

Jimin álla a padlón koppant. Hiro egy nagydarab, undorító kilencedikes fiú volt. Mindenki előtt szabadon túrta az orrát és utána meg is ette, amit kibányászott. Ezen kívül állandóan fingott, nem véletlenül nem akart senki mellette ülni az órákon. Mindezek mellett természetesen rendkívül ronda is volt. 

- Hogy micsoda? Ti tényleg azt hiszitek, hogy én, Park Jimin valaha is ránéznék egy olyanra?- emelte fel a hangját Jimin. A fiúk erre csak kuncogással reagáltak. Jimin keze ökölbe szorult.- Nézzetek rám- kiáltott rá a fiúkra, akik a röhögéstől nem tudtak ránézni se. Erre azonban hirtelen lefagytak.- Ha ti, kis idióták elterjesztetek bármilyen pletykát rólam, tudjátok, hogy van egy nagy, kigyúrt pasim, aki nagyon szívesen szétveri a kis pattanásos fejeteket- fenyegette meg őket, arról a tényről figyelmet se véve, hogy most vallotta be a három fiúnak és a többi körülöttük lévő embernek, hogy barátja van.

A fiúk bólintottak, végre úgy tűnt, hogy megijedtek. Jimin elvigyorodott. Hiányzott már ez az érzés.

- Távozzatok- mondta, mire a fiúk szó nélkül elfutottak. Jimin körülnézett és gyilkos tekintettel méregette az összegyűlt embereket.- A név Park Jimin- kiáltotta hangosan, hogy mindenki jól hallja.- Ha meghallom bárkitől, jobb, ha azért hallom, mert dicsértek, érthető?

Az emberek bólintottak és igeneket motyogtak. Jimin még utoljára vetett rájuk egy szúrós pillantást, majd elindult a terme felé. 
Az emberek elhúzódtak előle.

Győztesen elvigyorodott. Visszakapta a tekintélyét.

***

Jungkook egész délelőtt össze volt zavarodva. Hallotta, hogy az emberek Jimin reggeli kiakadásáról beszélnek. És most már tudták, hogy barátja van, ami szintén aggasztotta őt. 

Nevetnie kellett, mikor azt hallotta, ahogy valaki éppen lebottomozza Jimint.

Eltolt egy pár embert az útjából, mikor a tetőre vezető lépcsőhöz igyekezett. Az imádnivaló Taehyungot már messziről észrevette.

- Hallottad a pletykát?- kérdezte, mikor odaért hozzá.
- Hajlamos vagyok nem figyelni arra, hogy miről beszélnek körülöttem- rázta meg a fejét Taehyung.

Jungkook elmosolyodott és hátranézett a válla felett, mikor hallotta, hogy valaki mögöttük éppen dühöngve vágja át magát a tömegen. De aztán meglátta Jimint, aki nagy mosollyal az arcán igyekezett feléjük. Előle mindenki elhúzódott. Jungkook nevetni kezdett.

- Akkora egy sznob- nézett Taehyungra Jungkook kuncogva. Taehyung elmosolyodott, de nem értette, hogy mi történik. Jimin végül odaért hozzájuk.
- Menjünk.

Megfogta mindkettejük kezét és felszaladtak a lépcsőn. Jimin kinyitotta a tetőre vezető ajtót és felsóhajtott, amint a nap rásütött az arcára. Taehyung körülnézett és észrevette, hogy már van fent valaki.

- Yoongi?

Yoongi felsóhajtott, mikor meglátta hármukat.

- Mi a francot csinál ő itt?- kérdezte Jimin.
- Kérsz valamit enni?- kérdezte Taehyung Jimin táskájával a kezében. Úgy gondolta, ezért lehet itt Yoongi.
- Nem, igazából pont most megyek- mondta és indult is az ajtó felé.
- Neee- kérte Taehyung vékony hangos és lebiggyesztette az alsó ajkát. Jungkook elmosolyodott az aranyosságán. 
- Jó színész lennél, kölyök. Ennyire szeretsz?- kérdezte és Taehyung szélesen elmosolyodott, mikor Yoongi visszafordult.
- Igen! Mert a barátom vagy!
- Hé, te rajtunk kívül nem szerethetsz senkit!- mondta Jimin és elővett egy nagy üveg vizet.
- Chim, le legyél ennyire poszesszív (nem volt ilyen magyar szó, most már van, szívesen. védelmezőt, birtoklót jelent am)- mondta Taehyung és átkarolta Yoongit- ő a legjobb barátom.
- Mióta?- kérdezte Yoongi.
- Várjunk, én azt hittem, hogy mi voltunk a legjobb barátaid- mondta Jungkook összevont szemöldökkel.
- Nektek új címetek van- magyarázta Taehyung és felhúzta az orrát.
- Az pulyka?- kérdezte Yoongi és kikapta a szendvicset Jimin kezéből.
- Az Taehyungé!- háborodott fel Jimin.
- Nem baj, én csak chipset akarok- legyintett Taehyung.

Jimin mérgesen szuszogott, de végül odaadta a chipset Taehyungnak. Jungkook figyelte Yoongit, de nem vett észre semmi gyanúsat.

- Yoongi, miért lettél jóban Taevel?

Yoongi lenyelte a szájában lévő falatot.
- Azért, amiért ti is. 
- Mert bejött neked?

Yoongi ránézett Taehyungra, aztán vissza Jungkookra.

- Erről nem tudtam.
- Nem meséltem el a love sztorinkat- vont vállat Taehyung.
- Oh de azt bezzeg nagyon lelkesen elmesélted, hogy hogy dug-

Taehyung az egyik kezét hirtelen rászorította Yoongi szájára, mire az idősebb szemei elkerekedtek. Felnyúlt és megfricskázta Taehyung homlokát, mire ő felkiáltott és elvette a kezét Yoongi szája elől.

- Mi a fasz?- szólalt meg Yoongi és elmosolyodott. Taehyung elpirult.
- Nem hiszem, hogy el kellett volna mondanom azt neked.
- Várjunk, most már nekünk is tudnunk kell- szólt bele Jimin.
- Taehyung elmondta nekem az egész estéteket!
- Eeeeek!- Taehyung elpirult és a kezeibe temette az arcát.

Jungkook felvonta a szemöldökét, Jimin pedig elvigyorodott.

- Elmondta, hogy milyen jók voltunk?- kérdezte Jimin, mire Yoongi unottan megforgatta a szemeit.
- Nem, azt mondta, hogy túl durva volt és-
- Dehogy mondtam ilyet!- védekezett Taehyung sokkos arckifejezéssel. 

Yoongi nevetni kezdett és a kezeivel védte magát Taehyung játékos ütései elől.

- Hazudik- mondta Tae a két fiúnak, akik erősen próbálták eltakarni, hogy igazából mennyire jól szórakoznak.
- Az voltam amúgy?

Yoongi arrébb somfordált, mielőtt Taehyung újra megüthette volna. 

-
-
-

rövid rész ezaaaz 
Hiro stans be like:  ._. (én vagyok az egyetlen, aki soha nem bírt végighallgatni egy zenéjét se?)
van itt olyan, aki nem ír/fordít még, de szeretne?
200404












FATE // vminkook // FORDÍTÁS ⚣Where stories live. Discover now